PJHoutman Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Waarom gaan we überhaupt naar die zooi kijken mannen? Advocaat is een open boekje, je gaat echt niks nieuws opsteken van die docu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 10 minuten geleden zei PJHoutman: Waarom gaan we überhaupt naar die zooi kijken mannen? Advocaat is een open boekje, je gaat echt niks nieuws opsteken van die docu. Omdat zij er wel plezier aan gaan beleven, wat jij er niet van krijgt? Zelfs E2E wil gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Ik vind het gewoon leuk om alles van m'n club te zien, als jij denkt dat het alleen over Advocaat gaat kom je van een koude kermis thuis. Aflevering 1 vond ik best interessant, wel tenenkrommend tegelijk. Bizar hoe een organisatie met 250 FTE en +- 75 miljoen omzet zo geleid kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 6 minuten geleden zei RotterdamZuid: Ik vind het gewoon leuk om alles van m'n club te zien, als jij denkt dat het alleen over Advocaat gaat kom je van een koude kermis thuis. Aflevering 1 vond ik best interessant, wel tenenkrommend tegelijk. Bizar hoe een organisatie met 250 FTE en +- 75 miljoen omzet zo geleid kan worden. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat niet alleen bij Feyenoord zo is. Ergens heeft het wel iets heel liefs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 22 minuten geleden zei Dansmeister: Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat niet alleen bij Feyenoord zo is. Ergens heeft het wel iets heel liefs. Ik denk dat dit bij Ajax gewoon duidelijk is, bij AZ ook, bij PSV ook in grote lijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Aparte keuze om Haps te laten gaan in mijn ogen. Hopelijk kunnen Senesi/Malacia het aan om 3 wedstrijden per week te spelen komende 3 maanden. Verder eigenlijk wel tevreden over de transfers, ervan uitgaande dat Dessers een roulatiespeler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Graag niet al te veel spoilers, ik wil ook gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 IEWL er zit een Ajax speler in de Feyenoord docu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 3 uur geleden zei 007mark: Graag niet al te veel spoilers, ik wil ook gaan kijken Mocht ik dingen spoelen zal ik wel ff een alert van te voren geven en ff binnen dat oogje plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Bijlow en Pedersen in de basis. Leuk! Bozenik ook trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Hopen dat Pedersen heel vaak Blind voorbij gaat rennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Geeft de wedstrijd wel een extra dimensie. Sowieso voldoende te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Pedersen tegenover Gakpo. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 28 minuten geleden zei 007mark: Hopen dat Pedersen heel vaak Blind voorbij gaat rennen Dat hoeft voor Pedersen niet heel veel moeite te kosten :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 @RotterdamZuid tegen wie spelen ze? Gaat Robo ineens scoren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 1 minuut geleden zei cairo: @RotterdamZuid tegen wie spelen ze? Gaat Robo ineens scoren.. Slovenie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 17 minuten geleden zei RotterdamZuid: Typisch. Heel typisch. Volgens mij is dit gewoon zo'n spits die op een speciale manier gebruikt moet worden. Helaas. Op naar onze Nigeriaanse Belg. Wel een vrolijk kereltje moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 2 uur geleden zei MauricioAros: Wel zorgwekkend dat ze geïnformeerd hebben naar Seuntjens. Jullie mogen hem na dit seizoen kopen. Een verbeterde uitvoering van Diemers, met meer tempo en een betere werkethiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 7 uur geleden zei MauricioAros: Wel zorgwekkend dat ze geïnformeerd hebben naar Seuntjens. Vraag dan of Immers nog een beetje zin heeft, die heeft tenminste nog iets sympathieks. Instagrampost van Haps verklaart een hoop over z’n afwezigheid, vormverlies en het ‘gezicht als een oorwurm’. Begrijpelijk allemaal, blij voor die jongen en z’n familie dat het allemaal beter is nu. Heb tegelijkertijd wel zoiets van ‘als je niet 100% kan geven op je werk, kom dan gewoon ff niet en neem je tijd.’ Ik geloof dat eerste niet zo man. Slot was diegene die Seuntjens eruit gooide bij AZ, lijkt me sterk dat die hem dan nu wel graag ziet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Nee joh dat gerucht over Seuntjes is dikke zever. Lekker laten lopen joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Pre-Arnesen/Slot tijdperk had ik dit nog wel geloofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Moest Gisteren lachen om mijn buurman. Die werkt in de jeugdopleiding bij Feyenoord en was helemaal in zijn nopjes dat AL het personeel van Feyenoord een maand lang gratis Disney+ heeft gekregen zodat ze de docu van Feyenoord konden kijken. Hij was erg enthousiast, tot ik hem vertelde dat het ongeveer 6 afleveringen zijn en hij ze dus niet allemaal kan kijken ?? die kop.. priceless ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 19 minuten geleden zei Lazy: Moest Gisteren lachen om mijn buurman. Die werkt in de jeugdopleiding bij Feyenoord en was helemaal in zijn nopjes dat AL het personeel van Feyenoord een maand lang gratis Disney+ heeft gekregen zodat ze de docu van Feyenoord konden kijken. Hij was erg enthousiast, tot ik hem vertelde dat het ongeveer 6 afleveringen zijn en hij ze dus niet allemaal kan kijken ?? die kop.. priceless ? Ja, ik als seizoenkaarthouder heb dat ook gekregen. Maar de code is tot 30 september geldig, dus je kan dan de code gebruiken op 30 september, dan heb je in heel oktober Disney+ en als het goed is cover je dan alle afleveringen. Dus je buurman heeft eigenlijk wel gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Hebben wij een jeugdopleiding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten