Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Overigens vind ik de 2e goal van gisteren niet alleen de fout van Wellenreuther. Als die bal op die plek zo laag komt had deze al onderschept moeten zijn door een verdediger. Tenzij Wellenreuther deze specifiek daar niet weggezet heeft, dan is dat alsnog weer zijn fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet eens alle tegengoals in die video schrijf ik 100% aan hem toe. Maar het valt wel op dat hij fouten maakt. En zelfs lang niet alle fouten worden afgestraft. Zou als trainer van de tegenstander heel bewust coachen richting spitsen om bij een schot richting doel druk te zetten op Wellenreuther. Ga je er namelijk op letten, dan zie je dat hij vrijwel alle ballen wel even loslaat en er dan snel op moet duiken. Regelmatig zijn spitsen net te laat, omdat het ook vaak nét goed gaat. Maakt gewoon een heel onzekere indruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Overigens vind ik de 2e goal van gisteren niet alleen de fout van Wellenreuther. Als die bal op die plek zo laag komt had deze al onderschept moeten zijn door een verdediger. Tenzij Wellenreuther deze specifiek daar niet weggezet heeft, dan is dat alsnog weer zijn fout.

Ik vind persoonlijk dat weer die 1e goal niet per se een fout. Taylor moet daar juist wat inhouden, waardoor de snelheid er uit gaat en Hwang nog bijna bij die bal komt. Als wellenreuther in zijn goal was gebleven, had Taylor zo door kunnen lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Erwin.:

Ik neem aan dat de trainer de spelers bij spelhervattingen neer zet. Dat die zone niet gedekt is is inderdaad een fout. Of van de trainer of van de speler in kwestie (ik meen Ueda).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Lekker discussieren of Wellenreuther fouten heeft gemaakt. Volgens mij halen jullie blunders en fouten door elkaar en Wellenreuther maakte duidelijk bij beide goals een fout.

Iedereen (terecht) kritiek op Wellenreuther maar er gingen meerdere Feyenoorders in de fout bij beide goals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Thierryvane:

Iedereen (terecht) kritiek op Wellenreuther maar er gingen meerdere Feyenoorders in de fout bij beide goals.

LEKKER IN JE EIGENSUBFORUM BLIJVEN. Of was jij niet de gene die dat tegen mij zei? Dan mag je blijven. Anders ook hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Arezo:

LEKKER IN JE EIGENSUBFORUM BLIJVEN. Of was jij niet de gene die dat tegen mij zei? Dan mag je blijven. Anders ook hoor.

Er zijn dagen geweest (vooral onder ene M. Steijn) dat ik met een shotje azijn opstond. Mijn excuses nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Absoluut. Maar Wellenblunder is al het hele seizoen lang, bijna elke wedstrijd de dissonant. Bijlow is de afgelopen jaren voor veel minder gefileerd door de media.

Maar goed, je bent tactisch volledig gedomineerd door Ajax, die een slim en handig strijdplan hadden. Een zeldzaam zwakke Makkelie hielp daarbij mee. Wat niet hielp is dat Ueda gewoon geblesseerd was en dat Carranza gewoon heel matig is. Voeten van gewapend beton heeft die man. Sowieso komt er echt niks van niveau van de bank momenteel. De wisselspelers die goed zijn staan er nu dus al in door al die blessures.

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaahaha die Priske joh. Beetje druk vanuit supporters/media en hij veranderrd weer van gedachten. De huddle, 3-4-3 en nu wie er eerste doelman is :D

Ook al ben ik het hier gewoon mee eens, maar daar gaat even niet om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Hahaahaha die Priske joh. Beetje druk vanuit supporters/media en hij veranderrd weer van gedachten. De huddle, 3-4-3 en nu wie er eerste doelman is

Ook al ben ik het hier gewoon mee eens, maar daar gaat even niet om.

Wie zegt dat hij Wellenreuther eruit haalt door de druk van de media dan? Het kan net zo goed voortschrijdend inzicht zijn. Wellenreuther keept slecht en heel Nederland heeft dat gezien, waaronder Priske zelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbelpost, maar even een ander onderwerp. 'het houdt niet op, niet vanzelf', want ook Milambo is morgen afwezig. Read ook een twijfelgeval. Bizarre lijst blessures wel.

Zou dat dan ook liggen aan jongens die zijn vertrokken uit de technische/medische staff?

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Wie zegt dat hij Wellenreuther eruit haalt door de druk van de media dan? Het kan net zo goed voortschrijdend inzicht zijn. Wellenreuther keept slecht en heel Nederland heeft dat gezien, waaronder Priske zelf. 

Zal nooit 1 op 1 oorzaak en gevolg zijn, maar het wekt wel heel erg de indruk op deze manier, dat kun je toch moeilijk ontkennen. Wellenreuther keepte al eerder matige wedstrijden, en toen wisselde hij niet. Ook toen had je, zoals hij zelf aangeeft, twee hele goede keepers. Nu gaat de discussie meer 'leven' en komt hij tot het inzicht om te wisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Zal nooit 1 op 1 oorzaak en gevolg zijn, maar het wekt wel heel erg de indruk op deze manier, dat kun je toch moeilijk ontkennen. Wellenreuther keepte al eerder matige wedstrijden, en toen wisselde hij niet. Ook toen had je, zoals hij zelf aangeeft, twee hele goede keepers. Nu gaat de discussie meer 'leven' en komt hij tot het inzicht om te wisselen.

Ik deel die indruk niet. Ik denk echt dat hij nu wisselt door de optelsom + het feit dat je er nu wél door verloor. En dus niet doordat de media dat zo hard roept. Dat Priske na afloop van de pot nog geen knoop doorhakte was denk ik meer om zichzelf nog wat extra bedenktijd te verschaffen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites