Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

36 minuten geleden zei Thierryvane:

Nou, ik vrees het ergste. Pascal Jansen heeft nog altijd geen club en die gaat hij zo 1, 2, 3 ook niet vinden op dit moment. Alex Kroes nieuwe TD. 1 + 1 = Pascal Jansen.

Ohja, Pascal is nog vrij inderdaad. Die zit m gewoon uit totdat Kroes met m mag babbelen. Het zal wel nooit een serieuze optie zijn maar als Ajax zijnde zou ik Schreuder overwegen (nee niet Alfredos).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Dick Schreuder en Joseph Oosting zie ik wel als goede optie voor Ajax (of Feyenoord, als Arne vertrekt).

Haha, we waren tegelijkertijd met Schreuder maar die zou ik inderdaad ook als optie zien als Arne vertrekt. Oosting weet ik nog niet zo. Vind dat het bij vlagen heel goed is maar vraag me af of hij niet gewoon een one trick pony is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ohja, Pascal is nog vrij inderdaad. Die zit m gewoon uit totdat Kroes met m mag babbelen. Het zal wel nooit een serieuze optie zijn maar als Ajax zijnde zou ik Schreuder overwegen (nee niet Alfredos).

Zijn broer schijnt nogal niet blij te zijn over hoe Ajax met zijn broer omging,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ben wel benieuwd wie jullie volgend jaar voor de groep willen hebben staan bij Ajax? Want dat hier iemand met een fris idee moet komen is toch wel duidelijk denk ik.

Lijkt me wel gaaf om die Knutsen voor de groep te zien. Als je ziet hoe hij van middelmatige spelers toch een geoliede machine kan maken, dan snak ik wel naar zo'n type trainer. Die spelers beter maakt en ze met een duidelijk idee laten voetballen. 

Maar goed, die zal sinds afgelopen donderdag ook wel genezen zijn om überhaupt te overwegen in Amsterdam aan de slag te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Geppiej:

Lijkt me wel gaaf om die Knutsen voor de groep te zien. Als je ziet hoe hij van middelmatige spelers toch een geoliede machine kan maken, dan snak ik wel naar zo'n type trainer. Die spelers beter maakt en ze met een duidelijk idee laten voetballen. 

Zeg dat, want Berg, Hauge, die nummer 8 en nummer 14 konden best aardig ballen, maar alles deden ze met een idee. Iedereen wist wat ze moesten doen en dat Ajax nog tot 2-2 kwam had meer te maken met hun fase van de voorbereiding dan de kwaliteit van Ajax. Ik ben toch wel voorstander om dit serieus te gaan proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Geppiej:

Maar goed, die zal sinds afgelopen donderdag ook wel genezen zijn om überhaupt te overwegen in Amsterdam aan de slag te gaan.

Maar het probleem met die Knudsen is toch dat hij een aparte constructie wilt? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij verdient als spelers verkocht worden. Dat hij een bepaald percentage van de transfersom krijgt als spelers vertrekken. Ergens vind ik het nog wel logisch ook omdat hij er voor zorgt dat spelers beter worden maar het is geen constructie die bekend is in Nederland naar mijn weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Maar het probleem met die Knudsen is toch dat hij een aparte constructie wilt? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij verdient als spelers verkocht worden. Dat hij een bepaald percentage van de transfersom krijgt als spelers vertrekken. Ergens vind ik het nog wel logisch ook omdat hij er voor zorgt dat spelers beter worden maar het is geen constructie die bekend is in Nederland naar mijn weten.

Volgens mij wilde hij niet afgelopen zomer beginnen omdat hij sowieso seizoen af wilde maken bij Bodo. Weet niet of dat nu weer een van zijn punten is anders kun je hem over 9 maanden pas ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dat heb ik destijds ook gelezen ja. Maar misschien dat ie daar een jaartje later anders in staat. En wellicht dat ie een jaar later en de selectie van Ajax heeft gezien en er überhaupt geen heil meer in ziet. 

Het is ook meer een wens hoor, vrees dat het uiteindelijk op een Frank de Boer gaat uitkomen. Want Ajax DNA....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Denk dat dat gezien de perikelen met Mislintat sowieso geen optie zal zijn Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Marijn Beuker wordt aangesteld bij Ajax.

- Pepijn Lijnders kondigt zijn afscheid aan bij Liverpool en wil graag op eigen benen staan.

- Marijn Beukers is bevriend met Pepijn Lijnders en benadert voetbal op een wetenschappelijke manier (net als Pepijn zelf) 

Next:

Pepijn Lijnders wordt aangesteld bij Ajax als hoofcoach met als assistent Maduro, Bakkali en eventueel zelfs Schip. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pepijn Lijnders heeft een paar maanden op eigen benen gestaan bij NEC en heeft daar een bijna zeker lijkend kampioenschap om zeep geholpen. Ik denk echt dat het een gevalletje ideale assistenttrainer is maar veel te licht is om op eigen benen te staan. Zeker bij het huidige Ajax.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

- Marijn Beuker wordt aangesteld bij Ajax.

- Pepijn Lijnders kondigt zijn afscheid aan bij Liverpool en wil graag op eigen benen staan.

- Marijn Beukers is bevriend met Pepijn Lijnders en benadert voetbal op een wetenschappelijke manier (net als Pepijn zelf) 

Next:

Pepijn Lijnders wordt aangesteld bij Ajax als hoofcoach met als assistent Maduro, Bakkali en eventueel zelfs Schip. 

Zou je dat echt willen gezien zijn periode bij NEC? Is dan weliswaar 6 jaar geleden, maar lijkt mij toch verstandiger als hij zich eerst als hoofdcoach gaat bewijzen bij een kleinere club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Dansmeister:

Haha nee. Gewoon Frankie nemen komende zomer. 

Frankie mag lekker de jeugd doen van mij, goede veldtrainer maar tactisch is het niet best. Misschien dat je Frankie wel mee kan nemen als assistent, maar dat laat ik aan jou over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ben wel benieuwd wie jullie volgend jaar voor de groep willen hebben staan bij Ajax? Want dat hier iemand met een fris idee moet komen is toch wel duidelijk denk ik.

Lastig. De ideale kandidaat, imo, hebben ze afgelopen jaar laten lopen en die zit nu bij PSV.

Ik denk dat een Pascal Jansen een redelijk voor de hand liggende keuze is, gelet op hoe hij het met AZ heeft gedaan qua prestaties. Toegegeven dat ik overigens niet wekelijks AZ zie, dus qua voetbal durf ik er niet veel over te zeggen.

Oosting zou misschien een optie kunnen zijn? Al vraag ik me af of dat misschien niet net wat te vroeg is. Maar die heeft het overal best wel laten zien toch? Er is altijd een vrij duidelijk beeld zichtbaar in de teams van Oosting. Wil graag voetballen. Ik denk dat dat qua systeem wel bij Ajax past. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei La Pulga:

Frankie mag lekker de jeugd doen van mij, goede veldtrainer maar tactisch is het niet best. Misschien dat je Frankie wel mee kan nemen als assistent, maar dat laat ik aan jou over. 

Daar hebben wij afgelopen zomer de KNVB wonderboy Maduro voor overgenomen. Het tactische brein achter Boertje volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites