007mark Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Keep on pushing boys We must do better Tomorrow is a new day Einde bericht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 1 minuut geleden zei 007mark: Keep on pushing boys We must do better Tomorrow is a new day Einde bericht In that aspect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Vlijmscherpe analyse van Roya Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Brian Priske be like Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Het is nu gewoon hopen dat die moffen je nog een beetje sparen uit schuldgevoel voor de bombardementen en het geen dubbele cijfers wordt. Het waren drie mooie jaren kameraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Ik durf het niet niet te zeggen, maar Ajakkes zou het beter doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 10 minuten geleden zei Jotew: Wellenreuther heeft het afgelopen seizoen toch gewoon meer dan prima gedaan? Ja hij zit er nu even niet lekker in nee, eens. Blijkt toch dat de druk die bij het eerste keeper zijn toch wel een ding is voor Wellenreuther bij een grote club. Als hij er als tweede keeper moest staan, dan stond hij er. In de wetenschap dat het tijdelijk was iedere keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 22 minuten geleden zei Jotew: Wellenreuther heeft het afgelopen seizoen toch gewoon meer dan prima gedaan? Ja hij zit er nu even niet lekker in nee, eens. Maarja als Bijlow 4 keer naar een bal heeft gekeken istie ook weer geblesseerd. 6! Blunders dit seizoen al. Die blessures interesseren me niks, je stelt toch gewoon je beste spelers op. Wellenreuther was oke, maar nooit heel goed, veel tegengoals waarvan je dacht een echt goed keeper had die gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Hwang gaat nog heel wat middenvelders schudden als een milkshake. Fijne speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Mooi voorzetje van Hadj Moussa, maar weer buitenspel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 43 minuten geleden zei Jotew: Wellenreuther heeft het afgelopen seizoen toch gewoon meer dan prima gedaan? Ja hij zit er nu even niet lekker in nee, eens. Maarja als Bijlow 4 keer naar een bal heeft gekeken istie ook weer geblesseerd. Teert op twee wereldreddingen. Verder vooral erg matig. Prima als tweede keeper, maar meer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Bas van Veenendaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Zojuist zei Arles: Bas van Veenendaal Ja, die heeft zich aangepast aan het niveau van Zerrouki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 1 uur geleden zei Chiemel: @Grote Ree Ik kon helaas niet kijken. Maar misschien is dat maar goed ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september (bewerkt) Ik moet zeggen (lichtpuntje van de dag): Hwang vond ik wel goed spelen. Daar kunnen we allicht nog plezier aanbeleven 19 september bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Ik vond Lotomba echt verschrikkelijk, met z'n luie terug sjokken bij balverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Hwangbeleid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 23 minuten geleden zei aron24: Ik moet zeggen (lichtpuntje van de dag): Hwang vond ik wel goed spelen. Daar kunnen we allicht nog plezier aanbeleven Mag het hopen. Zou pas de 2e goede aanwinst zijn in de afgelopen 2 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september (bewerkt) Wel de beste Feyenoorder. Toen ie met links schoot zag het publiek hem al in het netje hwangen 19 september bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Pfffff Hopelijk valt Lotomba nog in zijn garantieperiode. Trauner blijft toch een heerlijke inspeelpass hebben. Hwang echt een heerlijke speler zeg. Timber liet zien dat die dit niveau zeker aan kan/gaat kunnen maar dat die nog wel wat stapjes moet gaan zetten. Milambo speelde wel leuk mee maar moet uiteraard nog flink groeien. Paixao had die kans echt wel moeten maken en gimenez een op een moeten zetten. Kan me voorstellen dat die toch besluit te schieten vanaf 35 meter want gimenez was ongelooflijk kut zeg. Ohja en fuck Zerrouki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september WIJ STAAN NIET ONDERAAN WIJ STAAN NIET ONDERAAN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september (bewerkt) 4 uur geleden zei Thierryvane: Hwang gaat nog heel wat middenvelders schudden als een milkshake. Fijne speler. 3 uur geleden zei aron24: Ik moet zeggen (lichtpuntje van de dag): Hwang vond ik wel goed spelen. Daar kunnen we allicht nog plezier aanbeleven 3 uur geleden zei PJHoutman: Hwangbeleid Hoop in Hwange dagen. 19 september bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Wel benieuwd of het de bedoeling was dat Hwang steeds Wirtz probeerde over te geven of dat dat een deel van het probleem lag. Deze wedstrijd ging je de punten al sowieso niet halen. Maar wel jammer dat je heel einig houvast hebt daaruit. Persoonlijk hoop ik dat Zerrouki en Wellenreuther nog tijdje blijven staan maar kwalitatief zou dat redelijk bijzonder zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Kameraden, maak jullie geen zorgen alsjeblieft. Rustig blijven. Weten we Lazio uit twee jaar geleden nog? Daar zijn we helemaal tureluurs getikt. Hierna begon de opmars van een gerenoveerd Feyenoord na een heel leuk jaartje in de Conference League. Werden toen ook 10-15 spelers ingepast. Wat zaten we te zeuren over Timber, Wieffertje, Szymanski etc. etc. Eindstand? Kampioen van Nederland. Vanaf zondag begint de opmars van een ontketend Feyenoord, aan de hand genomen door die malle Koreaan. Hoe gek het ook klinkt, er zijn een aantal aanknopingspunten na gister. Mitchelltje komt er aan, Koreaan erbij, Osman even inpassen, Stengs en Hartman straks weer terug. Zondag NAC alle hoeken van het veld laten zien. Over twee weken Girona een gigantisch pak slaag geven in eigen huis. Ik zie ons na gister als grote titelfavoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Ik heb ook wel medelijden met Priske. 4-0, allemaal te voorkomen goals door meer inzet of beter voetballend vermogen. 1-0: gruwelijke fout van Zerrouki (die al sinds zijn komst niet voldoet) 2-0: Trauner & Hwang laten Wirtz gewoon lopen 3-0: Hwang & Lotomba laten Wirtz & Terrier gewoon laten lopen waardoor Trauner komt te zwemmen 4-0: fout Wellenreuther En dat terwijl Feyenoord best een aantal goede mogelijkheden had (die flitsende combinatie met Paixao die recht op de keeper afschiet had wel mogen hangen bijvoorbeeld). Natuurlijk zal er vast meer misgegaan zijn, maar als je puur daar naar kijkt, heb ik medelijden met deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten