Sophomore Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Bij Match of the Day vind ik 'em anders redelijk oké Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Bij Match of the Day vind ik 'em anders redelijk oké Trapt die ook allemaal open deuren in vind ik. Heel weinig kennis ook over de wat kleinere clubs. Wij willen allemaal dat het Nederlands Elftal goed speelt. Dat is nog niet gebeurd. De vorige wedstrijd hebben ze wel gewonnen.. en dam.stopt die ineens met praten alsof die heel wat informatie naar buiten.heeft gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Huhu jah snap wat je bedoelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Gullit is echt verschrikkelijk ja praat veel zegt niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Die Gullit.. man man. Die man heeft echt nog nooit iets gezegd dat ik zelf dacht goh daar was ik zelf niet opgekomen. Dat idee krijg ik bij minstens 99% van de analytici in. Open deuren intrappen alsof ze een mislukte actieheld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Beetje zoals jij hier post zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Je kan zeggen over Gullit wat je wil, maar ik vind het een sympathieke baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Luister eigenlijk wel graag naar Gullit. Uiteindelijk zeggen die gasten daar allemaal dingen die wel al weten of al tig keer gehoord hebben. Jack werkt daar overigens maar graag aan mee door bijvoorbeeld Van Marwijk nu al voor de zoveelste week op rij te laten vertellen wat hij vind van Klaassen. We weten het onderhand wel. Zelfde over dat KNVB congres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Weet iemand of Van Basten bij dat congres aanwezig is? Ach Bert moet niet over dat congres gaan praten man, vertel het dan maar daar ipv aan zo'n tafeltje. En Jack :r SBS denkt aan hem als presentator voor de CL, dacht ik net dat we van hem af waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Weet iemand of Van Basten bij dat congres aanwezig is? Ach Bert moet niet over dat congres gaan praten man, vertel het dan maar daar ipv aan zo'n tafeltje. En Jack :r SBS denkt aan hem als presentator voor de CL, dacht ik net dat we van hem af waren. Ik ben daar blij om. Ik heb Guus ook voorgehouden dat de mensen die cynisch over Louis van Gaal deden en bakzeil haalden nu weer over hem aan het analyseren zijn gegaan. Hoe vermoeiend is dat. Ik heb hem ook gevraagd op te houden met die discussietjes met Jack van Gelder. Dat is de man die mij smsjes stuurt als ik zijn naam verkeerd uitspreek. Ik noemde hem onlangs bij Sport1 per ongeluk Van Gelderen, doe ik wel eens vaker in de gauwigheid, gewoon stom van me maar Jack neemt dat heel hoog op. In 2004, ja ik vergeet niks, werd hij ook al kwaad omdat ik zijn voornaam als Sjek uitsprak. Dat vond hij denigrerend. Dan heb je toch een probleem met jezelf hoor. Djek, Sjek, Sjak, Jak, Jek, wat maakt dat nou uit? En dan wel een beetje een bondscoach de maat zitten te nemen. Ik gun Guus gesprekspartners met een kleiner ego. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 :-D:-D Wie zegt dit? Van Hanegem? [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Ja. Column staat op AD.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Held :D Even kijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Hans en René:"Feyenoord is door! Roma zit niks meer in." :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Wel heerlijk ja :D Al heb ik een hekel aan Van Hanegem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Stop alsjeblieft eens over die Jelle Goes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Ze hebben 't nauwelijks over hem gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Hansie Hansie toch :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 :-D Daar hadden we de welbekende 'poffer op de neus' weer :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Hansie..:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Hansieeee haha, je ziet het ook gewoon weer aankomen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 PAARDENLUL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Zn argument klink plausibel Vind je? Het is een schande als Roma überhaupt gelijk speelt tegen Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Rene ;e weer dom zitten lachen om serieuze zaken. Die man snapt er niks van. Denkt dat alles één grote grap is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Valentijn is ietwat gefrustreerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten