Jump to content

Praatprogramma's

Mvdv

Recommended Posts

20 uur geleden zei Grote Ree:

Marco betichtte zojuist de Nederlands elftalspelers ervan in clichés te blijven hangen. :-D

Hij had overigens wel gelijk. Hij en Theo waren lekker op dreef.

Schijnt dat Marco ook Cole Palmer niet kende :-D 

Net ook een leuke bij NOS: "ja we gaan kijken wat er gebeurde in de tweede helft tussen Slowakije - Roemenië' hoor je iemand op de achtergrond "gebeurd niks" zeggen :D 

43 minuten geleden zei neva:

Sowieso is de sportverslaggeving bij de NOS de laatste jaren keihard achteruit gegaan.

Dit EK is het wel echt schrijnend. Vind de Belg eigenlijk overal beter in: analyse, persoonlijkheden en inmiddels ook het commentaar. Vroeger peinsde ik er niet over om van de NOS af te zappen, maar dat is nu wel anders.

Op 29-6-2024 om 22:44 zei Grote Ree:

Dit EK is het wel echt schrijnend. Vind de Belg eigenlijk overal beter in: analyse, persoonlijkheden en inmiddels ook het commentaar. Vroeger peinsde ik er niet over om van de NOS af te zappen, maar dat is nu wel anders.

Gewoon zorgen dat je dagelijks de topkwaliteit van Valentijn en Mike meepakt dit EK. Komen gewoon met treinspecials.

• Like 1

57 minuten geleden zei Dansmeister:

Gewoon zorgen dat je dagelijks de topkwaliteit van Valentijn en Mike meepakt dit EK. Komen gewoon met treinspecials.

4-3-3sen op de mic!

1 uur geleden zei Dansmeister:

Dat jij dit kan kijken. Wat een gasten.

Ja ik zeur er altijd over, maar denk dat ik de afgelopen twintig jaar nauwelijks een aflevering heb gemist.

En over (het gebrek aan) diepgang; mijn oma keek er ook altijd naar en die wist helemaal niets van voetbal. Dus dat gebruik ik altijd als illustratie om aan te geven hoe breed het gekeken wordt. Zeg maar de, mag ik dat zeggen?, Mevrouw Van Zetten uit Tiel.

Zojuist zei joostmakaay:

Bij de Voetbalkantine van ESPN kunnen ze elkaar ook aardig de hemel in prijzen hé, "Sjaakie (Polak), jij had ook wel een aardige trap hé, en gewoon altijd fair in de duels ook hé" aldus Ali Boussaboun 

Alles met Jordi Amali is kut. Of hoe die gozer ook heet.

• Like 1

20 minuten geleden zei joostmakaay:

Wouter Bouwman komt vandaag nog wat pedanter over dan Jordi, ook wel knap dat dat lukt.

Die schijnt 33 te zijn, maar komt op mij altijd over alsof die net van de middelbare school af komt. 0 persoonlijkheid ook.

Al moet ik zeggen dat ik dat veel liever heb dan de grote Jan Joost 'HAHAHA WAT LEUK' Van Gangelen show.

• Like 1

Gebeurt wel vaker dat Gijp maandagmiddag iets zegt en het 's avonds in het programma herhaalt.

Gisteravond gekeken @joostmakaay? De heertjes hadden ruzie hoorde ik net:mrgy:. Zo maar even kijken. Valentijntje er ook nog eens bij, helemaal top.

Edited by Beppu