PJHoutman Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Senesi gedebuteerd voor Argentinië. Staat ook in hevige belangstelling van Inter, dat zou een mooie transfer voor ‘m zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Kunnen wel een linkspoot gebruiken; helemaal als Bastoni vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 Gaan gewoon nog 1,3 miljoen krijgen voor Linssen. Best lekker voor een 31 jarige aanvaller met 1jr contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Absoluut lekker! Wat vinden jullie van het vertrek van Hendriks? Hij wordt volgens geruchten vandaag gepresenteerd bij FC Utrecht (huur met optie tot koop) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 2 uur geleden zei Jeffers: Absoluut lekker! Wat vinden jullie van het vertrek van Hendriks? Hij wordt volgens geruchten vandaag gepresenteerd bij FC Utrecht (huur met optie tot koop) Als je Jorrit bedoeld die zit toch in Moskou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 20 uur geleden zei 007mark: Gaan gewoon nog 1,3 miljoen krijgen voor Linssen. Best lekker voor een 31 jarige aanvaller met 1jr contract. Linssen weg voor 1,3 miljoen, Danilo er voor terug gratis. Dat lijkt me een prima deal. Nu even een verrassing als eerste spits uit de hoge hoed toveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 2 uur geleden zei Jeffers: Absoluut lekker! Wat vinden jullie van het vertrek van Hendriks? Hij wordt volgens geruchten vandaag gepresenteerd bij FC Utrecht (huur met optie tot koop) Toch wel zonde, omdat Malacia hoe dan ook vertrekt. Lekkere update op Transfermarkt heeft Feyenoord ondertussen gekregen: Sinisterra 25, Kokcu 22, Malacia 17, Senesi 17, Aursnes 12, Geertruida 12. Mochten die eerste 4 wel allemaal echt vertrekken voor deze bedragen heb je gewoon 81 miljoen in de achterzak zitten Lijkt er echter op dat ze de eerste 2 gaan proberen te behouden, dus niet realistisch allemaal. Maar Feyenoord begint er echt beter voor te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Hendriks is net niet goed genoeg. Wel benieuwd wat er voor terugkomt. We hebben nu maar 5 verdedigers en dat is een beetje weinig (dan tel ik Hall niet mee). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) Feyenoord verhuurt Ramon Hendriks tot medio 2023 aan FC Utrecht, dat tevens een mogelijkheid heeft om de 20-jarige linksbenige verdediger definitief over te nemen. Feyenoord heeft op haar beurt een regeling bedongen op grond waarvan de speler weer in de toekomst kan terugkeren naar De Kuip. Hoe groot de opties zijn zal de komende dagen nog wel uitlekken via een of andere weg. Zou niet gek opkijken van 2 á 3 miljoen en terugkoop 4 á 5. 8 juni 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Daley Sinkgraven en Jurgen Ekkelenkamp. Wat een feest om Feyenoordsuppporter te zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 5 minuten geleden zei Arezo: Daley Sinkgraven en Jurgen Ekkelenkamp. Wat een feest om Feyenoordsuppporter te zijn zeg. Danilo ook al binnen. Zakaria Labyad ook iets voor Feyenoord wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Boilesen kan ook nog wel als linksback misschien. Ben op zijn zachts gezegd nog niet enorm enthousiast over de namen die worden genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Daar kan ik mij iets bij voorstellen ja. Ekkelenkamp en Sinkgraven i.p.v. Til en Malacia is een dikke jas uitdoen vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 8 minuten geleden zei ElMarcos: Daar kan ik mij iets bij voorstellen ja. Ekkelenkamp en Sinkgraven i.p.v. Til en Malacia is een dikke jas uitdoen vermoed ik. Ekkelenkamp t.o.v. Til vind ik wel meevallen, want vind Til vrij overschat. Malacia is denk ook niet persé te vervangen voor een club als Feyenoord, die net achter de topclubs speelt in een wat kleinere competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Hahahaha deze zag ik echt al een tijdje aankomen. Gerucht over hem óf Vincent Janssen lag zo erg voor de hand. Stond al in de comments van deze tweet, maar lijkt de laatste week inderdaad wel alsof Martin van Geel weer terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 7 uur geleden zei 007mark: Stond al in de comments van deze tweet, maar lijkt de laatste week inderdaad wel alsof Martin van Geel weer terug is. Dit vroeg ik me exact afgelopen week af haha. Danilo, Dost, Janssen, Maatsen, Sinkgraven, Ekkelenkamp, het is weer lekker scouten met het bord op schoot. Qua buitenlandse spelers heb ik alleen die Carboni voorbij horen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 16 uur geleden zei 007mark: Ekkelenkamp t.o.v. Til vind ik wel meevallen, want vind Til vrij overschat. Malacia is denk ook niet persé te vervangen voor een club als Feyenoord, die net achter de topclubs speelt in een wat kleinere competitie. Eens, al moet je niet onderschatten hoeveel doelpunten je vervangt. Ekkelenkamp is niet zo'n doelpuntenmaker als Til. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Ekkie kan ook goed doelpunten maken. Is een soort Litmanen extra light. Altijd een meer dan prima speler gevonden. Mooie verstrekking voor Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 10 uur geleden zei 007mark: Stond al in de comments van deze tweet, maar lijkt de laatste week inderdaad wel alsof Martin van Geel weer terug is. Zal toch ook deels te maken hebben met de nog altijd beperkte middelen om te handelen vrees ik? Overigens denk ik dat Janssen beter past bij wat Slot wil dan Dost, maar beide goede opties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 (bewerkt) Die beperkte middelen zijn er alleen als er niemand vertrekt, maar dan hoef je ook niemand te halen. Als er inderdaad spelers vertrekken levert dat genoeg geld op om mensen binnen te halen die wel van een iets hoger niveau zijn dan Dost, Brenet, Bazoer, Van der Streek en weet ik veel wat voor onzin er nu allemaal weer voorbij komt. 16 juni 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Ik vind het heel grappig om de reacties te lezen onder die tweets. Helemaal over de zeik. Arnessen out. Voor spelers die zeer waarschijnlijk, als ze al komen, vooral als back-up gaan dienen. Enige speler waarvan nu de naam rondgaat die echt basismateriaal zou zijn, is Maatsen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 4 minuten geleden zei MetalMichael: Ik vind het heel grappig om de reacties te lezen onder die tweets. Helemaal over de zeik. Arnessen out. Voor spelers die zeer waarschijnlijk, als ze al komen, vooral als back-up gaan dienen. Enige speler waarvan nu de naam rondgaat die echt basismateriaal zou zijn, is Maatsen volgens mij. Ik hoop dat je gelijk hebt. Het lijkt me alleen niet dat Dost en Sinkgraven, maar ook wel Bazoer en Ekkelenkamp voor een salaris komen voetballen dat je ze als back-up kunt zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 8 minuten geleden zei PJHoutman: Die beperkte middelen zijn er alleen als er niemand vertrekt, maar dan hoef je ook niemand te halen. Als er inderdaad spelers vertrekken levert dat genoeg geld op om mensen binnen te halen die wel van een iets hoger niveau zijn dan Dost, Brenet, Bazoer, Van der Streek en weet ik veel wat voor onzin er nu allemaal weer voorbij komt. Dost laat toch zien dat hij in elk geval nog steeds doelpunten maakt? Stond er vrijwel nooit in, maar loopt netjes 1 op 2. Als je die gratis kunt halen en hij jast ze er nog even 2 jaar erin. Ik vind hem dan weer niet iets voor de speelstijl van Feyenoord, maar dat is een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 6 minuten geleden zei PJHoutman: Die beperkte middelen zijn er alleen als er niemand vertrekt, maar dan hoef je ook niemand te halen. Als er inderdaad spelers vertrekken levert dat genoeg geld op om mensen binnen te halen die wel van een iets hoger niveau zijn dan Dost, Brenet, Bazoer, Van der Streek en weet ik veel wat voor onzin er nu allemaal weer voorbij komt. Je bent Linssen, Til, Dessers en Nelson in principe allemaal kwijt. Aangezien Jahanbakhsh niet bepaald presteerde vorige jaar moet er voorin op elke positie nog minimaal een iemand bij? En Til moet je eigenlijk ook vervangen. Dus met die beperkte middelen moet je per vandaag eigenlijk ook al iets. 7 minuten geleden zei MetalMichael: Enige speler waarvan nu de naam rondgaat die echt basismateriaal zou zijn, is Maatsen volgens mij. Geen idee? Er zijn weken dat ik Coventry City oversla. Kan best een goede speler zijn. Sinkgraven is ook degelijk, maar beide niet te vergelijken met Malacia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 23 minuten geleden zei ElMarcos: Je bent Linssen, Til, Dessers en Nelson in principe allemaal kwijt. Aangezien Jahanbakhsh niet bepaald presteerde vorige jaar moet er voorin op elke positie nog minimaal een iemand bij? En Til moet je eigenlijk ook vervangen. Dus met die beperkte middelen moet je per vandaag eigenlijk ook al iets. Daar heb je dan Danilo (stel, ipv Linssen) voor terug gekregen, wellicht Wålemark (stel, ipv Nelson) die een kans gaat krijgen? Houdt wel in dat je inderdaad Til en Dessers nog wilt vervangen. Lees trouwens net (AD) dat Hendriks toch niet naar Utrecht gaat omdat ie een zware blessure zou hebben opgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten