Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

AZ probeert toch alleen nog maar de prijs op te drijven, die gaan hem echt wel verkopen na zo'n seizoen. Stel dat je er 20 miljoen voor krijgt, dat is toch een bizar bedrag voor een spits die het een half jaar goed gedaan heeft. Meer ga je er echt nooit voor krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ heeft inderdaad alle recht om te vragen wat ze willen. Kerel speelde een flink jaar terug nog voor Almere City joh. Alleen vraag ik me sterk af wat hij zelf in gedachte heeft, je ziet het steeds vaker van die figuren die na één seizoen Eredivisie denken dat ze helemaal het mannetje zijn, terwijl ze in buitenland nog helemaal niet zoveel aanzien hebben. Als die Janssen naar Tottenham gaat wordt het gewoon banken achter Kane, en dan mag hij hopen dat hij zich kan laten zien met wat goede invalbeurten. Wolfsburg zie ik ook zo maar een 'verhaal Dost' worden. Die dacht immers ook na één goed seizoen de Eredivisie wel ontgroeid te zijn.

Ik snap best dat hij weg wil, of in elk geval die ambitie heeft. Maar dit komt allemaal een beetje geforceerd over, wat zou er mis zijn met nog een seizoen AZ? Of voelt meneer zich daar nu te groot voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap wel dat hij weg wil hoor, nu kan hij miljoenen per jaar opstrijken bij een club als Spurs. Stel dat hij inderdaad een teleurstellend seizoen tegemoet gaat, dan kan hij dat wel vergeten. Of hij speelt wel goed, maar breekt z'n been eind april. Als dat hem bij Spurs gebeurt en het is een uiterst gecompliceerde breuk en hij kan nooit meer voetballen, weet hij tenminste wel zeker dat hij financieel geen zorgen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haar kwarktassen waren goed in beeld, laten we het daar op houden

Is het geen idee om van dat Spurs geld een keeper te halen die er wel een klein beetje wat van kan? Stel anders Coutinho maar op want die Rochet kan er echt helemaal niets van. Wisten jullie trouwens dat hij een fervent visser is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haar kwarktassen waren goed in beeld, laten we het daar op houden

Is het geen idee om van dat Spurs geld een keeper te halen die er wel een klein beetje wat van kan? Stel anders Coutinho maar op want die Rochet kan er echt helemaal niets van. Wisten jullie trouwens dat hij een fervent visser is?

Ze zijn toch bezig met Ruiter van Utrecht? Eventueel lijkt Padt me ook wel een goede voor AZ, of Room, of Victor Valdes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt hoor, Rochet moet je vervangen. Die heeft nog nooit een degelijke indruk achter gelaten. Staat een heel leuk team die wat mij betreft gewoon met Feyenoord voor de derde plek kan gaan strijden, maar zo'n Rochet kost je echt punten /cliché. Padt zal niet komen denk ik, van de week nog zijn contract verlengd. Ruiter lijkt me een keurige keeper voor AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is AZ toch weer ouderwets wisselvallig. Onbegrijpelijk dat ze alsnog 5e staan terwijl ze al zo veel punten verspeeld hebben. Zegt ook wel iets over de rest van de competitie.

Van de Brom moet gewoon een keer een vaste basis kiezen en dat team eens 5 wedstrijden de tijd geven. Wat hij nu elke keer doet is gewoon slecht voor het vertrouwen en de automatismen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opvallend, nog geen apart topic over deze club. Dus bij deze.

Citaat

Mats Seuntjens, Bjørn Johnsen en Marko Vejinovic hoeven zich donderdag niet te melden op de eerste training van AZ. Het drietal heeft te horen gekregen dat het mag vertrekken.

De 29-jarige Vejinovic stapte in februari van dit jaar al op huurbasis over naar Arka Gdynia. Bij die Poolse club maakte de middenvelder indruk door in veertien competitiewedstrijden vijf keer te scoren en een assist af te leveren. Toch komt Vejinovic niet in de plannen van de nieuwe trainer Arne Slot voor.

Datzelfde geldt voor Seuntjens en dat is opvallend te noemen. De 27-jarige Bredanaar was onder John van den Brom nog basisspeler het afgelopen seizoen. Seuntjens is van origine middenvelder, maar Van den Brom gebruikte hem vooral als spits. Slot is minder onder de indruk van ex-speler van NAC Breda.

Het was Seuntjens die Johnsen uit de basis hield bij AZ en ook de Noorse international mag vertrekken. Een jaar geleden kwam hij nog met hoge verwachtingen over van ADO Den Haag, maar Johnsen slaagde er nooit in te overtuigen in Alkmaar. Na één seizoen mag hij dan ook alweer vertrekken. Slot gaat liever verder met de spitsen Ferdy Druijff en Myron Boadu.

Kwam bovenstaand artikel tegen bij VI. Het vertrek van Seuntjes en Johnsen is natuurlij niet zo gek. Beide zijn echt heel erg middelmatig en Seuntjes werd door van der Brom steevast verkeerd gebruik als spits. Johnsen vond ik bij ADO al een beetje een mazzelspits. 1 goed jaar maakt dus nog geen zomer (ofzo). Druijff lijkt mij eerlijk gezegd ook nog wel te kort te komen, maar denk dat AZ er goed aan doet als ze volledig inzetten op Boadu.

Vertrek van Vejinovic verbaast me ergens wel. Lijkt me toch een prima speler, zeker als je zijn statistieken in Polen hier leest. Had best nog een kans verdient. 

Hopelijk voor AZ zien ze in dat ze Koopmeiners komend jaar echt als middenvelder gaan laten spelen. Die wil namelijk weg als hij weer achterin moet staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seuntjes vind ik juist opvallend dat die weg mag, vind dat wel een goede speler hoor. Zal mij ook niks verbazen als Brommie hem oppikt voor Utrecht. Vejinovic vind ik dan weer helemaal niks, grappig dat dat zo kan verschillen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites