TeamWesil Geplaatst 28 april 2019 Auteur Share Geplaatst 28 april 2019 8 minuten geleden zei Grote Ree: @TeamWesil de versie op Spotify van mijn song klopt niet. Je moet die met een duur van 4:57 hebben. Even het verzoek aan de rest om voorlopig de YT-versie in dit topic te luisteren. Aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 april 2019 Share Geplaatst 28 april 2019 4 minuten geleden zei TeamWesil: Aangepast Waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Punten ingestuurd. Weer een aantal leuke nummers die ertussen staan! Zat hier en daar ook erg dicht bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Landenranglijst aller tijden (o.b.v. top tien noteringen): @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @Laki @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Enige die ooit met Oekraine heeft gewonnen, in de eerst editie meteen Zo slecht is het overstappen blijkbaar nog niet @Fabian. als je kijkt naar eerdere edities ghehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Sterke editie! Een aantal echt leuke nummers ertussen! Vond het nog niet eerder zo lastig om de punten te verdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 mei 2019 Share Geplaatst 2 mei 2019 Ik ga 5 mei helaas niet redden. Kunnen er een paar daagjes bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 mei 2019 Share Geplaatst 2 mei 2019 Ik ben bijna klaar, hopelijk morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Scoutingranglijst aller tijden (o.b.v. top tien noteringen):@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @Laki @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Ik sta er in elk geval tussen. Nu hopen dat ik hier kan stijgen! Leuk overzicht:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Veel nummers van een acceptabel niveau trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Ik ben benieuwd of ik de ranglijst na deze editie kan binnenkomen bij mijn eerste deelname! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Zo he veel niet mijn smaak. Lijstje ga ik nu insturen. Dat 11 nummers een voldoende halen zegt wel iets over mijn smaak cq inzendingen. Toch wel wat parels weten te ontdekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 4 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2019 DEADLINE INSTUREN STEMMEN: Woensdag 8 mei om 23u59 Ik heb nog geen punten van Fabian., Chimpa, Roprop, Satyr, Jeroen., Richarõ, Laki, QuaLyon, himan en Platina32. @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @Laki @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2019 Share Geplaatst 4 mei 2019 Ik ben over de helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 mei 2019 Share Geplaatst 4 mei 2019 Alles één keer geluisterd. Morgen de puntjes op de i zetten. Prima niveau overigens inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 mei 2019 Share Geplaatst 4 mei 2019 Je krijgt ze morgen van me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 mei 2019 Share Geplaatst 5 mei 2019 Ingestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 Ook inmiddels ingestuurd. Was een lastige deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Beetje op het nippertje had de laatste dagen alleen tijd in de trein. Maar dat is dan wel weer lekker weg dromen met wat muziek (soms.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 8 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2019 DEADLINE INSTUREN STEMMEN: Woensdag 8 mei om 23u59 Ik heb nog geen punten van Satyr, Richarõ, Laki en QuaLyon. @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @Laki @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Goed bezig allemaal. Gaat toch best snel zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 We kunnen bijna van start. Ben echt benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Oh shit ik was een beetje druk. Ik zou mijn punten vandaag nog kunnen sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten