Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2020

MisterX

Aanbevolen berichten

Vind het een vrij bijzonder jaar. Door het vanuit het wie is deelnemer-perspectief te bekijken kun je er eigenlijk al 3 wegstrepen (Buddy, Mil & Leonie). En hier kun je Nathan eigenlijk ook bijzetten. Maar dat Rob het zou zijn ligt er eigenlijk ook al enkele afleveringen te dik op in mijn ogen, waardoor dat aardig tegenstrijdig is. Zeker aangezien je Claes en Johan imo ook al lang had weg kunnen strepen. 

Hoop niet dat het weer zo'n jaar is waar de mol vooral zijn best gedaan heeft de deelnemer te spelen in ieder geval. Vond het bijvoorbeeld erg opvallend dat de mol niet even heeft gedacht om een van de telefoons gewoon een paar meter verderop te gooien, waardoor je er eigenlijk altijd naast zit (Nathan die de telefoon vond kan natuurlijk ook wat stapjes opzij gedaan hebben, maar je wordt altijd verdacht op zo'n moment natuurlijk). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Elano:

Rob en Buddy hadden het meetlint vast toch? Daar is dan waarschijnlijk wel ‘gemold’

Vooral Buddy toch? Rob heeft een keer het beginpunt vastgehad, precies van de verkeerde meting. Grote kans dat hij een stap naar achter gedaan heeft, terwijl niemand keek. Voordeel is dat de aandacht natuurlijk altijd vooral op het eindpunt gericht is. Ik ga er vanuit dat dit de molactie gaat worden die getoond wordt bij het graanveld. Over het algemeen zie je de molacties ook niet tijdens de serie, maar pas achteraf. Dan weet je vaak pas wat er echt gebeurt is.

Het zou mij ook niets verbazen als Rob tijdens de laatste opdracht als eerste naar binnen wilde, om zo wat kaartjes te verhangen. Wel een molactie dus, maar ook weer niet in beeld gebracht. Zo kan er best wat verzonnen worden bij Rob.

Ik vind het eerder opvallend dat Rob bij de kijkers de meest verdachte persoon is, maar in de serie amper verdacht lijkt te worden. Volgens mij heeft Mil hem voor het eerst genoemd als verdachte. Daarvoor was hij vooral onder de radar bij de rest, als ik me niet vergis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nathan vond de telefoon, dus het is een van die 3. Buddy was vooral bezig met dat lint, maar die is al de hele serie dusdanig bezig met de aandacht op zich te vestigen dat hij het haast niet kan zijn. Loopt een beetje aan te kloten en te doen alsof hij een heilige is, waardoor hij zelf verdacht wordt. 

Maar inderdaad wat MisterX zegt, staat nu op 1 bij het publiek, in tegenstelling tot bij de deelnemers. Hoop overigens wel dat Nathan het is, geweldige vent. Al is het alleen al omdat hij dan in de finale staat. Maargoed, Rob heeft natuurlijk wel h

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het dit jaar erg lastig. Lange tijd Miljushka verdacht, maar neiging gaat nu echt richting Buddy sinds vorige week. Ook rondom Nathan gebeuren er echter steeds rare dingen waardoor opdrachten fout  gaan. Rob is echter weer meer op de achtergrond voor mijn gevoel, wat door de regie natuurlijk expres kan worden gedaan omdat hij misschien wel de mol is. Sluit van de overgebleven deelnemers eigenlijk alleen de vrouwen uit op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het een matige aflevering. De eerste opdracht was nog wel ok, typische chaos en Buddy deed het nog aardig maar verzoop uiteindelijk (logisch, maar misschien ook bewust). De laser opdracht is natuurlijk leuk voor kandidaten maar omdat het tegen de mol was was er voor de kijkers weinig aan omdat de mol niet in beeld mag. De laatste opdracht was al moeilijk genoeg geweest als ze wel ergens hadden staan welke foto's ze moesten verzamelen, nu was het bij voorbaat al kansloos. 

Daarna kwam bij de executie de twist een beetje uit het niets. Ik vond het een raar moment in ieder geval. Benieuwd of ze dan nog een keer 2 man wegsturen of dat ze de finale met 4 gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het wel eens vaker voorgekomen dat er in de finale al snel iemand afvalt, waardoor het slot alsnog met 3 is. Al vond ik het ook een raar moment.

De laseropdracht vond ik juist wel grappig. Iedereen die de mol ging hunten. Geweldig. Waar ik wel benieuwd naar ben: Is iedereen tegelijk met de mol tijdens die opdracht in beeld geweest? Of zag je bij sommige alleen de mol of de kandidaat? Het zou mij niets verbazen als de mol uiteindelijk helemaal geen tegenstander had en dat ze maar wat beelden over en weer hebben geknipt en dat we tijdens de laatste aflevering zullen zien dat er gewoon wat beelden van de mol zijn gemaakt en dat hij helemaal niet bezig was met de opdracht toen hij als kandidaat het veld in moest.

Die foto-opdracht was wel een drama zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het een leuke aflevering. Wel vind ik dat er veel 'bijzonderheden' zitten in dit seizoen. Rick die enveloppen verwisselt en keuzes lijkt te beïnvloeden (Leonie kiest voor de linker enveloppe en krijgt de rechter). 

Mijn verdachte is nog steeds Rob. Je ziet hem ook meermaals wat gespannen kijken bij lastige vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Ik vond het een leuke aflevering. Wel vind ik dat er veel 'bijzonderheden' zitten in dit seizoen. Rick die enveloppen verwisselt en keuzes lijkt te beïnvloeden (Leonie kiest voor de linker enveloppe en krijgt de rechter). 

Is dat zo? is mij niet opgevallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp ook niet helemaal wat iedereen daarover ineens zegt. Ze weet gewoon niet welke ze wil pakken en uiteindelijk pakt ze gewoon zelf de rechter. Uit de beelden blijkt in ieder geval helemaal niet dat Rik haar bewust de rechter geeft imo.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin trouwens steeds meer het idee te krijgen dat niet Rob, maar misschien toch Nathan de mol is. Al snap ik dan nog steeds niet waarom hij dan voor geld kiest i.p.v. het rondje langs de dansende dames, zoals de rest van de kandidaten. En hij heeft wel meer van dat soort acties gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is Nathan dus tóch de mol. Leonie zat op Miljuschka en Rob. Claes zat vol op Buddy. Leonie nu dus ook eruit, dan blijft Nathan over. Toch heel erg vreemd. Hij is vaak nu juist de enige die iets goed doet en geld in de pot brengt. Mag hopen dat hij buiten beeld ongelofelijke molacties gedaan heeft, want anders is hij gewoon een op z'n minst twijfelachtige mol geweest. Wel knap dat hij dan toch best aardig kan acteren klaarblijkelijk.

bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites