Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei PJHoutman:

Waarom gaan we überhaupt naar die zooi kijken mannen? Advocaat is een open boekje, je gaat echt niks nieuws opsteken van die docu. 

Omdat zij er wel plezier aan gaan beleven, wat jij er niet van krijgt? Zelfs E2E wil gaan kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Ik vind het gewoon leuk om alles van m'n club te zien, als jij denkt dat het alleen over Advocaat gaat kom je van een koude kermis thuis.

Aflevering 1 vond ik best interessant, wel tenenkrommend tegelijk. Bizar hoe een organisatie met 250 FTE en +- 75 miljoen omzet zo geleid kan worden. 

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat niet alleen bij Feyenoord zo is. Ergens heeft het wel iets heel liefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei MauricioAros:

Wel zorgwekkend dat ze geïnformeerd hebben naar Seuntjens. Vraag dan of Immers nog een beetje zin heeft, die heeft tenminste nog iets sympathieks. 

Instagrampost van Haps verklaart een hoop over z’n afwezigheid, vormverlies en het ‘gezicht als een oorwurm’. Begrijpelijk allemaal, blij voor die jongen en z’n familie dat het allemaal beter is nu. Heb tegelijkertijd wel zoiets van ‘als je niet 100% kan geven op je werk, kom dan gewoon ff niet en neem je tijd.’ 

Ik geloof dat eerste niet zo man. Slot was diegene die Seuntjens eruit gooide bij AZ, lijkt me sterk dat die hem dan nu wel graag ziet komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest Gisteren lachen om mijn buurman. Die werkt in de jeugdopleiding bij Feyenoord en was helemaal in zijn nopjes dat AL het personeel van Feyenoord een maand lang gratis Disney+ heeft gekregen zodat ze de docu van Feyenoord konden kijken. Hij was erg enthousiast, tot ik hem

vertelde dat het ongeveer 6 afleveringen zijn en hij ze dus niet allemaal kan kijken ?? die kop.. priceless ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Lazy:

Moest Gisteren lachen om mijn buurman. Die werkt in de jeugdopleiding bij Feyenoord en was helemaal in zijn nopjes dat AL het personeel van Feyenoord een maand lang gratis Disney+ heeft gekregen zodat ze de docu van Feyenoord konden kijken. Hij was erg enthousiast, tot ik hem

vertelde dat het ongeveer 6 afleveringen zijn en hij ze dus niet allemaal kan kijken ?? die kop.. priceless ?

Ja, ik als seizoenkaarthouder heb dat ook gekregen. Maar de code is tot 30 september geldig, dus je kan dan de code gebruiken op 30 september, dan heb je in heel oktober Disney+ en als het goed is cover je dan alle afleveringen. Dus je buurman heeft eigenlijk wel gelijk:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites