Viva La Vida Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Beeeeehhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Topper, bedankt voor de volle 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 tegenvaller weeral . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Wow, 8 punten, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Ik ben een Zweedse kruimeldief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Gezien de inzending verwachte ik hier ook geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Stemronde 15/25: NederlandInzending: Viva la Vida Punten van Nederland: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/15/15/yyndizowe2Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit veertien keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Nederland op normale wijze zien. Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Aii, helaas geen punten. Het is echt onvoorspelbaar dit keer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Na een prima start begint het echt steeds minder te gaan. Nu al 3 rondes niks helaas en uit de top-10 gekukeld. Is mijn nummer echt zo matig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Wel tactisch gespeeld van Nederland deze ronde . Helaas weer geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Verrassend dat ik met Nigeria toch aardig wat punten krijg. Niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Eindelijk weer eens een fatsoenlijk aantal punten, hartelijk dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Een punt is een punt. Bovenin kan werkelijk alles nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Geen punten, deze keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Stemronde 16/25: NigerInzending: Richard. Punten van Niger: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/16/16/zjzmfmndfmNoot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit vijftien keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Niger op normale wijze zien. Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Ik krijg meestal wel iets van punten van Richard geloof ik, nu gelukkig ook. Met de 3 punten sta ik nog steeds wel laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Een schamel puntje er weer bijgeharkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Heerlijke ronde! 8 punten en de rest van de top 5 niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 De punten worden wel enorm onder alle landen verdeeld deze editie. Voor mij nu weer niets, maar wel nog altijd eerste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Zeer fijne en welkome twaalfpunter. Kunnen we een inhaalslag maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Veel punten van Niger in het rechterrijtje. Jammer genoeg was ik daar niet bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Helaas weer niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Matigjes weer :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Bedankt voor de 6 punten. Krijg linkerkolom een beetje in't vizier al zal het niet makkelijk zijn om daar effectief te belanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 10 punten, eindelijk weer eens een goede buit. Nog 9 rondes voor de push naar het podium nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten