Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Over Kokcu ook steeds maar roepen ''het komt er niet uit'', ''je ziet wel dat hij talent heeft'', ''het zou er toch een keer moeten uitkomen?''?  

Nee, hou ermee op jongens. Het is gewoon een slechte en overschatte speler. Wordt nooit meer beter.

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Over Kokcu ook steeds maar roepen ''het komt er niet uit'', ''je ziet wel dat hij talent heeft'', ''het zou er toch een keer moeten uitkomen?''?  

Nee, hou ermee op jongens. Het is gewoon een slechte en overschatte speler. Wordt nooit meer beter.

Ongetwijfeld dat er een Turkse club hem gaat oppikken. Of een club uit de zandbak.

28 minuten geleden zei cimbomcu:

Volledig onterecht door zeg, dat Drita had er 5 kunnen maken.

Wel goed voor het Nederlands voetbal.

Feyenoord ook. 

Ben blij dat Pedersen gekocht is. Een type rechtsback in de traditie Van Gobbel - Emerton - Karsdorp. Kan ik echt van genieten. Als hij lekker gesetteld is en het gaat lopen met Alireza. :<

22 minuten geleden zei cimbomcu:

24 keer balverlies. Drama die vent. Begrijp 90% van zijn keuzes qua passing ook niet, zoekt non-stop naar een onmogelijke oplossing. Overigens was Toornstra nog slechter. Maar wat wil je als je die als controleur neerzet ? Lullig

voor Slot, maar die gaat de kerst op deze manier echt niet halen.

8 minuten geleden zei Lazy:

24 keer balverlies. Drama die vent. Begrijp 90% van zijn keuzes qua passing ook niet, zoekt non-stop naar een onmogelijke oplossing. Overigens was Toornstra nog slechter. Maar wat wil je als je die als controleur neerzet ? Lullig

voor Slot, maar die gaat de kerst op deze manier echt niet halen.

Het legioen kennende staan die in november met zakdoekjes te zwaaien als ze op dat moment bijvoorbeeld 6e/7e staan. Waarmee ik niet bedoel dat ze daar ook zullen eindigen. Hoop wel dat Slot de tijd krijgt. Met dit materiaal en de krapte van de selectie lever je echt een wereldprestatie als je als 3e eindigt. 

V.w.b. vanavond; Qua spel heel erg slecht. Maar als Nederlander is er wel iets positiefs aan vanavond. Feyenoord is ‘gewoon’ door en dat is voor de Nederlandse clubs in dit soort wedstrijden de afgelopen jaren vaak anders geweest. 

Je kent het legioen dus niet. Geeft niet, maar doe dan niet alsof je weet wat er gaat gebeuren. Er zijn momenteel grote veranderingen gaande bij Feyenoord, zowel qua organisatie als selectie als qua speelplan. Het overgrote deel is daar blij mee en snapt echt wel dat dat niet in één keer goed gaat. Gouka, Krabbedam, Derksen en co hebben het steeds over wonderdokter etc. Ik ken geen medesupporter die daar zo over denkt. Vrijwel iedereen is realistisch genoeg om te zien waar Feyenoord staat en geeft Slot echt wel de tijd om dingen te veranderen, zeker nu ze de middelmaat willen lozen en door willen met jonge talenten. 

Ik was vandaag voor het eerst sinds anderhalf jaar weer eens in de Kuip (aan het begin van het seizoen toen het NOG mocht en aan het eind toen het WEER mocht was ik beide keren op vakantie...) dus ondanks alles heb ik gewoon genoten vanavond om weer in het stadion te zijn. Daar hou ik me maar aan vast. 

Voor het eerst sinds de 7-1 tegen NAC (halve finale beker en een week voor competitiestop) weer eens in De Kuip. Kan niet anders zeggen dan dat ik genoten heb. Fantastische sfeer en spannende wedstrijd. Veel beter dan dat je hier simpel met 6-0 wint man. Dit zijn de potjes die je bijblijven.

Nog steeds in de race voor toernooiwinst :<

8 uur geleden zei MetalMichael:

Je kent het legioen dus niet. Geeft niet, maar doe dan niet alsof je weet wat er gaat gebeuren. Er zijn momenteel grote veranderingen gaande bij Feyenoord, zowel qua organisatie als selectie als qua speelplan. Het overgrote deel is daar blij mee en snapt echt wel dat dat niet in één keer goed gaat. Gouka, Krabbedam, Derksen en co hebben het steeds over wonderdokter etc. Ik ken geen medesupporter die daar zo over denkt. Vrijwel iedereen is realistisch genoeg om te zien waar Feyenoord staat en geeft Slot echt wel de tijd om dingen te veranderen, zeker nu ze de middelmaat willen lozen en door willen met jonge talenten. 

Laat ik het dan anders formuleren. Bedoelde het meer in de zin dat er altijd een (kleinere danwel grotere) groep supporters zal zijn die gaat roepen om een vertrek als Feyenoord er in de 1e seizoenshelft niet goed voor staat. Dat zou bij PSV of Ajax precies hetzelfde zijn. 

Feyenoord zal daar zelf (zeer waarschijnlijk/hopelijk) niet in meegaan als er zo’n sentiment ontstaat. En dat zou ze alleen maar sieren! 

Geertruida lijkt niet te gaan verlengen en Feyenoord wil graag Joey Veerman halen. Die laatste lijkt mij nu niet echt een type die ze per se nodig hebben of überhaupt iets toe gaat voegen. Vind het een behoorlijk overschatte voetballer die ook afgelopen seizoen bewezen heeft in balbezit niet mee te kunnen zodra het tempo wat hoger komt te liggen. Defensief heeft hij ook de kwaliteiten niet en dat is toch eerder waar Feyenoord nog wat kwaliteit ontbeert op het middenveld. 

Dat management van Geertruida :cab: Speelt net een jaartje in de basis en zitten dan waarschijnlijk al veel te hoog in de boom.

Ook nog maar een jaartje contract, dus zal voor een miljoen of 4 tot 6 wel weer vertrekken :( 

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Zou echt zonde zijn. Snap het ook van Geertruida niet. Zaakwaarnemer kennen we nog van Summerville, maar Geertruida moet toch ook zien dat hij de eerste keus kan worden als RCV? Hoop dat hij nog terugkomt op z'n besluit en kiest voor zekerheid in ontwikkeling.

Dat zou je vaker van spelers verwachten, maar tegenwoordig is twee goede wedstrijden blijkbaar voldoende om te denken dat je Nederland hebt uitgespeeld. 

25 minuten geleden zei 007mark:

89586237_Screenshot_20210731-092546_SamsungInternet.jpg.2e191e4c071bb9b50e1cf10ffab4dd20.jpg

Rubin Kazan en Union Berlin zijn ploegen die je m.i. wilt ontlopen. Als je die ronde al haalt natuurlijk ;c

Ik ken de Poolse ploeg niet. Maar de overige tegenstanders zijn allemaal niet heel prettig denk ik. In die zin dat het allemaal geen makkelijke potten zullen worden. 

Wel 100% met je eens dat je Rubin en Union in ieder geval niet wilt loten.

Citaat

,,De indruk wordt nu gewekt dat de onderhandelingen zijn gestopt omdat Lutsharel buitensporige bedragen vraagt, maar dat is absoluut niet aan de orde”, zegt zaakwaarnemer Leegreg Fer desgevraagd. ,,Dat de onderhandelingen vier maanden geleden zijn gestart, klopt. Maar er is in die periode ook maandenlang niet gesproken. Lutsharel heeft de intentie om bij Feyenoord te blijven, laat dat duidelijk zijn. Zonder over bedragen te praten: daar hoort een salaris bij dat de categorie spelers waar hij toe behoort in de Kuip verdient. De club en de speler liggen uit elkaar, maar er zit geen schokkend gat tussen vraag en aanbod.”

Komt nog wel goed. Denk dat ze in het kamp Geertruida hun hand een beetje hebben overspeeld en geschrokken zijn van de actie van Arnesen. Later in het artikel gaat het erover dat hij in dezelfde salariscategorie hoort als andere basisspelers. Krijg je ook als je spelers als Diemers 5/6 ton gaat betalen...

Edited by MetalMichael

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Komt nog wel goed. Denk dat ze in het kamp Geertruida hun hand een beetje hebben overspeeld en geschrokken zijn van de actie van Arnesen. Later in het artikel gaat het erover dat hij in dezelfde salariscategorie hoort als andere basisspelers. Krijg je ook als je spelers als Diemers 5/6 ton gaat betalen...

Opzich dan toch slimme actie van Arnesen. Even op scherp zetten. Goed om te lezen dat Luts zelf wilt blijven. Salaris van een basisspeler moet hij ook gewoon krijgen.

Mooi om te lezen, dan denk ik dat het nog wel goed gaat komen. Wat @MetalMichael ook al zegt, als je Diemers een half miljoen betaalt snap ik dat gasten als Geertruida dat ook willen ja, lijkt me niet meer dan normaal. Maar goed, ik denk dat het nog wel goed komt dus. Aan de andere kant heeft ie wel dezelfde zaakwaarnemer als Summerville en daar liep het precies op dezelfde manier toch?

En in ander nieuws: Dickie wordt nog even bondscoach van Irak. Niet dat het ons nog wat aan gaat, maar toch.;c