bas2204 Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Zeker niet de slechtste editie inderdaad, maar ik had wat minder moeite met het opstellen van de volgorde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Voor mij was er (zoals vaak) één die er kop en schouders bovenuit stak, dan een stuk of wat die ik goed tot beluisterbaar vond, en een hoop bagger. Maar gezien waar mijn inzendingen doorgaans eindigen, what the bliep do i know ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 24 november 2018 Share Geplaatst 24 november 2018 Op 19-11-2018 om 18:29 zei ivago: Voor mij was er (zoals vaak) één die er kop en schouders bovenuit stak, dan een stuk of wat die ik goed tot beluisterbaar vond, en een hoop bagger. Maar gezien waar mijn inzendingen doorgaans eindigen, what the bliep do i know ? Haha dit heb ik ook altijd. Dan denk ik echt iets goed gevonden te hebben en dan eindig ik ergens onderaan :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 november 2018 Share Geplaatst 25 november 2018 Op 19-11-2018 om 18:29 zei ivago: Voor mij was er (zoals vaak) één die er kop en schouders bovenuit stak, dan een stuk of wat die ik goed tot beluisterbaar vond, en een hoop bagger. Maar gezien waar mijn inzendingen doorgaans eindigen, what the bliep do i know ? En jou kennende zal dat ene nummer vermoedelijk ergens onderaan eindigen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Moeten er nog veel punten insturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Op 25-11-2018 om 18:05 zei Roprop: En jou kennende zal dat ene nummer vermoedelijk ergens onderaan eindigen ? Jup ongetwijfeld, ergens net boven of onder mij ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 november 2018 Share Geplaatst 27 november 2018 23 uur geleden zei TeamWesil: Moeten er nog veel punten insturen? Ik nog iig, heb alles nu een keer geluisterd en wil nog wat herbeluisteren voor ik mijn definitieve lijst opstuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 27 november 2018 Auteur Share Geplaatst 27 november 2018 Er moeten er nog een aantal ontvangen worden inderdaad. Ik heb zelf inderdaad ook wat moeite met het opstellen van de volgorde dus ik kan mij wel voorstellen dat de laatste lijsten pas komend weekend worden ingeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 30 november 2018 Share Geplaatst 30 november 2018 (bewerkt) Het is vandaag bekend geworden dat de zangeres van Armenië (Srbuk) volgend jaar mee gaat doen aan het echte songfestival 30 november 2018 bewerkt door QuaLyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 november 2018 Share Geplaatst 30 november 2018 (bewerkt) Net zoals bij elke editie wel altijd één liedje dat echt onverwacht echt super leuk of goed is. En verder ernaast nog wel een paar goede songs. 30 november 2018 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 december 2018 Auteur Share Geplaatst 1 december 2018 Op dit moment is het nog wachten op zes stemlijsten. Ik heb inmiddels vanuit twee kampen het verzoek ontvangen of de deadline een paar dagen verschoven kan worden, wat uiteraard geen probleem is. Dus het verzoek aan iedereen die nog zijn stemlijst op moet sturen om dit in ieder geval aankomende week te doen. 15 uur geleden zei QuaLyon: Het is vandaag bekend geworden dat de zangeres van Armenië (Srbuk) volgend jaar mee gaat doen aan het echte songfestival Dat is toevallig zeg! Dan kan ik mij in het illustere rijtje van scouts met een glazen bol voegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 (bewerkt) Ik zal het waarschijnlijk morgen insturen. Edit: ingestuurd. Excuses dat ik later was. 3 december 2018 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 december 2018 Share Geplaatst 4 december 2018 Mijne komt vandaag! Scusi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 5 december 2018 Share Geplaatst 5 december 2018 Oh shit, ik had helemaal niet door dat de deadline afgelopen weekend was. Ik stuur mijn lijstje vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 december 2018 Share Geplaatst 5 december 2018 12 punten voor Griffoendor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 december 2018 Share Geplaatst 6 december 2018 8 uur geleden zei Magikarp: 12 punten voor Griffoendor Wtf. Hoe kan dit nou weer ? Was dus niet de laatste poging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 december 2018 Auteur Share Geplaatst 6 december 2018 Bedankt allen voor het opsturen. De lijsten zijn nu bijna allemaal binnen. Op dit moment heb ik vrienden uit het buitenland voor het weekend over de vloer dus zeer waarschijnlijk gaan we maandag daadwerkelijk beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 Dan zorg ik dat de mijne er voor maandag ook ligt ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 december 2018 Share Geplaatst 10 december 2018 Leuk, mijn inzending voor editie #23 staat ook alweer vast. Voldoet aan al mijn voorwaarden. 1) Ik vind het zelf erg mooi. 2) Ik vermoed dat MU het een mooi nummer gaat vinden. 3) Het is uniek genoeg, en niet bekend. En als bonus ook nog eens een leuk obscuur land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2018 Share Geplaatst 10 december 2018 Alles binnen inmiddels @Chimpa ? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 december 2018 Auteur Share Geplaatst 11 december 2018 13 uur geleden zei 007mark: Alles binnen inmiddels @Chimpa ? ? @Zeus, het klopt dat ik jouw stemmen nog niet heb ontvangen toch? Verder is alles binnen dus bijna gereed voor de start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Allang, maar je hebt het gesprek verlaten zie ik. Zal later vanavond wel nogmaals sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 december 2018 Auteur Share Geplaatst 11 december 2018 13 minuten geleden zei Zeus: Allang, maar je hebt het gesprek verlaten zie ik. Zal later vanavond wel nogmaals sturen. Was al bang dat er iets mis is gegaan. Ik zal het wel per ongeluk hebben verwijderd bij het leegmaken van mijn inbox. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 12 december 2018 Auteur Share Geplaatst 12 december 2018 Stemronde 1/19: Algerije Inzending: Jeroen. Punten van Algerije: Klik hier om de Algerijnse punten te zien!: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/240884/1/1/zhmwu2oti0 Spoiler @bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Meteen begonnen met 2 punten, helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten