Fabian. Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Wederom 8 punten erbij. Blijft spannend zo richting het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2020 Stemronde 21/26: SingaporeInzending: Laki Voor de tweede maal staat Jasmine Sokko op de deelnemerslijst van het MU Worldivisionsongfestival. De vorige keer was in editie 24 met hetzelfde nummer, maar toen werd ze zangeres uit de show geschrapt omdat Singapore niet op tijd de stemmen had ingestuurd. Deze keer is dat wel gelukt, waardoor Laki voor de achtste maal van de partij is. In deze deelnames zien we een matig begin, met tweemaal een plaats in de onderste regionen. Daarna is de middenmoot steevast de plek waar we deze coach terugzien. Een mooie uitschieter was er in editie 16 toen Turkije een verrassende 4e plaats wist te halen, wat nog steeds het beste resultaat is van het Europees-Aziatische land. De beste prestatie van Singapore was in editie 23 (de enige voorgaande deelname), toen een 12e plek werd behaald. Daarvoor heeft Laki nu nog wel wat punten nodig om dit te verbeteren. Punten van Singapore: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/21/21/e0owjmzwjl Spoiler @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Eindelijk weer eens een paar puntjes. Dank Singapore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Vijf puntjes d'r bij, dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Toch weer een paar puntjes erbij. Blijf zo netjes in het midden hangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Helaas al tijdje geen punten meer gehad, zak aardig weg zo. Kijken of ik het linkerrijtje kan vasthouden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Dankjewel voor de 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Concurrentie loopt gelukkig niet in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Terug wat weggezakt wegens de te verwachten nul scores. Van @ivago weet ik al wat ik krijg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 58 minuten geleden zei hjs: Terug wat weggezakt wegens de te verwachten nul scores. Van @ivago weet ik al wat ik krijg De volle pot natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Volgende editie ga ik wellicht Zuid-Koreaanse oorden opzoeken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2020 Stemronde 22/26: VenezuelaInzending: bas2204 Dan is het nu tijd voor de onbetwiste koploper als het gaat om podiumplaatsen. bas2204 wist al elf maal het podium op te klimmen, en zelfs ook al tweemaal te winnen. Overal ter wereld weten zijn inzendingen te scoren, van Palestina tot Mexico en Denemarken tot Zuid-Afrika. Deze keer heeft Bas weer eens gekozen voor een Zuid-Amerikaanse inzending. Een plaats in het linkerrijtje moet hij het voorlopig mee doen, na een aantal wisselvallige scores. De rockband Charliepapa is ongeveer sinds het begin van deze eeuw bij elkaar en hebben al een aantal keer goed gescoord in de Latin Grammy Awards. Echter is de grote vraag: Hoe beoordelen ze zelf de andere deelnemers? Punten van Venezuela: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/22/22/ljzjuzyzlj Spoiler @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 februari 2020 Share Geplaatst 27 februari 2020 Koploper rechterrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 27 februari 2020 Share Geplaatst 27 februari 2020 Niet echt punten verwacht en ook niet gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 februari 2020 Share Geplaatst 27 februari 2020 Nadat Engeland punten had gekregen was er even wat hoop maar helaas . Wel een concurrent over mij heen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 februari 2020 Share Geplaatst 27 februari 2020 Een te verwachten nul en veel zal er voor mij niet meer bij komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 februari 2020 Share Geplaatst 27 februari 2020 10 punten, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 februari 2020 Share Geplaatst 27 februari 2020 Wow,thanks !!! Blijft spannend voor de overwinning. Ook strijd om plaats 4-10 is nog steeds heftig. Kan nog alle kanten uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 Voor de volgende editie ben ik al aan het zoeken. Ik heb inzendingen klaar liggen uit Zuid-Korea, Japan, Frankrijk en vermoedelijk Jamaica en Honduras. De vraag is of dit is toegelaten voor Jamaica. Al ga ik wellicht voor Honduras, want het lied dat ik ga kiezen is deels Spaans en ze heeft sterke banden met Honduras. En volgens mij zou het een eerste keer zijn dat Honduras deelneemt. Dat is altijd een extraatje. Door de na Grimes mijn onbekende favoriete zangeres. "Tahliah Debrett Barnett[8] was born in Cheltenham, Gloucestershire and raised in nearby Tewkesbury. Her father is Jamaican, and her mother is an Englishwoman of partly Spanish descent who used to be a dancer and gymnast" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 Voor de volgende editie ben ik al aan het zoeken. Ik heb inzendingen klaar liggen uit Zuid-Korea, Japan, Frankrijk en vermoedelijk Jamaica en Honduras. De vraag is of dit is toegelaten voor Jamaica. Al ga ik wellicht voor Honduras, want het lied dat ik ga kiezen is deels Spaans en ze heeft sterke banden met Honduras. En volgens mij zou het een eerste keer zijn dat Honduras deelneemt. Dat is altijd een extraatje. Door de na Grimes mijn onbekende favoriete zangeres. "Tahliah Debrett Barnett[8] was born in Cheltenham, Gloucestershire and raised in nearby Tewkesbury. Her father is Jamaican, and her mother is an Englishwoman of partly Spanish descent who used to be a dancer and gymnast"Als Lianne Le Havas voor Griekenland mag meedoen, dan lijkt me toch dat dit ook zeker mag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 29 februari 2020 Stemronde 23/26: Verenigde StatenInzending: ivago Verder met wereldreiziger ivago, die zo'n beetje overal zijn inzendingen vandaan haalt. Voor zover heeft dat hem nog geen podiumplaatsen opgeleverd, maar meedoen is natuurlijk belangrijker dan winnen. Deze keer is zijn inzending ook ergens ver in het rechter rijtje te vinden. Punten Verenigde Staten: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/23/23/zkmzi0odq3 Spoiler @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 Geen punten maar de concurrenten gelukkig ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 Dankjewel voor de 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Japan mengt zich nu ook in de strijd om het podium . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Ook hier had ik niets verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten