Beppu Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Geweldige gozer toch die Raffie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 12 uur geleden zei Sophomore: In welk opzicht somt deze quotes op wat er mis is met voetbalmedia? Bedoel kan zelf wel invullen wat er allemaal mis is met verschillende media die de voetbalsport verslaan, maar zie niet echt direct een verband met de voetbalmedia en de gang van zaken bij de voetbalclub Ajax. Het feit dat er aan de praattafels zo ontzettend veel onzin geluld wordt (denk aan zaken die simpelweg niet waar zijn, bepaalde stemmingmakerij, het niet hebben van kennis van zaken), dat de hele sfeer die rondom clubs ontstaat ontzettend politiek gekleurd en door slechts enkele personen die eigenlijk gewoon lekker hun mond moeten houden wordt gevuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Hm daar moet ik even over nadenken. De eerste gedachte die ik had bij de quotes die je deelde was dat het exemplarisch is voor de gang van zaken bij die voetbalclub daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 14 uur geleden zei Rogier.: Dit somt echt voor een groot deel op wat er mis is met de voetbalmedia in Nederland, ongekend. denk dat je het zelfs mag veralgemenen naar media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Even Goedemorgen Eredivisie op gezet net. Die Pascal Jansen is wel een topgozer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Op 5-5-2024 om 12:11 zei Beppu: Even Goedemorgen Eredivisie op gezet net. Die Pascal Jansen is wel een topgozer! Vertel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei 21 minuten geleden zei cimbomcu: Vertel Weinig over te vertellen hoor. Vond hem gewoon als een hele sympathieke man overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei 2 uur geleden zei Beppu: Weinig over te vertellen hoor. Vond hem gewoon als een hele sympathieke man overkomen. Eens! Vind hem ook op voetballend vlak een goede indruk maken. Snap niet dat men er zo negatief over is. Heeft het bij AZ toch prima gedaan, en niet de minste moeten vervangen. Daarnaast had die te maken met matige aankopen dit jaar, en veel geblesseerden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Citaat Marco van Basten vindt het vreemd dat Ajax in de zoektocht naar een nieuwe trainer is uitgekomen bij Francesco Farioli. San Marco wil meer 'zekerheid' bij de Amsterdammers. "Ik ben niet op de hoogte. Ik ken de man niet", begint Van Basten bij Rondo op Ziggo Sport over het target van Ajax. Farioli, trainer van OGC Nice, is een belangrijke kandidaat om het stokje van John van 't Schip over te nemen. "Ik vind het vreemd dat Ajax uit het niets met zo'n naam komt en er niets aan ontkent. Er moet bij Ajax een aantal dingen gebeuren..." Haha die Van Basten, elke week schiet hij weer raak (daar heeft ie natuurlijk altijd talent voor gehad) Die man kijkt gewoon stiekem sinds 2010 geen voetbal meer en kent hij simpelweg eigenlijk niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei (bewerkt) ''Ajax verrast en stelt Jurgen Klopp aan'' Van Basten: ''wat moet Ajax met zo'n Duitser? Wie is die man eigenlijk, heeft hij Ajax DNA?'' 13 mei bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Ik snap de twijfel van Van Basten ergens wel (zonder te hebben gezien wat hij precies heeft gezegd), want uit dat VI artikel en in een Engelstalig artikel van the Athletic(?) over zijn speelwijze bleek wel dat het niet helemaal des Ajax is en dat hij wel wat aan zijn speelstijl zou moeten aanpassen (volgens VI). Verder heeft hij nergens langdurig gewerkt en kun je dus weinig zeggen over zijn resultaten over de langere termijn. Nu kreeg ik er een beetje Peter Bosz vibes (pre-PSV) bij, qua stabiliteit in resultaten. Wel verfrissend dat Ajax voor een visietrainer gaat en niet voor de zoveelste Hollandse School echte Ajacied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 1 uur geleden zei MetalMichael: Ik snap de twijfel van Van Basten ergens wel (zonder te hebben gezien wat hij precies heeft gezegd), want uit dat VI artikel en in een Engelstalig artikel van the Athletic(?) over zijn speelwijze bleek wel dat het niet helemaal des Ajax is en dat hij wel wat aan zijn speelstijl zou moeten aanpassen (volgens VI). Verder heeft hij nergens langdurig gewerkt en kun je dus weinig zeggen over zijn resultaten over de langere termijn. Nu kreeg ik er een beetje Peter Bosz vibes (pre-PSV) bij, qua stabiliteit in resultaten. Wel verfrissend dat Ajax voor een visietrainer gaat en niet voor de zoveelste Hollandse School echte Ajacied. Is sowieso het klassieke Ajax spel niet achterhaald? En weten tegenstanders perfect hoe ze daar op in moeten spelen? Nu lijkt me juist het ideale moment om een nieuwe weg in te slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Sjaak Swart draait zich om in zijn graf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei (Dat stukje van Van Basten zie ik nu pas, wat erg) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Deze fragmenten van Van Basten en Van der Vaart zijn wel exemplarisch voor het niveau van die twee inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Wytse: ''Hij schijnt zijn ploeg wel verdedigend goed te laten staan'' Van Basten: ''wie zegt dat, hoe kom jij hieraan? Wytse: ''Nou, ik lees dingen'' Van Basten: ''wie schrijft dat op? wie zijn dat? hebben zij er verstand van?'' Ongelofelijk wat pijnlijk en vooral heel erg genant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Jack van Gelder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Stukje tussen Helene en Memphis ging ook helemaal nergens over hé, maar opzich is z'n goed-nieuws show ook wel een keer fijn na al dat negatieve geluid van o.a. de heren van VI en Valentijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Het was echt heel erg cringe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Wel ziek dat ze gewoon Carlootje even inbellen bij Rondo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni @Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni (bewerkt) 9 uur geleden zei cimbomcu: @Beppu Haha ik vind dit soort programma's zo kut hé. Maar die Marco blijft wel goed hoor. Wij hebben dat al heel lang door natuurlijk, maar hij valt nu echt bij iedereen door de mand lijkt het. Je zou toch denken dat je op een gegeven moment of een beetje haat voorbereiden, of niet meer komt. Zou daar heel ongemakkelijk zitten als ik hem was. Hij krijgt er ook flink van langs bij VI Oranje. Die knijpt er lekker tussenuit binnenkort Marco kennende (ik mag Marco zeggen). 19 juni bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni We hebben meer gemeen dan onze ambtenaar baantjes @Beppu. Dit soort programma's waar je geforceerd moet lachen zijn vreselijk. Maar Marco pakken is altijd goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Marco betichtte zojuist de Nederlands elftalspelers ervan in clichés te blijven hangen. Hij had overigens wel gelijk. Hij en Theo waren lekker op dreef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 13 uur geleden zei Grote Ree: Marco betichtte zojuist de Nederlands elftalspelers ervan in clichés te blijven hangen. Hij had overigens wel gelijk. Hij en Theo waren lekker op dreef. Ik zag gisteren toevallig van der Gijp en die vond ik eigenlijk redelijk realistisch/helder in zijn analyse, helaas begon toen de snor weer met zijn paradepaardjes, dus daarna gelijk weer afgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten