Montass Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Man man man, Jetro :r. Wat is dat een oliedomme jongen zeg. Bij dat soort jongens vraag ik mij toch altijd af wat er van zou komen als ze niet zo goed konden voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Nou PSV was duidelijk eens aan de beurt. Snap nu weer hoe oa die Eric hier zich voelt als ze feitelijke onjuistheden over Vitesse zeggen. Kan het wel snel weer opzij zetten en het puur zien als komedie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Heerlijk dit :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Man man man, Jetro :r. Wat is dat een oliedomme jongen zeg. Bij dat soort jongens vraag ik mij toch altijd af wat er van zou komen als ze niet zo goed konden voetballen. Volgens mij zijn voetballers over het algemeen niet echt de aller snuggerste :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Nee, maar dit spant de kroon hoor :r. We hebben het wel over deze gozer he: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Jetro :r Nu aan het terugkijken, heerlijk hoe Gijp er doorheen lacht haha :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Haha ik vind Jetro zo'n baas he, die jongen zit volledig in z'n eigen wereld, maar niet op een storende manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Vanavond een extra uitzending in teken van Johan Cruijff, waarschijnlijk zonder Rene van der Gijp. Want die heeft een schnabbel bij mijn cluppie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Vanavond een extra uitzending in teken van Johan Cruijff, waarschijnlijk zonder Rene van der Gijp. Want die heeft een schnabbel bij mijn cluppie ;) Hoelaat is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Hoelaat is dit? Het begon volgens mij om 20.00, dus misschien is het inmiddels afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Afgelopen inderdaad, kan ook niet op de site van VI komen om het terug te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Mooie uitzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Die René en Johan net weer over Cilissen. En het dan vreemd vinden dat ie niet zoveel behoefte heeft aan een interview voor dat blad van ze. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Haha ja gewoon doorspelen moest ie ff ahah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Die René en Johan net weer over Cilissen. En het dan vreemd vinden dat ie niet zoveel behoefte heeft aan een interview voor dat blad van ze. :D Ging toch ook van het veld alsof hij een oorlogswond had. Verder geheel met ze eens betreft oranje. En sowieso erg lachwekkend dat Daley aanvoerder is. Als er 1 geen leidinggevende capaciteiten heeft :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Die René en Johan net weer over Cilissen. En het dan vreemd vinden dat ie niet zoveel behoefte heeft aan een interview voor dat blad van ze. :D Dan neem ik aan dat je hun blad Voetbal Inside bedoeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Haha ja gewoon doorspelen moest ie ff ahah. Ik gaf het al aan eerste Paasdag :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Ging toch ook van het veld alsof hij een oorlogswond had. Verder geheel met ze eens betreft oranje. En sowieso erg lachwekkend dat Daley aanvoerder is. Als er 1 geen leidinggevende capaciteiten heeft :r Mwah, je bent aardig grogy dan hoor. Dan neem ik aan dat je hun blad Voetbal Inside bedoeld? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Haha ja ik zou in elk geval met 2 keepers starten; mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Hoeveel onzin er in 1 uitzending wordt gedropt zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Vond het erg meevallen vandaag qua fouten en onzin. Slechts een stuk of twee drie feitelijke onjuistheden, waarvan eentje ook nog tijdens de uitzending opgemerkt werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 ´´We zijn van het niveau Wales´´ ´´We kunnen niet tegen dit soort tegenstanders op´´ paar maanden terug nog gewonnen van Spanje? ''Danny Blind kan je weinig verwijten'' Nederlanders zijn daar heel rustig over he :D Ik vreet mij al op als ik zoveel onzin hoor over ''mijn'' land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 ´´We zijn van het niveau Wales´´ ´´We kunnen niet tegen dit soort tegenstanders op´´ paar maanden terug nog gewonnen van Spanje? ''Danny Blind kan je weinig verwijten'' Nederlanders zijn daar heel rustig over he :D Ik vreet mij al op als ik zoveel onzin hoor over ''mijn'' land. Deze selectie zit daar niet zo ver van af qua kwaliteit als Wales op z'n sterkst is (dus met Bale) Laatste keer dat Nederland won van Spanje was niet een paar maanden terug, of ik moet wat gemist hebben. In de zomer van 2014 wel van gewonnen, maand of twintig terug. Dat laatste vind ik ook wel meevallen jah. Tijdens de kwalificatie gefaald, dat zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Op die uitspraak van Danny Blind na ben ik het anders wel met ze eens (wat ook niet vaak het geval is). Gezien onze huidige vorm en de laatste/huidige selectie(s) acht ik ons niet beter dan Wales en kunnen we inderdaad niet op tegen landen als Frankrijk en Engeland. Leuk dat je een jaar geleden van Spanje wint, maar dat zegt me verder niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 Die René en Johan net weer over Cilissen. En het dan vreemd vinden dat ie niet zoveel behoefte heeft aan een interview voor dat blad van ze. :D Overschot aan gelijk hadden ze. En die Jasper moet eens niet zo janken. Gewoon interviewtje geven, niet zo kinderachtig doen. Pure aanstellerij gewoon, in alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten