Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Socrates:

Vaak vind ik dat enthousiaste van het Feyenoord-publiek toch best wat toevoegen aan de kijkervaring, maar als je toch inzoomt op wat voor mensen daar zitten.. De agressiviteit en ongeremdheid spat er vanaf. Sjonnies, tokkies en veelal lui in zwarte truien met capuchon. Flikkeren voorwerpen op tegenstanders, zingen om het meest geringe dat iemand zijn moeder een hoer is, dat Vitesse vol zit met homo's en als Ajax op bezoek komt maken ze sisgeluiden. Walgelijk publiek toch eigenlijk, Rotterdams afvalputje.

Alleen hierom al was ik erg voorstander van een nieuw stadion. Die parterre vakken onderin, waar men staat, lijkt voor de supporters wel een vrijbrief om je als een randdebiel te gedragen. Heb er zelf ook wel eens gestaan in de tijden dat ik het nog leuk vond om in de stromende regen met bevroren klauwen in een stadion te staan, en ik kan je vertellen dat ik ook heel spontaan het schuim in de mondhoeken kreeg. Lekker allemaal een zitplekje was wat dat betreft een flinke vooruitgang geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Beppu:

Alleen hierom al was ik erg voorstander van een nieuw stadion. Die parterre vakken onderin, waar men staat, lijkt voor de supporters wel een vrijbrief om je als een randdebiel te gedragen. Heb er zelf ook wel eens gestaan in de tijden dat ik het nog leuk vond om in de stromende regen met bevroren klauwen in een stadion te staan, en ik kan je vertellen dat ik ook heel spontaan het schuim in de mondhoeken kreeg. Lekker allemaal een zitplekje was wat dat betreft een flinke vooruitgang geweest.

Dat is ook precies waar de bottleneck zit tussen bestuur en supporters. Kwam goed naar voren in de Disney+ serie. Supporters willen juist die fanatieke vakken aan het veld behouden, want 'dat is de identiteit van de club'. De businesscase die er lag voor Feyenoord City zorgde echter voor juist de duurste kaarten aan het veld, wat nu precies omgekeerd is. 

Vond het verder wel een mooi inkijkje in een gesprek tussen supporters en bestuurders op kantoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij kan er nog steeds niets van. Kijk eens naar hoe hij die bal schiet in de laatste minuut. Gaat recht op de keeper af, heeft heel veel geluk dat er iemand tussen zit die 'm van richting laat veranderen. 

Die bal tegen Union schiet ie ook bijna naast. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei PJHoutman:

Hij kan er nog steeds niets van. Kijk eens naar hoe hij die bal schiet in de laatste minuut. Gaat recht op de keeper af, heeft heel veel geluk dat er iemand tussen zit die 'm van richting laat veranderen. 

Die bal tegen Union schiet ie ook bijna naast. 

Zo he, dat viel mij ook al op. Het is allemaal vrij onbeholpen wat hij doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lijpen joh. Ze wilden toch aandacht en stoer doen, dan ook op de blaren zitten en zelf betalen. Waarom moet Feyenoord de verantwoordelijkheid nemen?

https://www.ad.nl/buitenland/bekladden-berlijnse-muur-schade-groter-dan-gedacht-feyenoord-moet-verantwoordelijkheid-nemen~aa1255633/?referrer=https%3A%2F%2Flm.facebook.com%2F

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Chiemel:

Bij Feyenoord lijken ze verbaasd te zijn dat de bouwprijzen flink omhoog zijn gegaan, maar dat wist de helft van Nederland toch al? 

Of ben ik hier nou iets te veel Feyenoorder... eh simpel? 

Dat de bouwprijzen omhoog gingen was bekend, maar BAM heeft er nog een flinke premie opgegooid. In lijn met hun nieuwe beleid om projecten met een groot risico niet/minder aan te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-11-2021 om 22:16 zei 007mark:

Ook goed om te belichten: Wat een topprestaties van onze vrouwenploeg zeg. Eerste jaar in de Eredivisie en doen direct bovenaan mee. Grote klasse.

Sowieso mooi dat nu de gehele klassieke top 3 mee doet aan die competitie. En ze ook daar bovenin meedoen. Geeft toch nog net even wat meer kleur aan die competitie. Ongeacht of wij het hier met zijn allen de moeite waard vinden om naar te kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites