Jeffers Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Maar moeten we nu blij zijn dat Vente gratis weg is gegaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 (edited) 11 minuten geleden zei Jeffers: Maar moeten we nu blij zijn dat Vente gratis weg is gegaan? Ja, anders had je nog een jaar lang moeten betalen. Had je 2 ton gekost. Daar hou je nu een deel van in je zak. Edited August 5, 2021 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Je bent ook afhankelijk van welke ploegen interesse hebben en wat die kunnen en willen schuiven. Als jij een laptop van 400 euro hebt die je wil verkopen, maar enkel een paar armoedzaaiers van die straten verderop hebben interesse, dan kan je die oorspronkelijke waarde ook wel vergeten. Dan drukt zo'n voetballer met zijn salaris nog op je lasten, dus dan kan je misschien maar beter je verlies nemen en blij zijn dat je van hem af bent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 31 minuten geleden zei Socrates: Ah ja, niet volledig gelezen. Zegt 'ie voor de verandering ook eens wat treffends. Eigenlijk doe ik niets anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 25 minuten geleden zei Jeffers: Maar moeten we nu blij zijn dat Vente gratis weg is gegaan? Wat had je dan verwacht? 3ton? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Toornstra heeft wat last van de hoogte geloof ik. Trauner wel sterk tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Ik ga eens een heftige stelling poneren: Trauner doet het beter dan Fer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Hoop dat Messi zit te kijken en Trauner aan het werk ziet. Daar wil iedereen toch mee spelen met zo'n geweldenaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noudke Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Het is maar een gok, maar in Rotterdam zal men wel redelijk blij zijn met Til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Maar waarom deed iedereen nou alsof t crisis is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Dit is toch wel even een stuk beter aan te gluren dan vorige week zeg. Worden we volgens de waan van de dag nu kampioen in plaats van dat we degraderen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 2 minuten geleden zei RicoV1989: Dit is toch wel even een stuk beter aan te gluren dan vorige week zeg. Worden we volgens de waan van de dag nu kampioen in plaats van dat we degraderen? Nog steeds degradatie. Til scheurt zijn kruisbanden in de eerste competitiewedstrijd en jullie scoren geen doelpunt meer in de rest van het seizoen. Dat Luzern doet het ook niet slim. Je moet gewoon de bus parkeren tegen dit Feyenoord, maar ipv daarvan willen ze ook een beetje voetballen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 18 minuten geleden zei RicoV1989: Ik ga eens een heftige stelling poneren: Trauner doet het beter dan Fer 10 minuten geleden zei Noudke: Het is maar een gok, maar in Rotterdam zal men wel redelijk blij zijn met Til. Nou jongens, dit vind ik wel heel heftige uitspraken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Moet trouwens ook zeggen dat deze man prima fluit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Zonder nou te zeggen dat je heel goed speelt, kun je hier echt 6 of 7-0 voorstaan hè. Wat een kansen worden er gecreëerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Voor de eerste keer sinds Standard-uit dat we een uitduel winnen in Europa? Bedankt keeper, trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Leuke wedstrijd zo hoor. Scheids die lekker veel laat lopen, Trauner die uitstekend speelt, ik vermaak me wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 3 minuten geleden zei 007mark: Voor de eerste keer sinds Standard-uit dat we een uitduel winnen in Europa? Bedankt keeper, trouwens. Tegen die Israëliërs onder Stam denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 3-0 is gewoon goed, nu thuis 1-0 winnen en voorbereiden op de playoff's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Prima overwinning, weer vertrouwen getankt mbt het spelconcept. Backs zijn wel enorm fit he, niet normaal hoe die kunnen blijven gaan joh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Als die rechtsback nou ook nog een bal naar dezelfde kleur kon spelen was het helemaal mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Nog een hoop te verbeteren in de laatste fase, maar speelde een heel redelijke pot hoor. Komt wel goed met m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Prima wedstrijd gezien. Enige jammerlijke is dat echt veel langs de linkerkant moet komen. Pedersen geeft geen enkele goede bal en Ali moet nog wat optrainen. Desalniettemin lijkt me de volgende ronde wel zeker. Elfsborg - Valur Mostar 1-1 trouwens, voor de volgende pot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 Ok ik mag dan wel voorzitter zijn van de fanclub, maar overdrijven is ook een vak zeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 5, 2021 Share Gepost August 5, 2021 8 minuten geleden zei MetalMichael: Ok ik mag dan wel voorzitter zijn van de fanclub, maar overdrijven is ook een vak zeg... Hij was gewoon zowel verdedigend als aanvallend heel slecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts