voetbalfan14 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Dus over een maand zitten we zonder algemeen directeur(van halst is ook maar tussenpion, die niet alle bevoegdheid heeft lijkt mij), Zonder technisch directeur en zonder trainer. Of gaan we door met steijn tot februari als we bijna gedegradeerd zijn. Resultaten tot nu toe van een degradatiekandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 De volgende 3 wedstrijden win je gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei La Pulga: Klopt helemaal wat je zegt want ook Steijn..... Al was volgens mij Heitinga wel al weg toen Sven (even voor het gemak) Knutsen en de Deense bondscoach benaderde. Zie dat eigenlijk wel zitten, ja. Gaal als TD, De Boer of Ten Cate bij trainer. Heitinga, Bergkamp, enz enz. Maak het helemaal Ajax. Kluivert erbij. Enzovoort. Sneijder, Imbrahimsovic, Vaart. Misschien Kuyt en Robben erbij? Zie net ook op Wiki dat ze ooit 6e zijn geëindigd in de Eredivisie. Dat was in 99. 24 september 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 55 minuten geleden zei Rogier.: Wel geinig dit, ik heb er nu echt nul vertrouwen meer in. Als je als bestuur en RvC in staat bent om de man die je de opdracht hebt gegeven de organisatie neer te zetten, die al allerlei stappen daartoe heeft gezet (zoals de nieuwe hoofd scouting), te ontslaan zónder dat je zijn hoofdtaak (de selectie) kan beoordelen - want over de aankopen is werkelijk niets te zeggen, behalve dat ze objectief gezien goede spelers zijn - is echt weerzinwekkend. 0 langetermijnvisie en te angstig om de politieke belangen te boven te gaan. Maargoed, hadden niets anders van Van Halst kunnen verwachten. En de rest van de RvC snapt natuurlijk de ballen van voetbal, maar des te meer onbegrijpelijk dat je zo’n onverstandige beslissing kan nemen op organisationeel niveau. Ik denk dat je Mislintat vooral kunt verwijten dat het misschien allemaal iets te rigoureus is geweest. Je hebt als club altijd toch een visie zoals Ajax afgelopen jaren succes had met Zuid-Amerikaanse spelers gecombineerd met jeugd en ervaren versterkingen met een Eredivisie-verleden (Blind, Tadic, Klaassen, Promes, Haller, Brobbey (?), Bergwijn(?)) Je haalt nu tien nationaliteiten uit tien competities en eigenlijk sluit geen enkele transfer aan op de visie die succesvol was (hooguit van den Boomen). Tuurlijk kun je als TD wel je eigen voorkeur meebrengen vanwege je kennis bijvoorbeeld uit Kroatië en ik denk dat dat met Sosa en Sutalo geen verkeerde stap is. En voor elke andere speler zal ongetwijfeld wel iets te zeggen zijn, maar als heel pakket is er geen touw aan vast te knopen. Het is gewoon veel te veel KWW (Kan wat worden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 35 minuten geleden zei Rinus: Zie dat eigenlijk wel zitten, ja. Gaal als TD, De Boer of Ten Cate bij trainer. Heitinga, Bergkamp, enz enz. Maak het helemaal Ajax. Kluivert erbij. Enzovoort. Sneijder, Imbrahimsovic, Vaart. Misschien Kuyt en Robben erbij? Zie net ook op Wiki dat ze ooit 6e zijn geëindigd in de Eredivisie. Dat was in 99. Waarom altijd die hang naar oude namen? Ten Cate? Hoe lang heeft hij al geen serieuze klus gedaan? En serieus, wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd? In 2 jaar Ajax toentertijd geen ene klote. Remember Kopenhagen en Slavia Praag? Daarnaast is ie al 10 jaar werkzaam in de zandbak en zijn grootste triomf was als assistent van Rijkaard (!) bij het beste team dat ooit op de aardbol heeft rondgelopen. Van Gaal is bijna seniel, zijn laatste klussen leken ook nergens op. Ga je hem als TD aanstellen? Nog zo'n labiele vent. En nu ik terugdenk en ik zie je met Ibrahimovic, Sneijder en Vaart op de propjes komen denk ik dat je dus een grap maakt. Hoop ik. 37 minuten geleden zei Kelvin: Ik denk dat je Mislintat vooral kunt verwijten dat het misschien allemaal iets te rigoureus is geweest. Je hebt als club altijd toch een visie zoals Ajax afgelopen jaren succes had met Zuid-Amerikaanse spelers gecombineerd met jeugd en ervaren versterkingen met een Eredivisie-verleden (Blind, Tadic, Klaassen, Promes, Haller, Brobbey (?), Bergwijn(?)) Waarschijnlijk is er in de bestuurskamer gewoon kut gecommuniceerd. Je kan niet zo rigoureus ingrijpen als Mislintat deed als je het geen tijd geeft. Tuurlijk ziet dit er even beroerd uit, maar je spreekt je vertrouwen uit in zo'n man en vaart zijn koers. Heel leuk dat het schip water maakt voordat je goed en wel de haven uit bent, maar dat betekent niet dat ie straks niet op volle koers naar de eindbestemming vaart. Nu de stekker halen uit een half project is weggegooid geld, want je volgende TD zal een hoop op te ruimen hebben en zijn eigen visie willen toepassen. En ja, misschien had Mislintat er de komende maanden alsnog uitgevlogen als het team niet draaide. Maar iemand die zo onder vuur ligt vanaf het begin al zo weinig rugdekking geven is niet anders dan laf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 @nevaDe Boer dan maar. Ik zou het fijn vinden voor Ajax dat er echte Ajax-mensen in het bestuur komen. Mensen die er hebben gespeeld, en liefde voor de club hebben. Mensen met een visie. Dan komt vanzelf alles weer goed. Van de Sar en Overmans hadden liefde en visie voor de club. Van der Sar moet op zijn gezondheid letten, en Overmans slachtoffer geworden van de onbegrensde mogelijkheden van het internet/social media, en die dus verkast naar Antwerpen. Ik denk dat als je mensen met een echte Ajax-hart in het bestuur zet, zoals TD & Coach, enzovoort dat alles wel goed komt. De mensen uit de jaren 90 en 2000 die er toen stonden. Voor mijn part gooi je er een Jaap Stam in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 4 minuten geleden zei Rinus: @nevaDe Boer dan maar. Ik zou het fijn vinden voor Ajax dat er echte Ajax-mensen in het bestuur komen. Mensen die er hebben gespeeld, en liefde voor de club hebben. Mensen met een visie. Dan komt vanzelf alles weer goed. Van de Sar en Overmans hadden liefde en visie voor de club. Van der Sar moet op zijn gezondheid letten, en Overmans slachtoffer geworden van de onbegrensde mogelijkheden van het internet/social media, en die dus verkast naar Antwerpen. Ik denk dat als je mensen met een echte Ajax-hart in het bestuur zet, zoals TD & Coach, enzovoort dat alles wel goed komt. De mensen uit de jaren 90 en 2000 die er toen stonden. Voor mijn part gooi je er een Jaap Stam in. De laatste succesvolle trainer had niks met Ajax te maken en de meest succesvolle trainer ook niet. Je zit gewoon te trollen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: De laatste succesvolle trainer had niks met Ajax te maken en de meest succesvolle trainer ook niet. Je zit gewoon te trollen toch? Nee, man. Ik zit niet te trollen. Wil niet weer uitgesloten worden van deelname aan Manutd.nl, hé. Ik denk dat een stap terug, mensen die in het verleden met Ajax hebben gewerkt of gespeeld terughalen/opnieuw de kans geven. Mensen die voor en door Ajax zijn, en hun bloed wit-rood kleurt. Dan zal alles op den duur goed komen. Mensen die willen strijden, en weten wat er in de achterkamers van Ajax gebeurd en/of wat er moet gebeuren. Even diep adem halen. Terug naar de basis/de roots, en dan komt het succes wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 4 minuten geleden zei Rinus: Nee, man. Ik zit niet te trollen. Wil niet weer uitgesloten worden van deelname aan Manutd.nl, hé. Ik denk dat een stap terug, mensen die in het verleden met Ajax hebben gewerkt of gespeeld terughalen/opnieuw de kans geven. Mensen die voor en door Ajax zijn, en hun bloed wit-rood kleurt. Dan zal alles op den duur goed komen. Mensen die willen strijden, en weten wat er in de achterkamers van Ajax gebeurd en/of wat er moet gebeuren. Even diep adem halen. Terug naar de basis/de roots, en dan komt het succes wel weer. Ah oke, dan snap ik even de naam van Jaapie Stam niet. Die heeft een halve seizoen bij Ajax gespeeld en echt nergens wat gepresteerd na zijn voetbal loopbaan. De Boer heeft ook echt het meest verschrikkelijke voetbal bij Ajax ooit gespeeld en is kampioen geworden omdat de concurrentie ook echt zwak was. Wel zie ik hem graag terug in de jeugd, maar daar betaald Ajax hem dan niet goed genoeg voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Naja, dat ik Jaap Stam zei was eigenlijk dat, naar mijn idee, hij nog steeds zo'n rotkop heeft dat ontzag en angst inboezemt, en dat juist de spelers dat nodig hebben. Dat ze op hun donder krijgen en beter gaan spelen. Maar je hebt gelijk als trainer heeft die eigenlijk niets gepresteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 2 minuten geleden zei Rinus: Naja, dat ik Jaap Stam zei was eigenlijk dat, naar mijn idee, hij nog steeds zo'n rotkop heeft dat ontzag en angst inboezemt, en dat juist de spelers dat nodig hebben. Dat ze op hun donder krijgen en beter gaan spelen. Maar je hebt gelijk als trainer heeft die eigenlijk niets gepresteerd. Ik denk niet dat vechtlust dit Ajax gaat helpen. Het is tactisch gewoon niet sterk genoeg en de meeste spelers lopen gewoon uit hun positie waardoor je op andere plekken in het veld overlopen wordt. Volgens mij is Steijn juist ook van de harde hand maar komt hij tactisch wel te kort, iets wat Ten Hag juist wel in zich heeft en hij had echt helemaal niks met Ajax te maken. Ook vind ik dat de mensen met een Ajax verleden zichzelf toch net iets belangrijker vinden dan de club zelf, zie een Bergkamp of een Sneijder, en heb je gewoon de juiste mensen nodig op de juiste plek. Die gast die van AZ gaat overkomen in maart heeft voor mij al een streepje voor omdat hij van AZ een goede organisatie heeft weten te maken en vooral de stappen die met de jeugd zijn gemaakt verdienen echt credits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Naja, je hebt goede punten. Wie weet welke richting het beste is. Als jij zegt dat die gast van AZ het kan doen dan geloof ik dat. Misschien dat de stap terug naar de basis het is. Geen idee. Tijd zal het leren voor Ajax. Zoals het nu gaat gaat het niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 (bewerkt) Huntelaar had een Ajax-verleden. Groot succes gebleken. Het probleem is dat “Iemand met een Ajax-verleden” bijna exclusief zal betekenen; iemand die niets in de voetballerij heeft gepresteerd. Met de uitzondering Van Gaal daargelaten, maar zoals gezegd, die is wel wat seniel aan het worden. Van de prominente oud-Ajacieden die actief zijn als (assistent-)trainer of dat zijn geweest; bijv Kluivert, Seedorf, De Boer, Van Basten, Bergkamp, Sneijder, Heitinga, Blind, heeft niemand nergens wat normaals neergezet. Ten Cate feitelijk ook niet. Wim Jonk is de enige die op wat trainersinzicht te betrappen is, maar die zal toch zeker geen zin hebben om in het huidige klimaat bij Ajax aan de slag te gaan. En dus moet je iets anders verzinnen dan wéér teruggrijpen op het verleden. Ik weet dat niemand die Ajax een warm hart toedraagt dit graag hoort, maar je moet eigenlijk nu uitspreken dat je twee tussenjaren gaat pakken om zowel organisatie als selectie helemaal op punt te zetten. Toegeven dat er een zooitje van is gemaakt en dat je dat nu eerst moet gaan opruimen. Feyenoord zit in een hoogconjuctuur die bijna 100% zeker ophoudt als Slot vertrekt, PSV moddert ook aan. Heel veel is er echt niet nodig om weer terug aan de top te komen, maar het begint allemaal met tijd, krediet en rust. A lá Chelsea elke drie weken een trainer eruit gooien doet niets voor de resultaten, zoals we al jaren zien. Hedwiges Maduro schijnt tactisch zeer onderlegd te zijn en lijkt me ook iemand met rust in de kop. Misschien zou het nog wel gewoon de beste optie zijn om hem het jaar te laten afmaken en dan volgend jaar te kijken hoe of wat. Een soort Heitinga-constructie. Verschil met vorig jaar is dat je dan dit jaar gewoon wegstreept en daar niemand (meer) op afrekent. 25 september 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 (bewerkt) 11 uur geleden zei La Pulga: Duidelijk dat er dan heel wat meer heeft gespeeld bij Ajax dan wij weten, is Netflix niet toevallig bezig met een docu daar? Wat een verkoopcijfers zou dit opleveren "90 minuten lang" Of "129 dagen lang; de val van de datakeizer" Of "De weg naar nederigheid" Of WZAWWDB (Wij Zijn Ajax, Wij Waren De Besten) Ligt een beetje aan je narratief. 11 uur geleden zei Kyrill: Je hebt voor 150-165 miljoen ofzo aan spelers verkocht... Had je dan niks moeten terugkopen?! Ze hebben best wel zwaar ingekocht. Financieel gezien dan. 9 uur geleden zei Rinus: @nevaDe Boer dan maar. Ik zou het fijn vinden voor Ajax dat er echte Ajax-mensen in het bestuur komen. Mensen die er hebben gespeeld, en liefde voor de club hebben. Mensen met een visie. Dan komt vanzelf alles weer goed. Van de Sar en Overmans hadden liefde en visie voor de club. Van der Sar moet op zijn gezondheid letten, en Overmans slachtoffer geworden van de onbegrensde mogelijkheden van het internet/social media, en die dus verkast naar Antwerpen. Ik denk dat als je mensen met een echte Ajax-hart in het bestuur zet, zoals TD & Coach, enzovoort dat alles wel goed komt. De mensen uit de jaren 90 en 2000 die er toen stonden. Voor mijn part gooi je er een Jaap Stam in. Als niet-fan vind ik dit een schitterend idee. Ik waag alleen te betwijfelen of je de club er bovenop helpt zo. 25 september 2023 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 4 uur geleden zei PJHoutman: Huntelaar had een Ajax-verleden. Groot succes gebleken. Het probleem is dat “Iemand met een Ajax-verleden” bijna exclusief zal betekenen; iemand die niets in de voetballerij heeft gepresteerd. Met de uitzondering Van Gaal daargelaten, maar zoals gezegd, die is wel wat seniel aan het worden. Van de prominente oud-Ajacieden die actief zijn als (assistent-)trainer of dat zijn geweest; bijv Kluivert, Seedorf, De Boer, Van Basten, Bergkamp, Sneijder, Heitinga, Blind, heeft niemand nergens wat normaals neergezet. Ten Cate feitelijk ook niet. Wim Jonk is de enige die op wat trainersinzicht te betrappen is, maar die zal toch zeker geen zin hebben om in het huidige klimaat bij Ajax aan de slag te gaan. En dus moet je iets anders verzinnen dan wéér teruggrijpen op het verleden. Ik weet dat niemand die Ajax een warm hart toedraagt dit graag hoort, maar je moet eigenlijk nu uitspreken dat je twee tussenjaren gaat pakken om zowel organisatie als selectie helemaal op punt te zetten. Toegeven dat er een zooitje van is gemaakt en dat je dat nu eerst moet gaan opruimen. Feyenoord zit in een hoogconjuctuur die bijna 100% zeker ophoudt als Slot vertrekt, PSV moddert ook aan. Heel veel is er echt niet nodig om weer terug aan de top te komen, maar het begint allemaal met tijd, krediet en rust. A lá Chelsea elke drie weken een trainer eruit gooien doet niets voor de resultaten, zoals we al jaren zien. Hedwiges Maduro schijnt tactisch zeer onderlegd te zijn en lijkt me ook iemand met rust in de kop. Misschien zou het nog wel gewoon de beste optie zijn om hem het jaar te laten afmaken en dan volgend jaar te kijken hoe of wat. Een soort Heitinga-constructie. Verschil met vorig jaar is dat je dan dit jaar gewoon wegstreept en daar niemand (meer) op afrekent. Helemaal mee eens. Enige jammere is dat, als je als topclub en helemaal bij Ajax een buitenstaander aanstelt er zoveel krachten loskomen in de media, wat weer doorwerkt richting bepaalde supporters dat die buitenstaander direct met 2-0 achterstaat. Dus Foppe de Haan, Alfons Groenendijk en Sonny Silooy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 6 uur geleden zei Rinus: @nevaDe Boer dan maar. Ik zou het fijn vinden voor Ajax dat er echte Ajax-mensen in het bestuur komen. Mensen die er hebben gespeeld, en liefde voor de club hebben. Mensen met een visie. Dan komt vanzelf alles weer goed. Van de Sar en Overmans hadden liefde en visie voor de club. Van der Sar moet op zijn gezondheid letten, en Overmans slachtoffer geworden van de onbegrensde mogelijkheden van het internet/social media, en die dus verkast naar Antwerpen. Ik denk dat als je mensen met een echte Ajax-hart in het bestuur zet, zoals TD & Coach, enzovoort dat alles wel goed komt. De mensen uit de jaren 90 en 2000 die er toen stonden. Voor mijn part gooi je er een Jaap Stam in. Denk dat je een zin met Overmars en slachtoffer anders moet opstellen. Verder staat er louter onzin in je post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 5 uur geleden zei PJHoutman: Huntelaar had een Ajax-verleden. Groot succes gebleken Huntelaar is een beginneling. Die kun je nog niets kwalijk nemen. Die werd voor de leeuwen geworpen terwijl die er - en dat zei hij zelf ook - nog absoluut niet klaar voor was. Wat Steijn betreft, die gaan ze laten zitten onder het mom van ‘niet nog meer onrust creëren’. Volgens mij ook omdat de spelersgroep best tevreden is over de werkwijze van de staf. Daarnaast, er is op dit moment geen enkele (realistische) Nederlandse trainer geschikt voor deze klus en een buitenlandse trainer gaat never nooit geaccepteerd worden door de achterban en met name pers (lees Telegraaf). Ben wel benieuwd wat Steijn gaat doen met de aankopen van Mislintat die hij tot dusver bewust slachtofferde en voor de bus gooide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Ik zou Ajax - Volendam van komende woensdag verzetten naar begin november. En dan dus het half uurtje van gisteren woensdag in een lege Arena uitspelen. Nog beter was geweest om het gisteren om 18:00 te doen of bijvoorbeeld zometeen om 12:00 oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 5 uur geleden zei PJHoutman: Huntelaar had een Ajax-verleden. Groot succes gebleken. Het probleem is dat “Iemand met een Ajax-verleden” bijna exclusief zal betekenen; iemand die niets in de voetballerij heeft gepresteerd. Met de uitzondering Van Gaal daargelaten, maar zoals gezegd, die is wel wat seniel aan het worden. Van de prominente oud-Ajacieden die actief zijn als (assistent-)trainer of dat zijn geweest; bijv Kluivert, Seedorf, De Boer, Van Basten, Bergkamp, Sneijder, Heitinga, Blind, heeft niemand nergens wat normaals neergezet. Ten Cate feitelijk ook niet. Wim Jonk is de enige die op wat trainersinzicht te betrappen is, maar die zal toch zeker geen zin hebben om in het huidige klimaat bij Ajax aan de slag te gaan. Ik vind het ergens juist wel een move voor Jonk. Ballen tonen als het nodig is en ergens ook wel last van het Messias-complex. Ik las hier net 1 november als inhaaldatum, staat dat al vast? Ik ben heel benieuwd naar de oplossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 30 minuten geleden zei Lazy: Huntelaar is een beginneling. Die kun je nog niets kwalijk nemen. Die werd voor de leeuwen geworpen terwijl die er - en dat zei hij zelf ook - nog absoluut niet klaar voor was. Wat Steijn betreft, die gaan ze laten zitten onder het mom van ‘niet nog meer onrust creëren’. Volgens mij ook omdat de spelersgroep best tevreden is over de werkwijze van de staf. Daarnaast, er is op dit moment geen enkele (realistische) Nederlandse trainer geschikt voor deze klus en een buitenlandse trainer gaat never nooit geaccepteerd worden door de achterban en met name pers (lees Telegraaf). Ben wel benieuwd wat Steijn gaat doen met de aankopen van Mislintat die hij tot dusver bewust slachtofferde en voor de bus gooide. Ik worstel nu vooral met de vraag wie dan wel. Steijn ontslaan en Maduro voor de leeuwen gooien? Zie ik eerlijk gezegd ook (nog) niet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Ik worstel nu vooral met de vraag wie dan wel. Steijn ontslaan en Maduro voor de leeuwen gooien? Zie ik eerlijk gezegd ook (nog) niet zitten. Wim Jonk? Weet je in ieder geval wel dat je geen gezeik met de media krijgt, want die is zo lek als een mandje... Nee, zou het ook niet weten, maar Steijn is ook niet houdbaar. Dave Vos is de gedroomde kandidaat over 2 jaar wat mij betreft, maar je verneukt zijn carrière als je hem nu al voor de leeuwen gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Ik worstel nu vooral met de vraag wie dan wel. Steijn ontslaan en Maduro voor de leeuwen gooien? Zie ik eerlijk gezegd ook (nog) niet zitten. Lastigste is wie wel. Maar er is vast wel een interim trainer te vinden tot bijvoorbeeld winterstop waardoor je nog drie maanden hebt om een trainer te vinden. Dave Vos als interim zou ik interessant vinden, maar kun je die daarna zo terugzetten naar Jong? Best lastig. Overigens hoop ik niet dat ze TD en trainer opties niet nemen omdat ze bang zijn voor de T. Als er een trainer komt die het beter doet dan Steijn zet dat de T ook weer in een slechter licht. Ten Hag heeft zijn hele periode laten zien dat de T een achterlijke krant is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Thierryvane: Ik worstel nu vooral met de vraag wie dan wel. Steijn ontslaan en Maduro voor de leeuwen gooien? Zie ik eerlijk gezegd ook (nog) niet zitten. Dat is niet zo gek, want blijkbaar worstelde Mislintat daar ook mee. Ik vind het wel een beetje tweeledig wat er gisteren gebeurd is. Ik ben het wat dat betreft ook wel redelijk eens met Rogier. Ik vind het te vroeg om hem op basis van de aankopen af te schieten. We hebben allemaal voorbeelden te over gezien van spelers die niet direct vanaf dag 1 presteren, zeker niet als ze zo laat in een transferperiode worden binnen gehaald. Denk recent nog aan bijvoorbeeld een Antony, maar ook een Neres. Wat je hem wel kwalijk kunt nemen, is dat hij een persoonlijke vete voert over de rug van alles en iedereen die Ajax een warm hart toedraagt. En dat is dan ook weer alleen zijn schuld, want Steijn maakt een paar hele duidelijke statements. Het laten warmlopen van zon van Dongen, die dit hele jaar nog maar een half uur jong Ajax in de benen heeft. Het is allemaal wel lekker haantjesgedrag. Maar dat geeft een TD natuurlijk absoluut niet het recht om zo tekeer te gaan, al na 6 wedstrijden om een ontslag te smeken en spelers persoonlijk te benaderen. Dat kan gewoon echt niet. 25 september 2023 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 6 minuten geleden zei Rogier.: Wim Jonk? Weet je in ieder geval wel dat je geen gezeik met de media krijgt, want die is zo lek als een mandje... Nee, zou het ook niet weten, maar Steijn is ook niet houdbaar. Dave Vos is de gedroomde kandidaat over 2 jaar wat mij betreft, maar je verneukt zijn carrière als je hem nu al voor de leeuwen gooit. Feest op het hoofdkantoor van De Telegraaf... 6 minuten geleden zei timpy00: Lastigste is wie wel. Maar er is vast wel een interim trainer te vinden tot bijvoorbeeld winterstop waardoor je nog drie maanden hebt om een trainer te vinden. Dave Vos als interim zou ik interessant vinden, maar kun je die daarna zo terugzetten naar Jong? Best lastig. Overigens hoop ik niet dat ze TD en trainer opties niet nemen omdat ze bang zijn voor de T. Als er een trainer komt die het beter doet dan Steijn zet dat de T ook weer in een slechter licht. Ten Hag heeft zijn hele periode laten zien dat de T een achterlijke krant is. Dave Vos staat ook hoog op mijn lijstje. Al vrees ik dat Vos aanstellen ook een Heitinga 2.0 kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 13 uur geleden zei Kyrill: Iedereen sterkte en gecondoleerd met het verlies van het oude en goede Ajax. Zijn pittige tijden en lijkt niet beter op te worden. Heb met iedereen te doen vooral met @Gert Dat is lief Maar is niet nodig hoor. Als Ajax supporter heb je vooral hoge pieken. En zoals elke club ook wel dalen. Komt wel weer goed. Hopelijk duurt het niet te lang Nu vanochtend refreshen in de hoop dat Steijn eruit ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten