MarkHouten Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Is het nu de bedoeling dat we de punten doorsturen in een Pm? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Is het nu de bedoeling dat we de punten doorsturen in een Pm? [emoji846]Even wachten op uw almachtige organisator.Ik fungeer slechts als sidekick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 24 april 2019 Auteur Share Geplaatst 24 april 2019 Vermits de deadline nog niet verstreken is en we nog wachten op minstens één inzending, nog even geduld gaarne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Erwin toch weer een stukje op me uitgelopen. Hopen dat deze editie beter zal verlopen dan de vorige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Land: SpanjeArtiest: BelakoNummer: LungsYoutube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Land: Nederland Artiest: Tim Dawn Nummer: Shadow YouTube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 @Fabian. moet dan een ander nummer kiezen volgens mij, want die had Nederland al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 25 april 2019 Auteur Share Geplaatst 25 april 2019 DEADLINE: WANNEER FABIAN ZIJN NIEUWE INZENDING INSTUURT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Kan er dan in het vervolg wel iets strakker op worden toegezien dat een winnaar iets eerder zijn keuze bekend maakt. Ik sta helemaal achter de regel dat een winnaar het recht moet hebben op de eerste keuze, maar op het moment dat ik mijn keuze maakte had ik ook legio andere landen kunnen kiezen, die na mijn keuze bezet zijn geraakt. Beetje lullige samenloop van omstandigheden waar de rest vrij weinig aan kan doen, maar ben hier niet helemaal happy mee, moet wel leuk blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Nieuwe inzending: Land: Australië Artiest: Gang of Youths Nummer: What Can I Do If The Fire Goes Out Youtube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 25 april 2019 Auteur Share Geplaatst 25 april 2019 1 uur geleden zei Fabian.: Kan er dan in het vervolg wel iets strakker op worden toegezien dat een winnaar iets eerder zijn keuze bekend maakt. Ik sta helemaal achter de regel dat een winnaar het recht moet hebben op de eerste keuze, maar op het moment dat ik mijn keuze maakte had ik ook legio andere landen kunnen kiezen, die na mijn keuze bezet zijn geraakt. Beetje lullige samenloop van omstandigheden waar de rest vrij weinig aan kan doen, maar ben hier niet helemaal happy mee, moet wel leuk blijven. Kan je hierin natuurlijk geen ongelijk geven. De voorrang moet er zijn, maar misschien met een bepaalde deadline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 25 april 2019 Auteur Share Geplaatst 25 april 2019 Ik gooi morgen de stemming open dus laat ons zeggen tot morgen 9u kan je nog insturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Echt, sorry. Dit vind ik ook zwaar klote. Hoop alleen niet dat het de stemming beïnvloed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Misschien is het handig om de volgende regel in te voeren: Bij een nieuwe editie mag niemand een inzending plaatsen voordat de vorige winnaar (mits deze opnieuw meedoet) zijn inzending geplaatst heeft. Zo voorkom je alle problemen. Alleen kan het inzenden iets langer duren als de winnaar lang op zich laat wachten, maar ook hiervoor kun je een deadline plaatsen, totdat zijn eerste recht op een land vervalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Lijkt me een goede hierboven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Dan heeft iedereen er last van behalve die ene persoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Zojuist zei Chiemel: Dan heeft iedereen er last van behalve die ene persoon. Eens. Gewoon een maximum van x dagen op zetten. Pech voor degenen die dan het land heeft van de overwinnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 16 minuten geleden zei Roprop: Eens. Gewoon een maximum van x dagen op zetten. Pech voor degenen die dan het land heeft van de overwinnaar. Dit lijkt mij inderdaad de beste optie. Laat het een dag of drie gelden en daarna vervalt deze privilége o.i.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Desnoods geeft de winnaar 3 landen door waar hij mogelijk een nummer van instuurt. Geef je de winnaar iets meer crediet, maar kan je als overige deelnemer rekening houden met het feit dat je misschien een ander nummer moet kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Gooi maar open die stemming ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 27 april 2019 Auteur Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) DE STEMMING Het is tijd om onze stemmen te gaan doorgeven. We zitten alweer met een record editie van zomaar even 26 deelnemers. Jullie krijgen nu de tijd om de nummers te gaan beluisteren en te beoordelen. Dan zet je deze in een volgorde en verdeel je de volgende punten: 12 - 10 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1. Deze stuur je per PM naar mij toe met daarbij liefst nog twee reserves. Indien er deelnemers geen punten insturen voor de deadline dan zal hun land namelijk worden uitgesloten van deelname. Ter controle zijn mijn punten alvast doorgestuurd naar medeorganisator Chimpa. Het zou fijn zijn als iedereen de moeite doet om zo snel mogelijk in te sturen zodat de spannende strijd echt kan beginnen.DEADLINE 5 MEI 2019 23u59 (laat zsm weten als je dit niet zou halen) SPOTIFY LIJST DE DEELNEMERS AUSTRALIÊ Gang of Youths - What Can I Do If The Fire Goes Out BELGIËThe Bony King of Nowhere - Like Lovers Do CANADACaveboy - Home is Where DENEMARKEN Tainted Lady - The Best Days DUITSLANDANNISOKAY - Unaware ENGELANDSam Fender - Spice FINLANDHapporadio - Tehdään Jotain Kaunista Vertaling: Spoiler FRANKRIJKArcadian - Bonjour Merci IERLAND The Academic - Mixtape 2003 IJSLANDFalkenbach - Donar’s Oak Vertaling refrein Spoiler [Vertaling refrein] The land is hallowed that I see lying close to the Æsir and Elves Still in Might's Realm Þórr shall remain until the old rule ends. Yew Dales they are called, where Ullr has made halls for himself Elf Realm to Freyr in the old days The gods gave as a first-tooth penny. INDONESIËIkke Nurjanah - Berbisik Kebumi, Didengar Oleh ITALIË Thesgiornalisti - Fine Dell’Estate KENIA Sauti Sol - Coming Home KROATIËAnimal Drive - Deliver Me NEDERLAND Tim Dawn - Shadow NIGER Mdou Moctar - Tarhatazed NIGERIA Emmanuel Nwamadi - Same Road OEKRAÏNE Akine - Money In Your Mouth SCHOTLAND Astrid Williamson - Saint Savour SINGAPORE Jasmine Sokko - Porcupine SPANJE Belako - Lungs THAILAND Phum Viphurit - Sweet Hurricane VERENIGDE STATENAmarionette - Modern Disco ZUID-AFRIKAMedicine Boy - Bottom of the Blue ZWEDENLissie - In Sleep ZWITSERLAND Klaus Johann Grobe -Discogedanken @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @Laki @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn 27 april 2019 bewerkt door TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 De titel van Nederland klopt niet ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 27 april 2019 Auteur Share Geplaatst 27 april 2019 7 minuten geleden zei Viva La Vida: De titel van Nederland klopt niet ? Aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 Top en voor 5 mei moet wel lukken. Wel veel nummers luisteren deze keer haha. Misschien leuk om toelichting toe te voegen aan puntenlijsten? Zal zelf eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 april 2019 Share Geplaatst 28 april 2019 @TeamWesil de versie op Spotify van mijn song klopt niet. Je moet die met een duur van 4:57 hebben. Even het verzoek aan de rest om voorlopig de YT-versie in dit topic te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten