RotterdamZuid Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Om 15.15 persconferentie. Volgens Martijn Krabbendam (VI) zijn de gesprekken met Bijlow weer gestart en is Geertruida ook weer bezig met een verlenging. Nu heeft 'Krabby' laatste tijd weinig scoops, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 AEB gaat verhuurd worden aan RKC. Prima voor die jongen verder hoor, maar wat hebben we daar aan. Zie het namelijk niet gebeuren dat die na een seizoen in Waalwijk daarna ineens basis kan spelen bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 3 uur geleden zei 007mark: AEB gaat verhuurd worden aan RKC. Prima voor die jongen verder hoor, maar wat hebben we daar aan. Zie het namelijk niet gebeuren dat die na een seizoen in Waalwijk daarna ineens basis kan spelen bij ons. Tussentijds word er wel nog geëvalueerd of er een verlenging komt. Mocht hij zich opeens heel goed ontwikkelen kan die natuurlijk wel een rol gaan spelen in de roulatie. Het jammere is dat hij 2 jaar te laat is verhuurd aan zo'n club, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 3 uur geleden zei 007mark: AEB gaat verhuurd worden aan RKC. Prima voor die jongen verder hoor, maar wat hebben we daar aan. Zie het namelijk niet gebeuren dat die na een seizoen in Waalwijk daarna ineens basis kan spelen bij ons. Voor een jaartje van de loonlijst en wellicht speelt hij zich in de kijker, zodat je nog een transfersom vangt, in plaats van dat je zijn contract moet afkopen of hij gratis de deur uitloopt. Sportief gezien is de kans klein dat het je wat oplevert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Als die Anus een zes is die een bal af kan pakken, defensief positie kan kiezen en een fatsoenlijke conditie heeft, is het natuurlijk zeker wel een aanwinst voor dit elftal. Was hard nodig. Nu nog een spits en/of een rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 *Schreeuwt in kussen* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Fehérvár zou een goede voor hem zijn, gezien het feit dat 'ie altijd aan het mollen was bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Daar heb je vast lang over na moeten denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) Eerlijk gezegd niet. Schoot me in een Split second te binnen. Maar goed, ik zal voor nu de Hajduk in de ring gooien. 12 augustus 2021 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 3 minuten geleden zei Richarð.: Eerlijk gezegd niet. Schoot me in een Split second te binnen. Maar goed, ik zal voor nu de Hajduk in de ring gooien. Dit is Fer van het niveau dat we van je verwachten. Een Bannis niet ver weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 5 minuten geleden zei FlyD: Dit is Fer van het niveau dat we van je verwachten. Een Bannis niet ver weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Wehrmann basis bij Luzern. Gelukkig moet ik trainen, dus blijft deze 1-5 afgang mij bespaard. Volgend jaar maar weer voorronden spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Een transfer naar Hajduk zou tof zijn, kan ik zien hoe Diemers het in Kroatië doet. Ik ben die competitie via internet een beetje aan het volgen, vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 1 uur geleden zei 007mark: Wehrmann basis bij Luzern. Gelukkig moet ik trainen, dus blijft deze 1-5 afgang mij bespaard. Volgend jaar maar weer voorronden spelen. Wat een vertrouwen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ziet er weer heel fijn uit. Vorig jaar was het wel lekker om je als team zonder vertrouwen tegen Feyenoord weer een beetje in vorm te voetballen, da's vandaag wel anders. Krijg bijna medelijden met Luzern. Bijna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Het is gewoon weer leuk om naar Feyenoord te kijken. Dat is lang geleden. Wie heeft overigens de doeltrappen van die Zwitsers bedacht? Dat een verdediger hem breed legt naar de keeper die hem gewoon naar voren hijst. Waar slaat dat op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 @MetalMichael Spelen inderdaad niet onaardig! Maar nou is die Jahanbakhsh nog steeds niet topfit, waarom dan in een in principe al gewonen ronde hem alsnog in de basis zetten, nou ligt hij er weer uit met een blessure.. Hadden ze 'm niet beter kunnen sparen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 3 minuten geleden zei RicoV1989: Het is gewoon weer leuk om naar Feyenoord te kijken. Dat is lang geleden. Wie heeft overigens de doeltrappen van die Zwitsers bedacht? Dat een verdediger hem breed legt naar de keeper die hem gewoon naar voren hijst. Waar slaat dat op? Ligt de bal in de as ipv dat een keeper breed speelt naar een verdediger. Maargoed, met de kwaliteiten van die gasten kunnen ze beter direct een lange bal geven en wat hoger staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 4 minuten geleden zei Jotew: @MetalMichael Spelen inderdaad niet onaardig! Maar nou is die Jahanbakhsh nog steeds niet topfit, waarom dan in een in principe al gewonen ronde hem alsnog in de basis zetten, nou ligt hij er weer uit met een blessure.. Hadden ze 'm niet beter kunnen sparen? Da's achteraf lullen. Valt genoeg voor te zeggen om met je basiself te beginnen in zoveel mogelijk wedstrijden als je een heel nieuwe manier van spelen gaat gebruiken. Denk ook dat de blessure voortkomt uit een actie, niet uit overbelasting. Neem aan dat een moderne trainer als Slot met de medische staf goed naar de data rond belastbaarheid kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 2 minuten geleden zei Srangaman: Ligt de bal in de as ipv dat een keeper breed speelt naar een verdediger. Maargoed, met de kwaliteiten van die gasten kunnen ze beter direct een lange bal geven en wat hoger staan. Je kan de bal toch overal in de 5 leggen, dan leg je hem toch al direct in de as? En anders draai je het om, dat de keeper naar de verdediger speelt. Die zou dan eventueel ook kunnen indribbelen. Ik vind dit er heel debiel uitzien steeds eerlijk gezegd. Ook omdat ze er idd helemaal niks van kunnen en de bal direct over de zijlijn schieten ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Als de keeper de bal er neer legt is hij niet vrij he. Je ziet het City bijv doen met Ederson, maar die is beter met zijn voeten dan de gemiddelde Eredivisie speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Vrij logisch trouwens om Alireza te laten starten. Conditie laten opbouwen, zodat hij straks fit is. Daar is zo'n veredeld oefenpotje als vanavond prima voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) Malacia begint me overigens ook wel steeds meer te bekoren! God wat is dat ventje ook rap zeg. Edit: overigens weer t zelfde verhaal met het veld als tegen Atletico als ik dat zo zie.. 12 augustus 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 21 minuten geleden zei Jotew: Malacia begint me overigens ook wel steeds meer te bekoren! God wat is dat ventje ook rap zeg Zou me niets verbazen als hij morgen in de voorselectie zit. Natuurlijk met Bijlow. En heel misschien Til (al is de concurrentie op het middenveld wel wat groot). Denk dat voor Hartjes de voorselectie net iets te vroeg komt helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Tweede helft was dramatisch. Bozenik ook echt helemaal níets gedaan in ‘zijn’ helft. Milambo nu jongste Feyenoorder ooit, dat vind ik dan wel weer tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten