Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei 007mark:

Absoluut.

Inderdaad ook benieuwd naar de opvolger. Zou zomaar Kuyt kunnen worden :D

Niet voor een meer ervaren man gaan? Weet verder niet wat voor ambities Kuyt heeft in de voetballerij.. of hij meer het veld op wil of juist de bestuurlijke kant.. Zag in de reacties namen voorbij komen als Joris Mathijsen of Max Huiberts. Zou ook nog kunnen.

2 minuten geleden zei Pino:

Van Veldhoven.

Of Tedje van Leeuwen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lazy:

Niet voor een meer ervaren man gaan? Weet verder niet wat voor ambities Kuyt heeft in de voetballerij.. of hij meer het veld op wil of juist de bestuurlijke kant.. Zag in de reacties namen voorbij komen als Joris Mathijsen of Max Huiberts. Zou ook nog kunnen.

Of Tedje van Leeuwen..

Hun vorige TD haalden ze ook van Roda vandaar. 

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Mijn gok is Ted van Leeuwen. 

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Volgens mij had Huiberts al aangegeven dat hij niet beschikbaar is. Al is niks zo veranderlijk als een mens natuurlijk..

Mathijssen zal het wel worden, heeft je ook een Feyenoord verleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kavinos:

Ik zie op Twitter echt zoveel haatdragende reacties. Die man heeft toch ook veel goeds gedaan voor de club Feyenoord?

Jazeker, heeft meegeholpen aan de wederopstanding en verdient daarvoor alle respect. Helaas heeft hij het op de momenten dat hij kon doorpakken, gewoon enorm laten afweten imo. Na het kampioensjaar is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan en zijn we echt in een dal beland, dat vind ik gewoon kwalijk. Het ontbreekt hem ook gewoon aan inspiratie en fantasie qua aankopen, dat is allemaal veel te voorspelbaar en middelmatig. Uitzonderingen daargelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, dat is ook wel mijn gedachten. Maar er zitten zielen bij op Twitter die beweren dat van Geel alleen verantwoordelijk is voor hoe Feyenoord er nu voor staat en dat hij de club weer verziekt heeft blabla. Zo erg is het toch ook weer niet. 

Als er van te voren getekend kon worden voor de behaalden prijzen, toen van Geel werd aangetrokken, had iedereen daarvoor getekend. Die mensen (niet iedereen) vind ik dan ook redelijk hypocriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Kavinos:

Precies, dat is ook wel mijn gedachten. Maar er zitten zielen bij op Twitter die beweren dat van Geel alleen verantwoordelijk is voor hoe Feyenoord er nu voor staat en dat hij de club weer verziekt heeft blabla. Zo erg is het toch ook weer niet. 

Als er van te voren getekend kon worden voor de behaalden prijzen, toen van Geel werd aangetrokken, had iedereen daarvoor getekend. Die mensen (niet iedereen) vind ik dan ook redelijk hypocriet.

Dit soort opportuun volk vind je bij zo ongeveer elke club ter wereld. Niets is zo opportuun als de voetbalwereld, maar ik kan me er wel in vinden en vind het moment ook goed. Op/bij elk medium heb je wel een paar idioten die zomaar wat lopen te roepen en dan natuurlijk de schaapjes die er achteraan mekkeren... 

Ik laat het allemaal gebeuren. Moet eerlijkheidsgehalve zeggen, sinds ik in 2017 ben gestopt met wedstrijden bezoeken is de binding op de een of andere manier anders (aan de ene kant kan ik het makkelijker los laten, aan de andere kant ben ik veel fanatieker tijdens wedstrijden die er echt om gaan).

Nog even over aanstaande zomer: Als er maar niet zo'n typische Feyenoordaankoop gedaan wordt als El Khayati of iets dergelijks... Afwachten dan maar!

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites