Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Wie? ;c

Wie ja? DE speler voor gezorgd heeft eigen handig Feyenoord geen degradatie kandidaat geworden is , alleen maar bij helft van al jullie doelpunten betrokken ;e                       https://www.vi.nl/pro/prikkelend-perspectief-voor-berghuis-in-amsterdam

:classic_rolleyes:

1 minuut geleden zei Kyrill:

Wie ja? DE speler voor gezorgd heeft eigen handig Feyenoord geen degradatie kandidaat geworden is , alleen maar bij helft van al jullie doelpunten betrokken ;e                       https://www.vi.nl/pro/prikkelend-perspectief-voor-berghuis-in-amsterdam

:classic_rolleyes:

Nou weet ik dat je autistisch bent, maar deze grap was toch wel heel duidelijk he. Daarnaast is je reactie weer lekker overdreven.

LIVE 12:00 | Opstelling Feyenoord bekend

Feyenoord speelt zaterdag liefst twee oefenwedstrijden tegen Werder Bremen in Rotterdam. Het duel dat om 12:00 uur op Varkenoord wordt gespeeld is live te volgen via onze YouTube-livestream. De tweede wedstrijd van deze middag (aftrap 16:00 uur) wordt uitgezonden op ESPN.

Opstelling Feyenoord: Marciano; Hall, Burger, El Bouchataoui, Hendriks, Diemers, Teixeira, Hartjes, Conteh, Bannis, Milambo.

Wissels Feyenoord: Remie, Owusu, Skogen, Vente, Belarbi, Benita, Naujoks, Zitman, Candelaria, Dermate, Zahui.

Zeer tevreden met enkele namen in het B-team. :-D

Feyenoord gelukkig wel bezig met versterking op CV. Hadden eerst een talent uit Kroatië op de korrel, maar die blijkt (vooralsnog) te duur. Nu zijn ze bezig met de aanvoerder van Linz. 29 jaar, dus geen restwaarde. Maar goed, je kunt niet alleen met jonkies spelen, zeker als Senesi nog verkocht wordt. Vermoedelijk reserve achter Geertruida als die straks weer fit is. 

Ben trouwens wel benieuwd hoe de jonkies het dit jaar gaan doen. Milambo, Hartjes en ook Bannis maken wel een prima indruk in de oefenwedstrijden tot nu toe. Ben benieuwd of we ze dit seizoen een paar keer aan het werk kunnen zien.

Edited by MetalMichael

8 minuten geleden zei MetalMichael:

Het spel van Feyenoord is in de voorbereiding al 1000x leuker om naar te kijken dan onder Advocaat. Sommigen beweerden dat het niet mogelijk was, maar zelfs met 80% dezelfde spelers ziet het er goed uit!

Tegen Werder Bremen 6. 

10 minuten geleden zei MetalMichael:

Het spel van Feyenoord is in de voorbereiding al 1000x leuker om naar te kijken dan onder Advocaat. Sommigen beweerden dat het niet mogelijk was, maar zelfs met 80% dezelfde spelers ziet het er goed uit!

Beetje hoog cimbomcu-gehalte deze post. Wacht je nog even tot het serieuze werk met je voorbarige conclusies?

Daarnaast gaat het niet om wat leuker voetballen, maar er ook resultaten mee halen. 

Op 15-7-2021 om 23:18 zei Tim':

Ik wilde net zeggen, ik durf wel te zeggen dat ik vaak obscure spelers ergens van ken, maar van deze namen heb ik echt nog nooit gehoord.

Heeft die Arago niet een blauwe maandag bij Twente gespeeld?

Die Simonovski ben ik volgen mij wel eens in Rusland of de Oekraïne tegengekomen.

Is vorig jaar begonnen om mensen de kans te geven weer eens in het stadion te komen. Was toen een groot succes. Verder ook weer inkomsten voor de Stadion NV, die inmiddels volhangt met schulden mbt het nieuwe stadion. Maar laten we maar niet te diep op de organisatiestructuur van Feyenoord en het nieuwe stadion ingaan. 

Bizar goede deal. 

Weet nog niet zeker of Scherpen een Sinterklaasje gaat worden, maar voor de rest heb je gelijk. Ik weet ook nog niet zeker of Jahanbakhsh zo'n succes gaat worden als hier wordt gerept, maar we gaan het zien.

Mooi deal wel met Ali. Heb het idee dat Pedersen ook een prima back is? Al met al geen slechte spelers gehaald vooralsnog, met ook Til erbij. Middenveld met Til-Kokcu-Toornstra heeft wel potentie voor wat doelpunten.

Donderdag tegen Drita :<

Hopelijk geen ruime overwinning, want wil die week erop wellicht weer eens naar de Kuip.

23 uur geleden zei Nom de Guerre:

Heeft die Arago niet een blauwe maandag bij Twente gespeeld?

Die Simonovski ben ik volgen mij wel eens in Rusland of de Oekraïne tegengekomen.

Allebei bingo. Arago blijkbaar in de jeugd van Twente en Simonovski bij Amkar Perm. Ik dacht dat ik geen leven had, maar het kan altijd erger ;)