cimbomcu Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Lijkt mij ook ja, maar goed liever haar dan die Saskia Noort :r Mooie emotie bij Kieft wel, spreekt mij altijd wel aan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Waar was die emotie van Kieft te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Ja enorm. Vooral toen hij, na de winst, aan het woord was en met name toen Van Egmond z'n heerlijke quotes strooide. Je zag hem een aantal flink slikken + z'n ogen zeggen ook genoeg. Mooi voor hem. Vind Kieft een mooi karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Inderdaad. Wim zat erg nonchalant alsog het hem niet zoveel boeide, maar toen 'zijn' boek als winnaar uit de bus kwam was hij duidelijk geëmotioneerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Mwah, hij zei ook aan het begin dat hij niet echt op z'n gemak was daar aan tafel. Hij heeft het niet zo op al die aandacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Waar was die emotie van Kieft te zien? DWDD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Kieft zal inmiddels dan ook wel uit de schuldsanering zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Ik vond Isa Hoes niet echt als een bitch overkomen hoor, dat is ook geen 'echte' natuurlijk (maar heb niet op haar twitter enzo gekeken). De zuurpruimen komen meer uit het literaire wereldje, maar helaas voor hun is er nu een soort genre ontstaan wat zelfs het plebs aanspreekt. Dan loop je zo'n publieksprijs natuurlijk mis, maar daar moet je dan vervolgens niet zuur over doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 DWDD. Okay dank, ga ik vanavond ff terug kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Kieft zal inmiddels dan ook wel uit de schuldsanering zijn? Mwa gisteren vertelde hij nog dat hij nog schuld had aan de NS en dat hij soms zwart reed ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Daar is niks mis mee anders hoor. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 (bewerkt) nMx00yI3Dp8 Even mailtje naar meneer Derksen doen met deze man. Denk dat Johan dit wel mag :D EDIT: Mailtje gedaan naar Thijs Slegers met het verzoek of hij het door kan zetten naar Johan :D 21 november 2014 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Ebola Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Ze deden net of Van Gaal met Welbeck een wereldtopper heeft laten lopen maar hij heeft in 142 wedstrijden(PL, FA Cup, League Cup en Champions League) voor Man Utd maar 31x gescoord. Dan schiet je 'r dus eens in de 4 of 5 wedstrijden 'r een keer 1 in. Als je dan zegt van: nou ik heb Falcao, Van Persie en Welbeck, welke zal ik 's weg doen? Dan begrijp ik dat je Welbeck laat vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Mwa ze zeiden dat hij prima kon blijven voor een rol als 3de/4de man, en daar ben ik het wel mee eens. Liever hij dan een Falcao waar bij je de gok neemt dat hij na zijn blessure wel weer in topvorm is maar dat blijkt dus niet zo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Alsof Welbeck in die 142 wedstrijden spits heeft gestaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Mwa ze zeiden dat hij prima kon blijven voor een rol als 3de/4de man, en daar ben ik het wel mee eens. Liever hij dan een Falcao waar bij je de gok neemt dat hij na zijn blessure wel weer in topvorm is maar dat blijkt dus niet zo ;c Je stelt me wel teleur in dit topic man. Zat vanmorgen de aflevering terug te kijken, ging een minuut over Chelsea. Had echt zin om direct na de uitzending hier op MU te kijken en had minimaal een A4 erover verwacht. Gewoon helemaal niks. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Vroeger was je anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Ze deden net of Van Gaal met Welbeck een wereldtopper heeft laten lopen maar hij heeft in 142 wedstrijden(PL, FA Cup, League Cup en Champions League) voor Man Utd maar 31x gescoord. Dan schiet je 'r dus eens in de 4 of 5 wedstrijden 'r een keer 1 in. Als je dan zegt van: nou ik heb Falcao, Van Persie en Welbeck, welke zal ik 's weg doen? Dan begrijp ik dat je Welbeck laat vertrekken. Alsof Welbeck in die 142 wedstrijden spits heeft gestaan Dit ja. En kijk eens minuten, misschien ongeveer gemiddeld 45 minuten per 'wedstrijd'? En echt niet altijd spits. Een jongen uit eigen jeugd die ook voor Engeland speelt. Hij is bijna 24 jaar en de rest van je spitsen 30. Falcao hadden ze nooit moeten halen, ben benieuwd of ze onder de deal uit kunnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Je stelt me wel teleur in dit topic man. Zat vanmorgen de aflevering terug te kijken, ging een minuut over Chelsea. Had echt zin om direct na de uitzending hier op MU te kijken en had minimaal een A4 erover verwacht. Gewoon helemaal niks. :( Ja weer standaard saai en dramatisch voetbal gehoord, en toen de hoop opgegeven en maar laten lullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Johan in topvorm, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Gert-Jan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Mooie discussie over kunstgras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Verbeek lult van der Gijp en Derksen gewoon vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten