Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Die René en Johan net weer over Cilissen. En het dan vreemd vinden dat ie niet zoveel behoefte heeft aan een interview voor dat blad van ze. :D

Ging toch ook van het veld alsof hij een oorlogswond had. Verder geheel met ze eens betreft oranje. En sowieso erg lachwekkend dat Daley aanvoerder is. Als er 1 geen leidinggevende capaciteiten heeft :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging toch ook van het veld alsof hij een oorlogswond had. Verder geheel met ze eens betreft oranje. En sowieso erg lachwekkend dat Daley aanvoerder is. Als er 1 geen leidinggevende capaciteiten heeft :r

Mwah, je bent aardig grogy dan hoor.

Dan neem ik aan dat je hun blad Voetbal Inside bedoeld?

Ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

´´We zijn van het niveau Wales´´

´´We kunnen niet tegen dit soort tegenstanders op´´ paar maanden terug nog gewonnen van Spanje?

''Danny Blind kan je weinig verwijten''

Nederlanders zijn daar heel rustig over he :D Ik vreet mij al op als ik zoveel onzin hoor over ''mijn'' land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

´´We zijn van het niveau Wales´´

´´We kunnen niet tegen dit soort tegenstanders op´´ paar maanden terug nog gewonnen van Spanje?

''Danny Blind kan je weinig verwijten''

Nederlanders zijn daar heel rustig over he :D Ik vreet mij al op als ik zoveel onzin hoor over ''mijn'' land.

Deze selectie zit daar niet zo ver van af qua kwaliteit als Wales op z'n sterkst is (dus met Bale)

Laatste keer dat Nederland won van Spanje was niet een paar maanden terug, of ik moet wat gemist hebben. In de zomer van 2014 wel van gewonnen, maand of twintig terug.

Dat laatste vind ik ook wel meevallen jah. Tijdens de kwalificatie gefaald, dat zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op die uitspraak van Danny Blind na ben ik het anders wel met ze eens (wat ook niet vaak het geval is). Gezien onze huidige vorm en de laatste/huidige selectie(s) acht ik ons niet beter dan Wales en kunnen we inderdaad niet op tegen landen als Frankrijk en Engeland. Leuk dat je een jaar geleden van Spanje wint, maar dat zegt me verder niet zoveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die René en Johan net weer over Cilissen. En het dan vreemd vinden dat ie niet zoveel behoefte heeft aan een interview voor dat blad van ze. :D

Overschot aan gelijk hadden ze. En die Jasper moet eens niet zo janken. Gewoon interviewtje geven, niet zo kinderachtig doen. Pure aanstellerij gewoon, in alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites