Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Eurovision Manager #2

Socrates

Aanbevolen berichten

JkkPzb8.png

Eurovision Manager 2 - Results (1/15)

Nu eindelijk ook de Montenegrijn @StanleyW zijn stemmen bij de organisatie heeft ingeleverd kunnen we beginnen met de eerste stemronde. Vooraf twee noten: @Laki heeft uiteindelijk alsnog zijn deelname afgezegd. Om toch aan vijftien inzendingen te komen heb ik besloten een wat impopulair land te laten deelnemen aan het EMU: The Netherlands! Gekozen is voor het land dat in het jaar optrad waar de meeste originele inzendingen vanuit kwamen (2018 in dit geval). Omdat het organisatorisch makkelijker is zal ik onder de Nederlandse vlag mijn stemmen ook gelijk uitbrengen. Laatste noot is dat @QuaLyon voor deze editie helaas heeft gepast voor de ondersteuning met beeld. Hierdoor moet ik het op een wat meer traditionele manier doen dit keer. Goed, tijd voor de punten!

@chrisje1993

Eurovision Manager 1: Greece (16/17). 12 points for @Titan.

chris1.thumb.png.e20ef7dd7f2195f30cc302ac1f6243a6.png

8 points go to...

Spoiler

chris2.thumb.png.b7db439db19c999f204af890577a816b.png

10 points go to...

Spoiler

chris3.thumb.png.c5d18db3513d7aae3ce2c31df2d828af.png

12 points go to...

Spoiler

chris4.thumb.png.6dd52916e0ac5ae41df7cba060a84379.png

Mentions

@ivago @Jeroen. @StanleyW @ElPrincipito @nasje92 @komodo25 @Chimpa @Titan @Fabian. @chrisje1993 @QuaLyon @007mark @Chiemel @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JkkPzb8.png

Eurovision Manager 2 - Results (2/15)

@StanleyW

Eurovision Manager 1: Ukraine (9/17). 12 points for @Chimpa.

stan1.thumb.png.9581eb301d5e64252d52b4a64d0634ef.png

8 points go to...

Spoiler

stan2.thumb.png.c7add092d1c06428bd30b5b2e3be1289.png

10 points go to...

Spoiler

stan3.thumb.png.3865e2c02c2304bb02e860a63d817f1a.png

12 points go to...

Spoiler

stan4.thumb.png.739d0fbf09827edbbc129bfdf1d50115.png

Mentions

@ivago @Jeroen. @StanleyW @ElPrincipito @nasje92 @komodo25 @Chimpa @Titan @Fabian. @chrisje1993 @QuaLyon @007mark @Chiemel @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Zowaar 5 punten! Verbaasd me dat Portugal nog geen punten heeft, of is dat meer tactiek dan smaak? 

@Zeus die scores met die scorewiz "live" doen kan niet? Geen idee hoe dat werkt hoor.. 

Ja ik kan wel net zoals bij Worldvision een link sturen, maar ik vind dat toch altijd wat meh. Wil het liever op het forum kunnen presenteren. Ben verder niet erg technisch, dus heel veel mogelijkheden geeft dat niet. Heb nog wel gedacht aan gewoon simpelweg beeld opnemen zonder verdere opsmuk, maar of dat nu zo geweldig is.. Had daarnaast het probleem dat ik dan mijn hele scherm in beeld had. Kon ook geen simpel en gratis programma vinden waarmee ik het beeld kon inknippen. Suggesties zijn altijd welkom natuurlijk, zolang ik maar niet enorm moet gaan priegelen met technische zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Zeus:

Ja ik kan wel net zoals bij Worldvision een link sturen, maar ik vind dat toch altijd wat meh. Wil het liever op het forum kunnen presenteren. Ben verder niet erg technisch, dus heel veel mogelijkheden geeft dat niet. Heb nog wel gedacht aan gewoon simpelweg beeld opnemen zonder verdere opsmuk, maar of dat nu zo geweldig is.. Had daarnaast het probleem dat ik dan mijn hele scherm in beeld had. Kon ook geen simpel en gratis programma vinden waarmee ik het beeld kon inknippen. Suggesties zijn altijd welkom natuurlijk, zolang ik maar niet enorm moet gaan priegelen met technische zaken.

Vind de live versie persoonlijk wat aangenamer om te zien of ik punten heb gekregen en vooral wat voor impact dat dan op dat moment op de stand heeft. Maar das mijn mening. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites