Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik vond Isa Hoes niet echt als een bitch overkomen hoor, dat is ook geen 'echte' natuurlijk (maar heb niet op haar twitter enzo gekeken). De zuurpruimen komen meer uit het literaire wereldje, maar helaas voor hun is er nu een soort genre ontstaan wat zelfs het plebs aanspreekt. Dan loop je zo'n publieksprijs natuurlijk mis, maar daar moet je dan vervolgens niet zuur over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze deden net of Van Gaal met Welbeck een wereldtopper heeft laten lopen maar hij heeft in 142 wedstrijden(PL, FA Cup, League Cup en Champions League) voor Man Utd maar 31x gescoord. Dan schiet je 'r dus eens in de 4 of 5 wedstrijden 'r een keer 1 in. Als je dan zegt van: nou ik heb Falcao, Van Persie en Welbeck, welke zal ik 's weg doen? Dan begrijp ik dat je Welbeck laat vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa ze zeiden dat hij prima kon blijven voor een rol als 3de/4de man, en daar ben ik het wel mee eens. Liever hij dan een Falcao waar bij je de gok neemt dat hij na zijn blessure wel weer in topvorm is maar dat blijkt dus niet zo ;c

Je stelt me wel teleur in dit topic man. Zat vanmorgen de aflevering terug te kijken, ging een minuut over Chelsea. Had echt zin om direct na de uitzending hier op MU te kijken en had minimaal een A4 erover verwacht. Gewoon helemaal niks. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze deden net of Van Gaal met Welbeck een wereldtopper heeft laten lopen maar hij heeft in 142 wedstrijden(PL, FA Cup, League Cup en Champions League) voor Man Utd maar 31x gescoord. Dan schiet je 'r dus eens in de 4 of 5 wedstrijden 'r een keer 1 in. Als je dan zegt van: nou ik heb Falcao, Van Persie en Welbeck, welke zal ik 's weg doen? Dan begrijp ik dat je Welbeck laat vertrekken.

Alsof Welbeck in die 142 wedstrijden spits heeft gestaan

Dit ja. En kijk eens minuten, misschien ongeveer gemiddeld 45 minuten per 'wedstrijd'? En echt niet altijd spits. Een jongen uit eigen jeugd die ook voor Engeland speelt. Hij is bijna 24 jaar en de rest van je spitsen 30. Falcao hadden ze nooit moeten halen, ben benieuwd of ze onder de deal uit kunnen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je stelt me wel teleur in dit topic man. Zat vanmorgen de aflevering terug te kijken, ging een minuut over Chelsea. Had echt zin om direct na de uitzending hier op MU te kijken en had minimaal een A4 erover verwacht. Gewoon helemaal niks. :(

Ja weer standaard saai en dramatisch voetbal gehoord, en toen de hoop opgegeven en maar laten lullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites