Arezo Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 7 uur geleden zei PJHoutman: We moeten wel eens af van dit argument. “Ja, maar toen”, “Ja, maar bij Ajax”. Ik geef dit aan omdat dit wel is hoe jurisprudentie werkt. Ik merk dat Ajax supporters het liefst willen dat Feyenoord 9 punten in mindering krijgt en dat de Kuip het liefst meteen afgebroken wordt (ik chargeer mensen, niet happen). Maar op basis van wat er al eerder gebeurd is, zou het logisch zijn dat Feyenoord hetzelfde handelt en dat daarmee de kous af is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Meh, klote avond. Totaal niet hoeven te verliezen ook natuurlijk. Ajax scoort 2 kut goaltjes en heeft verder 0 gecreëerd en zelf speel je niet geweldig maar heb je toch wel weer zat kansen gehad. Hele teleurstellende avond op alle gebieden. Wel benieuwd of Feyenoord een straf krijgt voor de aansteker na 2017: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/ Degene is gisterenavond gepakt en krijgt uiteraard een stadionverbod, hopelijk levenslang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Waarderingspost voor PJHoutman. Verademing ten opzichte van dat supportersgebral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 17 minuten geleden zei Arezo: Ik geef dit aan omdat dit wel is hoe jurisprudentie werkt. Ik merk dat Ajax supporters het liefst willen dat Feyenoord 9 punten in mindering krijgt en dat de Kuip het liefst meteen afgebroken wordt (ik chargeer mensen, niet happen). Maar op basis van wat er al eerder gebeurd is, zou het logisch zijn dat Feyenoord hetzelfde handelt en dat daarmee de kous af is. Daarin kijk je ook naar gebeurtenissen uit het verleden, en het strafblad van Feyenoord begint lang, heel lang te worden. Het begint ondertussen meer regel dan uitzondering te worden dat Feyenoordfans in Europa worden geweerd. Burgemeesters uit het hele land beven bij het idee dat we op bezoek komen, en dat is niet omdat we bovenaan staan. We hebben de reputatie van tokkieclub, en die reputatie bevestigen we elke keer dat daar de kans toe wordt gegeven. Eén deel van t stadion waar geen netten zijn; hop, gooien. Daar ben ik echt klaar mee. Jurisprudentie of niet; Feyenoord moet nu - met de KNVB - gaan ingrijpen. En dat begint met een straf die iedereen raakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Even voor de duidelijkheid: eens met je verhaal. Is het alleen het strafblad van Feyenoord? of van de 'supporters' van Feyenoord? en in hoeverre ben je als club verantwoordelijk voor de supporters? Wat mij betreft worden deze tokkies met pek en veren het stadion uit geschopt, zo het Stadionplein op en dan met een waterstraal Rotterdam Zuid afgespoten. Waar ik moeite mee heb zijn termen als 'nooit meer publiek', 'Europese uitsluiting'. Er moet vooral adequaat gestraft worden. Die gozer is opgepakt. Die komt nooit meer een stadion binnen, Klaasen doen aangifte dan besluit een rechter of hij wel of niet vervolgd wordt (in dat kader is het niet zo slim dat de minister van veiligheid en justitie hier haar mening over gegeven heeft, dat is niet hoe trias politica werkt). Dat we een probleem hebben met supporters is duidelijk. Wat mij betreft is geen uitpubliek bij alle eredivisie wedstrijden een goede eerste maatregel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 5 minuten geleden zei Arezo: Even voor de duidelijkheid: eens met je verhaal. Is het alleen het strafblad van Feyenoord? of van de 'supporters' van Feyenoord? en in hoeverre ben je als club verantwoordelijk voor de supporters? Wat mij betreft worden deze tokkies met pek en veren het stadion uit geschopt, zo het Stadionplein op en dan met een waterstraal Rotterdam Zuid afgespoten. Waar ik moeite mee heb zijn termen als 'nooit meer publiek', 'Europese uitsluiting'. Er moet vooral adequaat gestraft worden. Die gozer is opgepakt. Die komt nooit meer een stadion binnen, Klaasen doen aangifte dan besluit een rechter of hij wel of niet vervolgd wordt (in dat kader is het niet zo slim dat de minister van veiligheid en justitie hier haar mening over gegeven heeft, dat is niet hoe trias politica werkt). Dat we een probleem hebben met supporters is duidelijk. Wat mij betreft is geen uitpubliek bij alle eredivisie wedstrijden een goede eerste maatregel. En dat geloof jij? Feyenoord is ten aller tijden schuldig hoor. Zie PSV die lieten ook een "supporter" in het stadion met een verbod en kregen ook een flinke douw van de UEFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 (bewerkt) Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is uiteraard. De club Feyenoord heeft denk ik vorige keer enorm goed gehandeld, zeker als je het nu bekijkt. Netjes preventief netten opgehangen, rond het gehele veld, zonder dat dit een straf vanuit de bond betrof. Experiment hebben we Europees ook al gezien. Heeft veel weerstand vanuit supporters opgeleverd, omdat het zogenaamd sfeerverpestend is, maar helaas hebben ze daar zelf aanleiding aan gegeven. Dan is het wel erg jammerijk om te zien dat die netten nu onder druk van de TV-kijker en ESPN niet zijn opgehangen, en het ook direct fout gaat. Geeft ook wel aan in hoeverre de club hierin vorige keer de juiste inschatting heeft gemaakt. Dan nog blijft het een schande dat dit nodig is. Lees ook wat posts over de stewards en het fouilleren en kan alleen maar beamen wat @PJHoutman zegt, dat het drie keer kut is . Was zelf enorm aan de late kant, maar kon eigenlijk vrijwel direct doorlopen. Werd wel even aan mij gevoeld hier en daar, maar dit was het ook wel. Vaak zat ook dat ik in De Kuip gewoon heb kunnen doorlopen, ook toen ik een seizoenkaart had op het betreffende vak waar het nu mis ging. Zag @Urbeto volgens mij posten dat de rijen zo lang waren en iedereen werd gefouillerd, maar echte reden was dat aan die kant de hekken nog niet open waren. Gebeurde pas op moment dat de spelersbus van Ajax binnen was. Daarom waren er veel mensen die stonden te wachten. Het is een vaststaand feit dat het structureel mis gaat en er te vaak artikelen in het stadion zijn die daar niet mogen. Stond zelf vlakbij 2 stewars op mijn vak die ook letterlijk zeiden dat ze opdracht hebben gekregen: 'Als er vuurwerk wordt afgestoken, hebben we niet gezien wie het was'. Komt gewoon door intimidatie vanuit bepaalde groepen en geef die stewards dan eens ongelijk. Voor die stroopwafel en koffiecoupon ga ik ook niet mijn voortanden riskeren. Nogmaals, ook dit is schandalig, maar mag best benoemd worden. Het opstootje zelf dan. Tuurlijk hebben de aanvoerders hierin een voorbeeldfunctie en weten ze maar al te goed. Niet voor niks zwepen ze zo nu en dan het publiek op, en opstootjes zorgen altijd voor een fanatieke reactie vanuit de aanhang. Griezel Tadic met zijn gebaartje is natuurlijk beneden alle peil, maar 'aanvoerdertje' Kökcü moet daar altijd boven staan. Zegt hij zelf ook, maar is daar niet toe in staat omdat hij veel te emotioneel is. Misschien ben je dan ook niet de juiste aanvoerder (vond ik begin v.h. seizoen overigens al, zoek maar op). Supporters vinden dit prachtig hoor, die jongens vanuit Zuid. Maar helaas zijn die jongens van Zuid vaak ook te veel supporter van hun eigen club. Kökcü is daar een voorbeeld van, maar ook Hartman die over de schreef ging in Amsterdam en daar veel te agressief was. Totaal de verkeerde instelling. De supporters willen dit zien, en enkele spelers denken dat ze dit moeten laten zien. Hier kan de club bijvoorbeeld wel stelling in nemen, wellicht in samenwerking met Ajax en andere clubs in het betaald voetbal. Die laffe herders in Zeist kwamen nu weer met een nietszeggend statement van 'niet doen jongens'. Dat helpt helaas niet, want we hebben de laatste weken voldoende andere voorbeelden gezien van dingen die echt niet kunnen (Jetro Willems wordt geslagen, supporter PSV op het veld etc.). We gaan zo langszamerhand naar een tijdperk dat wedstrijden niet meer door kunnen gaan, of zonder uitsupporters moeten, omdat de politie de inzet niet meer aan kan. Is natuurlijk totaal van de zotten, maar hebben we wel mooi voor elkaar met zijn allen dan. Kunnen we wel weer aankomen met het argument dat een klein deel het verpest voor de rest, maar zo klein is dat deel niet. Lagen wel meer aanstekers op het veld en op ook bepaalde spreekkoren gehoord die wel over een grens heen gaan. 'Tadic in een massagraf', 'Nouri worden' en zelfs een door Feyenoord ingehuurde artiest die voor de wedstrijd 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas' door een microfoon brult. En daar doen op het ood doodnormale supporters gewoon aan mee. Ook mensen die tussendoor zeggen dat ze het prima begrijpen als Ajax niet door had willen spelen. Maar sociale controle om iemand er op aan te spreken, gebeurt absoluut niet. En ergens is dat wel begrijpelijk om dezelfde reden dat stewards niet ingrijpen. Overigens vond ik De Wolf ook echt heel slecht. Begon nog aardig, maar uiteindelijk was het meer een praatje om publiek weer op te zwepen. Allang 'blij' dat er daarna niet nog een keer iets fout is gegaan. Want daartoe had ik ze wel in staat gezien. Overigens wel klasse dat Feyenoord zelf direct ingrijpt en Vak Z sluit voor de wedstrijd tegen AS Roma. Dan de wedstrijd zelf nog even: Spoiler Doe het maar in een spoiler, want zo enorm belangrijk is het niet meer. Schaamte overheerst vooral. Maar eigenlijk ook heel teleurstellend dat je dit seizoen 3x de betere bent in de Klassieker en er maar 1 wint. Kunnen we het wel hebben over het anti-voetbal van Ajax gister, maar dit krijg je zeer binnenkort ook tegen AS Roma tweemaal. Moeten we mee om gaan en een plan hebben om het die keer wel te winnen. Al met al verlies je door 2 knullige frommelgoals en help je zelf legio kansen om zeep (Gimenez x2, Hancko x2, Bullaude). Ook weer een droevige invalbeurt van Dilrosun en een enorm slechte Pedersen. Hopelijk is Geertruida snel weer fit, want die Noor blijft maar draven en mislukte voorzetten geven. Flinke kater dus wel na deze wedstrijd, maar heb vertrouwen in Slot dat hij weer de goede energie naar boven kan halen richting a.s zondag. Gewoon je resterende thuiswedstrijden winnen en dan ben je er wel denk ik. Dat is voor nu het belangrijkste. En hopen dat je Europees nog hele mooie dingen kan laten zien. 6 april 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Het probleem is inderdaad dat iemand met een levenslang stadionverbod toch weer heel makkelijk het stadion in kan komen. Waarom lukt het in landen als Duitsland en Engeland wel om de supporters in bedwang te houden en zie je ze daar (niet bij alle wedstrijden) gewoon door elkaar richting het stadion reizen en bij het stadion lopen? Pak het individu extreem hard aan en niet het collectief, want je ziet gewoon dat dit niet werkt in Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Klasse post @007mark! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Volledig eens met elke letter @007mark, klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Klasse en geweldige post @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 (bewerkt) 46 minuten geleden zei Arezo: Even voor de duidelijkheid: eens met je verhaal. Is het alleen het strafblad van Feyenoord? of van de 'supporters' van Feyenoord? en in hoeverre ben je als club verantwoordelijk voor de supporters? Wat mij betreft worden deze tokkies met pek en veren het stadion uit geschopt, zo het Stadionplein op en dan met een waterstraal Rotterdam Zuid afgespoten. Waar ik moeite mee heb zijn termen als 'nooit meer publiek', 'Europese uitsluiting'. Er moet vooral adequaat gestraft worden. Die gozer is opgepakt. Die komt nooit meer een stadion binnen, Klaasen doen aangifte dan besluit een rechter of hij wel of niet vervolgd wordt (in dat kader is het niet zo slim dat de minister van veiligheid en justitie hier haar mening over gegeven heeft, dat is niet hoe trias politica werkt). Dat we een probleem hebben met supporters is duidelijk. Wat mij betreft is geen uitpubliek bij alle eredivisie wedstrijden een goede eerste maatregel. Maar is dat op te lossen? Natuurlijk moeten de regels voor mensen met een stadionverbod véél strenger worden, maar het lijkt erop dat het voorlopig niet werkt om de individuen eruit te pikken, want het zijn er veel te veel. Hele vakken sluiten is ook een halve maatregel, want die gekken staan dan ergens anders in het stadion wel. Ik bedoel alleen al: hoe de fuck krijg je het voor elkaar om spelers uit te schelden die net zijn bekogeld? Klaassen werd nota bene opnieuw bekogeld met bier toen hij met een bebloed hoofd het veld afliep. Dat is echt bizar, en dat gaat niet alleen om een paar supporters op een selectie plekken. Het is inmiddels te wijdverbreid om te spreken van een klein deel van de supporters, en dat geldt heus niet alleen voor Feyenoord. Als club ben je simpelweg zeker verantwoordelijk voor je supporters, al helemaal als het dingen zijn die binnen het stadion gebeuren. Het enige wat nu helpt is om kei-, maar dan ook keihard te straffen bij de incidenten (niet alleen Feyenoord). Gooi die stadions maar een aantal wedstrijden dicht, en zorg intussen dat je je stadionverboden op een fatsoenlijke manier kan gaan handhaven (naar het Engelse model). Dan houd je al heel snel echt nog maar een paar gekken over, die je dan ook op een normale manier kan aanpakken. De club heeft daar een hele belangrijke rol in, al gaat het alleen al om daadwerkelijk ingrijpen bij spreekkoren als die Mark hierboven noemt. En geen uitpubliek bij Eredivisie wedstrijden zou natuurlijk een belachelijke regel zijn. Het uitpubliek straffen terwijl het thuispubliek zich niet kan gedragen. Het zou andersom moeten zijn. 6 april 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 1 uur geleden zei Arezo: Even voor de duidelijkheid: eens met je verhaal. Is het alleen het strafblad van Feyenoord? of van de 'supporters' van Feyenoord? en in hoeverre ben je als club verantwoordelijk voor de supporters? Wat mij betreft worden deze tokkies met pek en veren het stadion uit geschopt, zo het Stadionplein op en dan met een waterstraal Rotterdam Zuid afgespoten. Waar ik moeite mee heb zijn termen als 'nooit meer publiek', 'Europese uitsluiting'. Er moet vooral adequaat gestraft worden. Die gozer is opgepakt. Die komt nooit meer een stadion binnen, Klaasen doen aangifte dan besluit een rechter of hij wel of niet vervolgd wordt (in dat kader is het niet zo slim dat de minister van veiligheid en justitie hier haar mening over gegeven heeft, dat is niet hoe trias politica werkt). Dat we een probleem hebben met supporters is duidelijk. Wat mij betreft is geen uitpubliek bij alle eredivisie wedstrijden een goede eerste maatregel. Okay, maar volgens mij zijn het alleen Ajax-die hards, en mogelijk een badmuts die voor AFC en absoluut niet voor Ajax is die met zulke absurde voorstellen komen. Dus dat soort uitspraken neem ik totaal niet serieus. Klasse uitspraken van Aboutaleb weer, ook over ESPN. Ben benieuwd in hoeverre hij zich er nu tegenaan gaat bemoeien, of dat hij het weer aan Feyenoord en KNVB laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 @007mark Prachtige post dit, echt grote klasse! Ook helemaal eens met wat je zegt. 1 uur geleden zei Arezo: Even voor de duidelijkheid: eens met je verhaal. Is het alleen het strafblad van Feyenoord? of van de 'supporters' van Feyenoord? en in hoeverre ben je als club verantwoordelijk voor de supporters? Je bent als club verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Eigenlijk zoals het bij een bezitsrisico ook is. Dat wil niet zeggen dat je altijd alles kunt voorkomen, maar dat kun je ook niet als er een dakpan van je huis op iemand waait. Wettelijk gezien ben je daar ook verantwoordelijk voor. Met wat er gebeurt in het stadion is het ongeveer hetzelfde geregeld. Het strafblad is er natuurlijk wel een van de 'supporters', want zij misdragen zich. Niet de club Feyenoord. Alleen de club sleept het met zich mee, omdat de 'supporters' zich aan die club identificeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 1 minuut geleden zei ElMarcos: Het strafblad is er natuurlijk wel een van de 'supporters', want zij misdragen zich. Niet de club Feyenoord. Alleen de club sleept het met zich mee, omdat de 'supporters' zich aan die club identificeren. En omdat Feyenoord er zijn geld aan verdient. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: En omdat Feyenoord er zijn geld aan verdient. 3 minuten geleden zei ElMarcos: Je bent als club verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Eigenlijk zoals het bij een bezitsrisico ook is. Dat wil niet zeggen dat je altijd alles kunt voorkomen, maar dat kun je ook niet als er een dakpan van je huis op iemand waait. Wettelijk gezien ben je daar ook verantwoordelijk voor. Met wat er gebeurt in het stadion is het ongeveer hetzelfde geregeld. Ja, dan kom je uit op dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Dat laat minister Dilan Yesilgöz (Justitie) weten. Zij waarschuwt voor maatregelen. "We willen weten wat er precies is gebeurd en waar het mogelijk is misgegaan. Het is goed mogelijk dat consequenties volgen", stelt Yesilgöz. "Als je zo doorgaat, mogen thuissupporters straks ook niet meer komen." Vanaf de tribune in de De Kuip werd tijdens de halve finale van de KNVB-beker tussen Feyenoord en Ajax vermoedelijk een aansteker gegooid. Het voorwerp kwam op het hoofd van Klaassen terecht. De 32-jarige man uit Roelofarendsveen is hiervoor aangehouden. Yesilgöz wil reconstrueren wat er precies is gebeurd. "Er zijn genoeg middelen om misdragende supporters op te sporen en te weren. Als je al die regels hebt, moet je zorgen dat ze gehandhaafd worden." Ze hoop binnenkort een beter beeld te hebben van het incident. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 13 minuten geleden zei Bolderbast: Wat is hier '' aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 4 minuten geleden zei Rogier.: Wat is hier '' aan? Je weet toch wat er gebeurd is? Wat valt er te reconstrueren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 20 minuten geleden zei Bolderbast: Dat laat minister Dilan Yesilgöz (Justitie) weten. Zij waarschuwt voor maatregelen. "We willen weten wat er precies is gebeurd en waar het mogelijk is misgegaan. Het is goed mogelijk dat consequenties volgen", stelt Yesilgöz. "Als je zo doorgaat, mogen thuissupporters straks ook niet meer komen." Vanaf de tribune in de De Kuip werd tijdens de halve finale van de KNVB-beker tussen Feyenoord en Ajax vermoedelijk een aansteker gegooid. Het voorwerp kwam op het hoofd van Klaassen terecht. De 32-jarige man uit Roelofarendsveen is hiervoor aangehouden. Yesilgöz wil reconstrueren wat er precies is gebeurd. "Er zijn genoeg middelen om misdragende supporters op te sporen en te weren. Als je al die regels hebt, moet je zorgen dat ze gehandhaafd worden." Ze hoop binnenkort een beter beeld te hebben van het incident. Ik sla vooral heel hard aan op deze zin. Het is niet aan de minister van Justitie om dit soort dingen te roepen zonder dat ze (blijkbaar) een duidelijk beeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Zojuist zei Bolderbast: Je weet toch wat er gebeurd is? Wat valt er te reconstrueren? Vuurwerk op het veld, fouilleren, stewards die wel/niet ingrijpen, degenen die de stewards en beveiligers aansturen, invloed supporters(groepen) op dit hele proces, etc. etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 13 uur geleden zei PJHoutman: We moeten wel eens af van dit argument. “Ja, maar toen”, “Ja, maar bij Ajax”. Bij Ajax heb je inderdaad ook debielen. En bij Go Ahead ook, en bij TOP Oss, en bij FC Lisse en bij GPC Vlissingen. Maar we zullen toch eens ergens moeten beginnen met paal en perk stellen, en wat mij betreft doen we dat bij ons. Ik zou het namelijk wel tof vinden als we ergens in de 21e eeuw nog een keer een Klassieker met uitsupporters kunnen organiseren. Bij GPC moet je hooguit oppassen dat je niet een verre uittrap van Jan op je kop krijgt, maar dat geheel terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Jan Cech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik sla vooral heel hard aan op deze zin. Het is niet aan de minister van Justitie om dit soort dingen te roepen zonder dat ze (blijkbaar) een duidelijk beeld heeft. Het is ook niet de eerste keer dat Yesilgöz-Zegerius met dergelijke ferme taal komt na misdragingen door voetbalsupporters. Ik begrijp en onderschrijf de afkeuring van de wandaden, maar zie niet in wat de meerwaarde hiervan is vanuit haar functie. Zoals jij al zegt gaat de minister daar helemaal niet over. Enfin, vak Z blijft dicht tegen Roma. Logische beslissing. Het is ook altijd hetzelfde hoekje waar dit gedrag het ergst is; Z4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 (bewerkt) Heb hier na die veldbestormer bij PSV al eens wat op lopen breien. Iedereen die in een stadion voetbal wil gaan kijken moet zich maar registreren bij de knvb (of instantie x) Zo bouw je een database op, waarbij je uiteindelijk rotte appels geen toegang meer geeft tot de kaartverkoop. Seizoenskaart uitlenen? Naar de club brengen dat ding en desbetreffende persoon kan met legitimatie die seizoenskaart afhalen om een wedstrijd te kijken. Sta je niet in de database of sta je erin als rood vlaggetje heb je pech. Voorkom je hiermee dat er aanstekers, bier, etc het veld op vliegen? Nee. Alleen ze op camera staan zal een tweede keer bijna onmogelijk zijn. Fouilleren en netten. Wat kan een club nog meer doen om proberen zooi buiten de poort te houden 6 april 2023 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten