PJHoutman Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Dat klopt. Hartjes was wel okay, Trauner ook wel. Vond Conteh nog wel aardig invallen. Maar natuurlijk geen tegenstand waar je je echt tegen kunt bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Ingelaste oefenwedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 8 minuten geleden zei MetalMichael: Ingelaste oefenwedstrijd? 4x30 minuten tegen ADO Den Haag. Uiteindelijk 1-1 gespeeld. Trauner viel positief op inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 15 minuten geleden zei 007mark: 4x30 minuten tegen ADO Den Haag. Uiteindelijk 1-1 gespeeld. Trauner viel positief op inderdaad. Ah, had ik gemist dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Bozenik en Bannis waren ook echt zorgwekkend slecht. Die zouden in de Championship voor geen enkele club een versterking zijn. Om nog maar over Vente te zwijgen. Ik zou serieus beginnen te overwegen om met een valse spits te gaan spelen. Ook omdat je zwaar creativiteit en voetballend vermogen tekort komt (maar nee, hoor, Berghuis mis je niet..). Antonucci of die Azerkan, misschien Til of Kökcu.. Je moet toch wat. Enige nadeel is dat Jahanbaksh wel een echte spits nodig heeft. Maar als die blijft spelen zoals nu het geval is, kan je hem er beter ook naast zetten. Verder gauw Matusiwa en Veerman voor op je middenveld halen ofzo. Defensieve middenvelder en wat voetballend vermogen die een bal vooruit kan spelen. Fer en Toornstra moet je niet meer willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 uur geleden zei Socrates: Verder gauw Matusiwa en Veerman voor op je middenveld halen ofzo. Defensieve middenvelder en wat voetballend vermogen die een bal vooruit kan spelen. Fer en Toornstra moet je niet meer willen. Kunnen ze niet betalen (laat staan Veerman), want Fledderus en 2 jaar contract, maar vind dit best een logische suggestie eigenlijk. Sowieso is Toornstra zo slecht nog niet, alleen dat is gewoon geen 6. Lekker 2e man achter elke positie op het middenveld maken (bij gebrek aan beter). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Matusiwa is bij Groningen toch niet eens verzekerd van een basisplaats? Vind het geen enorm slechte speler ofzo, maar ik vraag me af of dat nu (of zelfs binnen een jaar) een speler voor de top-drie is. Aangezien het middenveld onze drukst bezette linie is (Diemers, Teixeira, Fer, Burger, El Bouch waar we eigenlijk allemaal vanaf zouden moeten) lijkt het me niet echt de meest voor de hand liggende transfer, in ieder geval niet met hoe de selectie er nu voor staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 11 uur geleden zei PJHoutman: Matusiwa is bij Groningen toch niet eens verzekerd van een basisplaats? Vind het geen enorm slechte speler ofzo, maar ik vraag me af of dat nu (of zelfs binnen een jaar) een speler voor de top-drie is. Aangezien het middenveld onze drukst bezette linie is (Diemers, Teixeira, Fer, Burger, El Bouch waar we eigenlijk allemaal vanaf zouden moeten) lijkt het me niet echt de meest voor de hand liggende transfer, in ieder geval niet met hoe de selectie er nu voor staat. Nee de aanvoerder is niet verzekerd van een basisplaats in Groningen. Matusiwa is eigenlijk het type speler wat Feyenoord nodig heeft, een echte stofzuiger. AEB hoef je toch ook niet vanaf, wat is dit nou weer joh. Burger is leuk voor de breedte, de rest mag idd moven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nee de aanvoerder is niet verzekerd van een basisplaats in Groningen. Matusiwa is eigenlijk het type speler wat Feyenoord nodig heeft, een echte stofzuiger. AEB hoef je toch ook niet vanaf, wat is dit nou weer joh. Burger is leuk voor de breedte, de rest mag idd moven. Wie is onze aanvoerder? Matusiwa heeft vorig jaar 11 wedstrijden gespeeld. Wel wat gemist door blessures, maar niet alles. AEB is leuk in wedstrijden waar je niet onder druk komt te staan, maar meer niet. 2 augustus 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 16 minuten geleden zei PJHoutman: AEB is leuk in wedstrijden waar je niet onder druk komt te staan, maar meer niet. Zou het toejuichen als hij in de ruildeal wordt betrokken om Veerman aan te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Heerenveen raakt net hun verdediger/aanvoerder Bochniewicz kwijt met een lange blessure. Ik zie het al gebeuren dat Hendriks nu interessant voor ze gaat worden, en dat een opening in de deal met Veerman kan betekenen. Ik zou Veerman graag bij Feyenoord zien, maar hopelijk laten ze het niet ten koste van Hendriks gaan. Hem vind ik namelijk een van de lichtpuntjes deze voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Diemers (ruil) en Hendriks (huur) lijkt me een prima deal voor Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Ligt er aan of Diemers water bij de wijn doet qua salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Als, als, dan wordt het Elfsborg of een Bosnische club. Eerst thuis, dan uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Dat is in ieder geval een goede loting, want had ook Rubin Kazan of Union Berlin kunnen zijn. Ach, eerst Luzern inderdaad maar met de hakken over de sloot verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Jayden Candelaria tekent vorige week zijn eerste profcontract en scheurt een paar dagen later een van zijn kruisbanden. Zuur zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 4 uur geleden zei 007mark: Dat is in ieder geval een goede loting, want had ook Rubin Kazan of Union Berlin kunnen zijn. Ach, eerst Luzern inderdaad maar met de hakken over de sloot verslaan. Deze loting geeft nog enige hoop, Union of Kazan betekende einde oefening denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Aangezien Drita al bijna einde oefening was, is er geen enkele loting die je op dit moment als eenvoudig mag zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Als je überhaupt al voorbij Luzern mag kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Aangezien Drita al bijna einde oefening was, is er geen enkele loting die je op dit moment als eenvoudig mag zien. De bal is rond, 11 tegen 11, eentje meer maken dan de tegenstander. Nog meer dooddoeners? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 11 minuten geleden zei MetalMichael: De bal is rond, 11 tegen 11, eentje meer maken dan de tegenstander. Nog meer dooddoeners? It ain't over until the final whistle. Iedere wedstrijd is een finale. Het was een wedstrijd met twee gezichten. Wil je er nog meer? Het was een reactie op hoe lastig de loting had kunnen zijn en tegelijkertijd een oordeel over het niveau van het spel tegen Drita. Prima als je dat als dooddoener wil zien verder, alleen was het niet als zodanig bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 21 uur geleden zei PJHoutman: Wie is onze aanvoerder? Matusiwa heeft vorig jaar 11 wedstrijden gespeeld. Wel wat gemist door blessures, maar niet alles. AEB is leuk in wedstrijden waar je niet onder druk komt te staan, maar meer niet. Matusiwa is aanvoerder van Groningen. En 23 duels op zijn naam volgens VI. Als die fit is, speelt hij gewoon. Jongen met gif, kan situaties inschatten/lezen, ballen onderscheppen, agressief jagen en heeft een solide basistechniek. Komt eigenlijk uit de jeugdopleiding van Ajax, maar ach. Als ik naar het middenveld van Feyenoord kijk en weet hoe Slot wil spelen, denk ik dat Matusiwa (of in elk geval een type zoals hij) goed zou passen. Gaat iedereen beter van voetballen. Maar ja, of het ook realistisch is, dat weet ik niet. Geen idee hoeveel hij waard is en wat Feyenoord te bieden heeft, zal wel niet veel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Ik zou (een type) Matusiwa verwelkomen. Unpopular opinion: Bazoer als 6 voor de defensie. Natuurlijk, hij verzaakt weleens en zijn discipline is niet altijd in orde maar (voetballende) kwaliteiten heeft hij. Ik denk dat het toevoegen van zijn personage ook heel goed kan uitpakken, aangezien het ideale schoonzoon gehalte in de selectie en in de beoogde basis vrij hoog ligt. Denk aan Toornstra, Til, Malacia, Pedersen en Sinisterra. Maargoed, Vitesse zal ook wel minimaal 5 miljoen vragen, ondanks dat hij in het laatste contractjaar zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Vente definitief naar Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Vind het echt schandalig dat Feyenoord spelers met een doorlopend contract transfervrij laat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten