Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

'Mag ze vanavond opblijven?' :r

Ghehe loop een uurtje achter, maar die hoorde ik ook net voorbij komen. Raap me op hoor.

Al eens eerder gevraagd, maar waarom draagt Genee sinds een aantal maanden van die lelijke polo's ? Eerst altijd in overhemd (en jasje), maar opeens niet meer? Net alsof 'ie zo van de camping is afgelopen, geen gezicht toch op tv?

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja als je Blind hoort praten bij zo'n persconferentie en de resultaten daarbij optelt is de negatieve reactie toch vrij logisch?

Het zit trouwens wel helemaal goed tussen Blind en Van Breukelen hé :mrgy: Dat gaat wel escaleren binnenkort. Sowieso is Van Breukelen best wel een beetje een hele rare kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja als je Blind hoort praten bij zo'n persconferentie en de resultaten daarbij optelt is de negatieve reactie toch vrij logisch?

Het zit trouwens wel helemaal goed tussen Blind en Van Breukelen hé :mrgy: Dat gaat wel escaleren binnenkort. Sowieso is Van Breukelen best wel een beetje een hele rare kerel.

Blind verdient toch een nieuwe kans met deze aanstaande kwalificatie reeks? Hij stapte in het moment dat er nog 4 wedstrijden waren, niet ideaal lijkt mij. Na die kwalificatie is er wel degelijk een stijgende lijn te zien, geef hem dan samen met Van Basten gewoon de kans. Ik vind ook wel mooi hoe Blind ''reageerde'' op Van Breukelen. Profielschets? Ik heb gewoon een goed gesprek gehad met Advocaat en hij leek mij een prima assistent, datzelfde gold ook voor Gullit, ik ga niet op profielschetsen of leeftijden af. Op de vraag of er een jonger iemand bij kan komen? Ja waarom niet.

Dat lijkt mij ook logisch omdat je gewoon een goed gevoel krijgt bij iemand in een gesprek, of die dan 60 is of 40 moet dan toch helemaal niet uitmaken?

Maar van Breukelen heeft het over prestatie managers, innovatie managers, profielschetsen. Of terwijl één grote vervelende engnek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt eraan waarnaar je opzoek bent. Als je eerst uitkomt bij Advocaat en daarna bij Gullit, dan weet ik niet of je zelf weet waar je naar op zoek bent, anders dan een bliksemafleider.

Natuurlijk heb je een profielschets, werken zonder werkt willekeur in de hand. Dat is werken zonder enig plan. Als je kandidaten hebt geselecteerd, dan ga je in gesprek en ga je af op wie je het beste gevoel geeft.

Ik bedoel, Ajax zal ook niet uitkomen bij een Italiaanse coach met een voorliefde voor catenaccio. Die hebben een idee wat ze willen/nodig hebben en gaan dan gericht op zoek naar mensen die daarbij passen.

Van Breukelen wil dat de keuze rationeler gemaakt wordt dan alleen op basis van het gevoel van Blind. Vind Blind in deze vrij onprofessioneel, ook in zijn reactie in de pers op zijn meerdere.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Ajax heb je het over de coach. Ik denk dat wanneer je een 2de assistent neemt je vooral moet kijken naar of die past bij Blind en Van Basten. Als Blind goed met Gullit kan en met hem een goed gesprek heeft gevoerd moet hij dan Gullit niet willen omdat zijn voorganger een stuk ouder was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Ajax heb je het over de coach. Ik denk dat wanneer je een 2de assistent neemt je vooral moet kijken naar of die past bij Blind en Van Basten. Als Blind goed met Gullit kan en met hem een goed gesprek heeft gevoerd moet hij dan Gullit niet willen omdat zijn voorganger een stuk ouder was?

Blind moet zich niet blindstaren (haha) op wat hij van de ander víndt, hij moet samen kunnen werken. Een professionele werkrelatie kunnen onderhouden, het hoeven geen vriendjes te zijn/worden. Blind moet voor kwaliteit gaan, niet voor het ikmagje-gehalte (of hoe zei Van Basten dat ook alweer?). Het 'gevoel' dat je bij een gesprek krijgt mag best meewegen, maar het lijkt me belangrijk om de 'technische' aspecten de hogere prioriteit te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Hansie gisteravond ook weer, geweldig :D
Maar die Hans word wel steeds gekker, als die amerikanen van FOX 'n keer langs komen en ze zien dit zeggen ze gelijk: die man moet eruit, hij is 'n clown!

Want die amerikanen kunnen hier echt niet om lachen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij blijft hangen op de leeftijd. Je leeftijd is geen kwaliteit, ervaring wellicht wel. Je kunt me niet wijsmaken dat de kwaliteiten van Advocaat en Gullit voor de rest overeenkomen. Zou eerder zeggen dat het complete tegenpolen van elkaar zijn.

Ja, eens. Maar denk juist dat Blind het idee heeft. Het hoeven nou niet persé mensen te zijn met dezelfde kwaliteiten. Dick heeft zo zijn kwaliteiten en die heeft Ruud ook.

Blind moet zich niet blindstaren (haha) op wat hij van de ander víndt, hij moet samen kunnen werken. Een professionele werkrelatie kunnen onderhouden, het hoeven geen vriendjes te zijn/worden. Blind moet voor kwaliteit gaan, niet voor het ikmagje-gehalte (of hoe zei Van Basten dat ook alweer?). Het 'gevoel' dat je bij een gesprek krijgt mag best meewegen, maar het lijkt me belangrijk om de 'technische' aspecten de hogere prioriteit te geven.

Blind heeft nu Van Nistelrooy, Advocaat en Gullit ''meegemaakt'' en met alle drie vond die het prima. Dan lijkt het mij wel dat die een professionele werkrelatie kan onderhouden. De KNVB (Hansie) staart zich juist blind op geneuzel als profielschetsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites