cimbomcu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 9 uur geleden zei Thierryvane: Knappe overwinning van Jong Ajax op Willem II. Kaplan 45 min Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) 15 minuten geleden zei cimbomcu: Kaplan 45 min Oogde rustig vooral en zeker niet bang om erin te kletsen in directe duels. Hopelijk blijft hij heel. 7 november 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Nu hopen dat Muzambo snel bijtekent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Het lek is boven. Gaat Misehouy nog bijtekenen, wat is daar de status van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Het lek is boven. Gaat Misehouy nog bijtekenen, wat is daar de status van? Dat gaat nog wel even duren ben ik bang. Maar we zitten in elk geval weer naar voetbal te kijken en dat was gezien de afgelopen 2/3 maand al een hele stap. Nu hebben we gelukkig een programma waarin je niet de beste tegenstanders hebt en je rustig aan meer automatismen er in kunt slijpen. Misehouy, geen idee. Ik hoop het wel. Ik zou hem graag wel een keer er bij zien. Laat hem maar wat minuten pakken tegen een almere bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 De echte miseré van deze situatie ga je pas over een jaar merken lijkt mij, Champions League voetbal ga je waarschijnlijk mislopen, en dus ook de vele miljoenen inkomsten daarbij. Daarnaast ga je je jaarlijkse transfer van 50M+ om de begroting sluitend te maken dit jaar ook niet met een speler realiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Wat een ontzettende pannenkoek is het toch. Op nationale televisie één van je spitsen op deze manier bekritiseren. Classic Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Roep hem dan niet op, dit is flauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Dat kan na deze opmerkingen eigenlijk ook niet meer. Dit kun je, vind ik, als bondscoach echt niet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Hij heeft wel een punt. Brobbey had al veel beter kunnen trainen op zijn (manier) van afwerken maar het ligt ook gewoon aan je techniek. Maar dit zo publiekelijk afvallen dat doe je niet, echt diep triest van Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 9 minuten geleden zei Daz: Hij heeft wel een punt. Brobbey had al veel beter kunnen trainen op zijn (manier) van afwerken maar het ligt ook gewoon aan je techniek. Maar dit zo publiekelijk afvallen dat doe je niet, echt diep triest van Koeman. Heeft die natuurlijk ook wel. Maar misschien heeft het ook te maken met het feit dat hij er erg lang over gedaan heeft om die volle wedstrijden te voetballen: Punt 1 was zijn fitheid omhoog krijgen. Misschien kunnen ze dan nu kijken hoe zijn balans beter wordt. Want ik denk niet zozeer dat het aan het afmaken zelf ligt. Zijn balans is heel vaak niet goed, waardoor die niet goed uit komt. Maar verder vind ik hem wel echt heel veel hebben wat hem een absolute topspits kan maken. Snel,sterk en hij heeft dat "fingerspitzengefühl" om altijd op de juiste plek te staan. Die kopbal afgelopen weekend was goed, maar nog veel belangrijker vond ik de manier waarop hij van Beek het bos in stuurde. Een korte explosieve stap naar voren, waardoor van Beek met hem mee gaat en daarna direct anticiperen naar de 2e paal. Dat verraad echt een topspits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Godver. Branco mist Brighton morgen. Voor de wedstrijd van zondag tegen Almere City is hij een twijfelgeval, aldus VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 vd Boomen er dus niet bij morgen. Normaliter zou ik Tahirovic kiezen als zijn vervanger denk ik maar ik zou dan weer tegen Brighton kiezen voor Vos. Puur omdat ik daar verdedigend/in duels een betere indruk bij heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Zojuist zei Thierryvane: Godver. Branco mist Brighton morgen. Voor de wedstrijd van zondag tegen Almere City is hij een twijfelgeval, aldus VI. Ja heeft van 't Schip net in de persco gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Zonde, zonde. Hopen dat hij zondag wél haalt. Dan zou ik inderdaad met Tahiro starten + Vos op Taylor's plek. Tahiro en Taylor samen wordt onze ondergang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Tegen Almere City win je vermoedelijk ook wel met Tahirovic en Taylor, maar Brighton verlies je ook mét Van den Boomen denk ik. Desalniettemin behoorlijk balen natuurlijk, hij zat er net lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Op 7-11-2023 om 12:41 zei Elsjorro1990: Heeft die natuurlijk ook wel. Maar misschien heeft het ook te maken met het feit dat hij er erg lang over gedaan heeft om die volle wedstrijden te voetballen: Punt 1 was zijn fitheid omhoog krijgen. Misschien kunnen ze dan nu kijken hoe zijn balans beter wordt. Want ik denk niet zozeer dat het aan het afmaken zelf ligt. Zijn balans is heel vaak niet goed, waardoor die niet goed uit komt. Maar verder vind ik hem wel echt heel veel hebben wat hem een absolute topspits kan maken. Snel,sterk en hij heeft dat "fingerspitzengefühl" om altijd op de juiste plek te staan. Die kopbal afgelopen weekend was goed, maar nog veel belangrijker vond ik de manier waarop hij van Beek het bos in stuurde. Een korte explosieve stap naar voren, waardoor van Beek met hem mee gaat en daarna direct anticiperen naar de 2e paal. Dat verraad echt een topspits. Sluit ik mij bij aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Sowieso moeten we ook niet vergeten dat Brobbey nog 21 is. Lewandowski speelde toen nog in Polen. Kane kwam net kijken bij de Spurs na wat ervaring bij uitleenbeurten op lagere niveau’s. En dan zijn er nog vast een heleboel andere spitsen die ook later pas echt goed werden. Brobbey zijn enige 2 punten lijken letterlijk zijn aanname en afmaken te zijn, dat valt wel te ontwikkelen en mee leren om te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Zojuist zei Rogier.: Sowieso moeten we ook niet vergeten dat Brobbey nog 21 is. Lewandowski speelde toen nog in Polen. Kane kwam net kijken bij de Spurs na wat ervaring bij uitleenbeurten op lagere niveau’s. En dan zijn er nog vast een heleboel andere spitsen die ook later pas echt goed werden. Brobbey zijn enige 2 punten lijken letterlijk zijn aanname en afmaken te zijn, dat valt wel te ontwikkelen en mee leren om te gaan. John Bosman to the rescue! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Brobbey zijn enige 2 punten lijken letterlijk zijn aanname en afmaken te zijn, dat valt wel te ontwikkelen en mee leren om te gaan. Wel redelijk essentiële punten voor een spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ik heb ook het idee dat de verwachtingen voor die verbeterpunten vooral gebaseerd zijn op ijdele hoop in plaats van waarneembare groei. Eerlijk gezegd zie ik Brobbey nog steeds dezelfde lompe speelstijl hanteren als een jaar of 5 geleden toen ik hem voor het eerst zag op Varkenoord. Zijn aanname is ruk, hij kan niet koppen en voor een daadwerkelijk spitsentalent mist hij echt teveel grote kansen. Ik zie geen aanleiding voor een aanzienlijke ontwikkeling in de komende jaren. Begrijp me niet verkeerd; Nederland kan wel weer eens een topspits gebruiken, maar ik zie niet in hoe dat deze Brian Brobbey gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Brobbey is over een jaartje of vijf gewoon spits van een Almere City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 31 minuten geleden zei Urbeto: Ik heb ook het idee dat de verwachtingen voor die verbeterpunten vooral gebaseerd zijn op ijdele hoop in plaats van waarneembare groei. Eerlijk gezegd zie ik Brobbey nog steeds dezelfde lompe speelstijl hanteren als een jaar of 5 geleden toen ik hem voor het eerst zag op Varkenoord. Zijn aanname is ruk, hij kan niet koppen en voor een daadwerkelijk spitsentalent mist hij echt teveel grote kansen. Ik zie geen aanleiding voor een aanzienlijke ontwikkeling in de komende jaren. Begrijp me niet verkeerd; Nederland kan wel weer eens een topspits gebruiken, maar ik zie niet in hoe dat deze Brian Brobbey gaat zijn. Ben het wel redelijk met je eens. Verwacht persoonlijk ook niet dat Brobbey zich ooit tot de spits van Nederlands elftal voor meerdere jaren gaat spelen. Ben wel overtuigd dat hij kwaliteiten heeft waardoor Ajax (zeker in de eredivisie) makkelijker kan voetballen. En ik denk dat wanneer hij een volledig seizoen eredivisie speelt hij er altijd wel circa 15 maakt. 12-17 range zoiets. Dus dat zal de afweging komende paar jaar zijn voor zijn toekomst bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 2 uur geleden zei Urbeto: Ik heb ook het idee dat de verwachtingen voor die verbeterpunten vooral gebaseerd zijn op ijdele hoop in plaats van waarneembare groei. Eerlijk gezegd zie ik Brobbey nog steeds dezelfde lompe speelstijl hanteren als een jaar of 5 geleden toen ik hem voor het eerst zag op Varkenoord. Zijn aanname is ruk, hij kan niet koppen en voor een daadwerkelijk spitsentalent mist hij echt teveel grote kansen. Ik zie geen aanleiding voor een aanzienlijke ontwikkeling in de komende jaren. Begrijp me niet verkeerd; Nederland kan wel weer eens een topspits gebruiken, maar ik zie niet in hoe dat deze Brian Brobbey gaat zijn. Doelpunt tegen heerenveen gemist zeker? Jongens, jullie zien het allemaal verkeerd. Komt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 23 minuten geleden zei Elsjorro1990: Doelpunt tegen heerenveen gemist zeker? Jongens, jullie zien het allemaal verkeerd. Komt goed. Haha, de opmerking die onvermijdelijk was. Ik heb in mijn hoogtijdagen wel eens een wereldgoal gemaakt. Het bood helaas geen garantie voor de toekomst. Al mag een mens blijven hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten