Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #22

Chimpa

Aanbevolen berichten

Op 19-11-2018 om 18:29 zei ivago:

Voor mij was er (zoals vaak) één die er kop en schouders bovenuit stak, dan een stuk of wat die ik goed tot beluisterbaar vond, en een hoop bagger. Maar gezien waar mijn inzendingen doorgaans eindigen, what the bliep do i know ?

Haha dit heb ik ook altijd.

Dan denk ik echt iets goed gevonden te hebben en dan eindig ik ergens onderaan :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-11-2018 om 18:29 zei ivago:

Voor mij was er (zoals vaak) één die er kop en schouders bovenuit stak, dan een stuk of wat die ik goed tot beluisterbaar vond, en een hoop bagger. Maar gezien waar mijn inzendingen doorgaans eindigen, what the bliep do i know ?

En jou kennende zal dat ene nummer vermoedelijk ergens onderaan eindigen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment is het nog wachten op zes stemlijsten. Ik heb inmiddels vanuit twee kampen het verzoek ontvangen of de deadline een paar dagen verschoven kan worden, wat uiteraard geen probleem is. Dus het verzoek aan iedereen die nog zijn stemlijst op moet sturen om dit in ieder geval aankomende week te doen. 

15 uur geleden zei QuaLyon:

Het is vandaag bekend geworden dat de zangeres van Armenië (Srbuk) volgend jaar mee gaat doen aan het echte songfestival

Dat is toevallig zeg! Dan kan ik mij in het illustere rijtje van scouts met een glazen bol voegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, mijn inzending voor editie #23 staat ook alweer vast. Voldoet aan al mijn voorwaarden. 1) Ik vind het zelf erg mooi. 2) Ik vermoed dat MU het een mooi nummer gaat vinden. 3) Het is uniek genoeg, en niet bekend. En als bonus ook nog eens een leuk obscuur land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah32d.jpg

Stemronde 1/19: Algerije
Inzending: Jeroen.

image.png.65b6953e25a45b5c2d4fd906b00f68f5.png

Punten van Algerije: Klik hier om de Algerijnse punten te zien!: 
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/240884/1/1/zhmwu2oti0

Spoiler

y8jXMWr1.png

@bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago

Link naar opmerking
Deel via andere websites