Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Bij Match of the Day vind ik 'em anders redelijk oké

Trapt die ook allemaal open deuren in vind ik. Heel weinig kennis ook over de wat kleinere clubs.

Wij willen allemaal dat het Nederlands Elftal goed speelt. Dat is nog niet gebeurd. De vorige wedstrijd hebben ze wel gewonnen..

en dam.stopt die ineens met praten alsof die heel wat informatie naar buiten.heeft gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luister eigenlijk wel graag naar Gullit. Uiteindelijk zeggen die gasten daar allemaal dingen die wel al weten of al tig keer gehoord hebben. Jack werkt daar overigens maar graag aan mee door bijvoorbeeld Van Marwijk nu al voor de zoveelste week op rij te laten vertellen wat hij vind van Klaassen. We weten het onderhand wel. Zelfde over dat KNVB congres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand of Van Basten bij dat congres aanwezig is?

Ach Bert moet niet over dat congres gaan praten man, vertel het dan maar daar ipv aan zo'n tafeltje.

En Jack :r SBS denkt aan hem als presentator voor de CL, dacht ik net dat we van hem af waren.

Ik ben daar blij om. Ik heb Guus ook voorgehouden dat de mensen die cynisch over Louis van Gaal deden en bakzeil haalden nu weer over hem aan het analyseren zijn gegaan. Hoe vermoeiend is dat. Ik heb hem ook gevraagd op te houden met die discussietjes met Jack van Gelder. Dat is de man die mij smsjes stuurt als ik zijn naam verkeerd uitspreek.

Ik noemde hem onlangs bij Sport1 per ongeluk Van Gelderen, doe ik wel eens vaker in de gauwigheid, gewoon stom van me maar Jack neemt dat heel hoog op. In 2004, ja ik vergeet niks, werd hij ook al kwaad omdat ik zijn voornaam als Sjek uitsprak. Dat vond hij denigrerend. Dan heb je toch een probleem met jezelf hoor. Djek, Sjek, Sjak, Jak, Jek, wat maakt dat nou uit? En dan wel een beetje een bondscoach de maat zitten te nemen. Ik gun Guus gesprekspartners met een kleiner ego.

:mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites