Elsjorro1990 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 1 minuut geleden zei Lazy: Oh nee zeker niet! Die middenvelders die er vaak achter staan begrijpen totaal niet hoe en wanneer ze vlak onder hem moeten komen (Taylort voorop) en hetzelfde geldt voor je buitenspelers die op geen enkel moment juist in lijken te kunnen schatten wanneer ze dichterbij of juist verder weg moeten blijven. Daardoor vertraagt het ook wel hoor, maar neemt niet weg dat Brobbey over het algemeen een one-trick pony is en weinig verrassend is als aanspeelpunt. Maar dat komt juist omdat er rondom hem niks gebeurd. Ik raad je aan om de wedstrijden die die onder Ten Hag gespeeld heeft terug te kijken. Dan zie je namelijk dat het ook gewoon een spits is met heel veel diepgang en die een hele hoge startsnelheid heeft. Maar als er constant niemand is die jou die pass gaat geven, dan moet je wat anders doen. Godzijdank dat Brobbey dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Overigens die Nijhuis weer. Ik heb de wedstrijd niet gezien en zie nu die douw in de rug van Taylor. Dat is toch wederom gewoon een 100% penalty? Zeker. Als dit op het middenveld gebeurt, dan weet ik zeker dat ie een vrije trap geeft. Dus 100% strafschop. Oh en nee lag niet aan Nijhuis dat Ajax niet wint. Anders krijgen we dat weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Durf het bijna niet te zeggen, maar dit is wel een leuk filmpje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) Waar is de fanclub van Brian Brobbey? Wat een interview bij de NOS! 13 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Mikautadze op 10 was niet geslaagd, maar als buitenspeler is het wel te doen toch? Hoor mensen vaak zeggen dat hij alleen in de spits kan, maar lijkt me stug. Redelijk snel, technisch, kan naar binnen om te schieten. Ik zou weleens Akpom op 10, Brobbey in de spits en Mikautadze als linksbuiten willen zien. 15 november 2023 bewerkt door Hakai vreemd spelfoutje 'wel eens', schrijf dat normaal altijd foutloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 41 minuten geleden zei Hakai: Mikautadze op 10 was niet geslaagd, maar als buitenspeler is het wel te doen toch? Hoor mensen vaak zeggen dat hij alleen in de spits kan, maar lijkt me stug. Redelijk snel, technisch, kan naar binnen om te schieten. Ik zou wel eens Akpom op 10, Brobbey in de spits en Mikautadze als linksbuiten willen zien. Eens. Ik wil hem wel eens in de Mo Salah of - toentertijd - Luis Suarez rol zien maar dan vanaf links. Mogelijk gaan we dat beleven als Bergwijn naar de zandbak is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Op 13-11-2023 om 18:43 zei Beppu: Durf het bijna niet te zeggen, maar dit is wel een leuk filmpje! Deze moet ik nog zien, ik kijk ze wel regelmatig. Ik vind ze echt 100x zinnigere dingen zeggen als al die halve tosti's bij Studio Voetbal.... Is echt genieten hun filmpjes en ze hebben er echt verstand van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 3 minuten geleden zei Hakai: Wat was jouw mening over deze video? Vond het een beetje tegenvallend eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Citaat Alex Kroes vindt Sven Mislintat een 'meesteroplichter' en een 'charmante zwendelaar', zo vertelt hij in het nieuwe boek Ajax in crisis van Menno de Galan, blijkt uit een stuk van Trouw. Donderdag komt het boek van De Galan uit, waarin hij een reconstructie schrijft over de afgelopen anderhalf jaar bij de Amsterdamse club. 'Kroes noemt de weggestuurde technisch directeur Sven Mislintat een "meesteroplichter, een charmante zwendelaar"', schrijft het medium op basis van het nieuwe boek. Kroes, die vanaf maart 2024 de nieuwe algemeen directeur van Ajax wordt, noemt de afgelopen twee transferperiodes 'de slechtste uit de geschiedenis van de club'. 'Nog een citaat van de aanstaande hoogste baas van Ajax: "Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk".' Het is nog niet voorbij, nog langer niet, nog langer niet. Het is nog niet voorbij… Mag hopen dat deze woorden verdraaid zijn. Gênant anders. En dat zou de verlosser moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 We gaan de CL winnen! Eindelijk ook weer live bij de NOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 41 minuten geleden zei Rogier.: Het is nog niet voorbij, nog langer niet, nog langer niet. Het is nog niet voorbij… Mag hopen dat deze woorden verdraaid zijn. Gênant anders. En dat zou de verlosser moeten zijn. Dit lijken oprecht wel op de teksten van Mike en Valentijn. Die gebruikten ook altijd dit soort woorden toen het over Mislintant ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 6 minuten geleden zei Rogier.: Het is nog niet voorbij, nog langer niet, nog langer niet. Het is nog niet voorbij… Mag hopen dat deze woorden verdraaid zijn. Gênant anders. En dat zou de verlosser moeten zijn. We hebben dus een AD die aan het lekken is als een idioot. En de schuld van de toekomst al heel duidelijk van zich af wil hebben geschoven. Krijg steeds een minder goed gevoel bij deze aanstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 1 uur geleden zei La Pulga: We gaan de CL winnen! Eindelijk ook weer live bij de NOS. Toppers! Goed gespeeld hoor. Verdiende overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 9 uur geleden zei timpy00: Wat was jouw mening over deze video? Vond het een beetje tegenvallend eigenlijk. Haha ja beetje saai maar wel veel (voor mij) onbekende informatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 6 uur geleden zei Hakai: Haha ja beetje saai maar wel veel (voor mij) onbekende informatie. Nja ik bedoelde vooral dat op de cijfers van dit jaar na het hele filmpje is gebaseerd op aannames en persoonlijke inschattingen. Dus vooral tweede deel vond ik niet zo sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 11 uur geleden zei Rogier.: Het is nog niet voorbij, nog langer niet, nog langer niet. Het is nog niet voorbij… Mag hopen dat deze woorden verdraaid zijn. Gênant anders. En dat zou de verlosser moeten zijn. Haha, wat is dit ineens joh? Beetje triest dat hij zich zo openlijk uitlaat mits waar natuurlijk. Dikke S/O naar de vrouwen gisteravond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 18 minuten geleden zei Thierryvane: Haha, wat is dit ineens joh? Beetje triest dat hij zich zo openlijk uitlaat mits waar natuurlijk. Dikke S/O naar de vrouwen gisteravond. Als het waar is dan is het nog steeds vreemd om dit in te uiten. Geeft niet bepaald rust ofzo, en dat is wel iets wat je nodig hebt om door te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Op 15-11-2023 om 21:20 zei Rogier.: Het is nog niet voorbij, nog langer niet, nog langer niet. Het is nog niet voorbij… Mag hopen dat deze woorden verdraaid zijn. Gênant anders. En dat zou de verlosser moeten zijn. Ik heb het boek 'De Coup van Cruijff' van die schrijver gelezen, dat vond ik niet heel sterk. Stonden echt wat dingen in die niet klopten en/of onvolledig waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 uur geleden zei Hwb: Ik heb het boek 'De Coup van Cruijff' van die schrijver gelezen, dat vond ik niet heel sterk. Stonden echt wat dingen in die niet klopten en/of onvolledig waren. Heb gisteren Pak Schaal podcast geluisterd. Die vroegen heb je ook contact gehad met Mislintat om bijvoorbeeld te reageren of zijn visie te geven over wat er gebeurd is. Was zijn antwoord zijn nummer kreeg ik niet van Ajax. Dat vind ik best wel een slap argument. Gezien ik er van overtuigd ben dat als hij had gewild hij Mislintat wel had kunnen bereiken. Verder heb ik het boek niet dus is het lastig om heel inhoudelijk op ij te gaan, maar vond het stukje met hem in de podcast wel opvallend. Alsof hij alleen mensen wilde spreken die in zijn straatje paste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Ajax vrouwen echt een heel dik en vet resultaat zeg! ArenA zat ook nog best goed vol begreep ik. Voor wat betreft Alex Kroes, ik ben nu al klaar met die vent en hij is nog niet eens begonnen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 15 k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Bekeek het laatste half uur van Ajax Vrouwen. Dat centrum stond als een huis met Spitse en vooral een sterk spelende de Sanders. Grant als een soort Brobbey de kont erin gooien en niet van de bal te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Hoe kijken jullie naar de schorsing van Overmars en de resultaten van dat onderzoek. Ik vind de online tendens wel heel bagatelliserend eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/veb-komt-met-zeer-kritische-vragen-alle-verantwoordelijken-moeten-zich-zorgen-maken Dit is al helemaal kwalijk. Deze man noemt zonder vorm van bewijs iemand een oplichter. Benoemt in zijn betoog vooral aannames. Want hoe kan hij beoordelen over de kwaliteit van al die spelers? Echt heel droevig dit om te lezen als dit organen zijn die inspraak hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten