Hwb Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Heel goede wedstrijd. Niet sprankelend, wel goed. Nauwelijks iets weggegeven. Beste 3 kansen waren voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Jongens jongens, we mogen nog verder dromen. Perfecte uitgangspositie in principe. CL finale.. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Neres had het wel nog mooier kunnen maken he. Makke 2e helft. Scheids irritatiefactor x10. Volgens mij tadic geen vrije bal mee gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Prima eerste 35 minuten, daarna wel totaal uit het spel gehaald. Sissoko het verschil deze wedstrijd. Spurs gelukkig niet echt iets gecreëerd verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Hoe voelen de Ajacieden zich met deze uitslag? Denk persoonlijk dat je jezelf te kort gedaan hebt en hier volgende week voor gaat boeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 1 uur geleden zei Pino: Onana die ff 2 man neer bokst. Vertonghen er zo bij zien liggen is goud waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 14 minuten geleden zei Beppu: Hoe voelen de Ajacieden zich met deze uitslag? Denk persoonlijk dat je jezelf te kort gedaan hebt en hier volgende week voor gaat boeten. Heel goed, mensen die zeiden dat het een makkie zou gaan worden snappen er geen kut van. Volgende week wordt net zo moeilijk, zo niet moeilijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 22 minuten geleden zei Beppu: Hoe voelen de Ajacieden zich met deze uitslag? Denk persoonlijk dat je jezelf te kort gedaan hebt en hier volgende week voor gaat boeten. Zal niet gemakkelijk worden, maar zoveel hebben we nu ook weer niet weggegeven. Daarbij komt er voldoende ruimte, want Spurs zal moeten komen. Heb wel vertrouwen in een goede afloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 Gefeliciteerd mede Ajacieden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 (bewerkt) Volgende match staat Son erin, en niet die talentloze Llorente. Zou dit moment zo koesteren als Ajacied zijnde, prestaties extraordinair! Gefeliciteerd aan de Ajacieden hier, maar zoals Cim terecht zegt: je bent er nog niet... 1 mei 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Jammer dat je verzuimd om een tweede uitgoal te maken. Dan was het wel beslist. Nu gaat de return nog echt spannend worden. Ajax mag in eigen huis niet verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 7 uur geleden zei Kavinos: Prima eerste 35 minuten, daarna wel totaal uit het spel gehaald. Sissoko het verschil deze wedstrijd. Spurs gelukkig niet echt iets gecreëerd verder. Denk meer dat Pochettino het verschil maakte door de tactische ingreep, komt imo niet per se door de speler Sissoko. En het klopt dat we totaal uit het spel gehaald werden, maar net als Juve eerste helft: zelf was Spurs aan de bal ook niet goed. Ajax lamleggen was belangrijker dan zelf iets doen. 1 uur geleden zei MrMHB: Volgende match staat Son erin, en niet die talentloze Llorente. Zou dit moment zo koesteren als Ajacied zijnde, prestaties extraordinair! Gefeliciteerd aan de Ajacieden hier, maar zoals Cim terecht zegt: je bent er nog niet... Llorente was een van de beste spelers bij Spurs imho. Mag van mij zo bij Ajax in de spits. Als Poch slim is zet hij Son naast/bij Llorente. Llorente was nl ook een erg belangrijke pion in het ontregelen van Ajax' spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 53 minuten geleden zei Hwb: Denk meer dat Pochettino het verschil maakte door de tactische ingreep, komt imo niet per se door de speler Sissoko. En het klopt dat we totaal uit het spel gehaald werden, maar net als Juve eerste helft: zelf was Spurs aan de bal ook niet goed. Ajax lamleggen was belangrijker dan zelf iets doen. Als Jantje er niet af had gehoeven, was Sissoko nooit zo vroeg gebracht. Daarbij vond ik Wanyama ook veel beter tot z’n recht komen met Sissoko naast hem. Of dit nu allemaal te danken is aan Poch weet ik niet, al had hij natuurlijk ook toen al Foyth kunnen brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Ja je doet jezelf natuurlijk een beetje te kort. Die 0-2 had gewoon moeten vallen. 2e helft was erg moeilijk, maar spurs heeft weinig kansen gehad. Son er weer bij, die man kan natuurlijk wel erg goed voetballen. Maar misschien houd dat ook in dat llorente er uit vliegt en daar hadden we toch wel erg veel moeite mee. prima resultaat, maar we zijn er nog lang niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 20 minuten geleden zei Kavinos: Als Jantje er niet af had gehoeven, was Sissoko nooit zo vroeg gebracht. Daarbij vond ik Wanyama ook veel beter tot z’n recht komen met Sissoko naast hem. Of dit nu allemaal te danken is aan Poch weet ik niet, al had hij natuurlijk ook toen al Foyth kunnen brengen. Mijn punt is meer dat de wedstrijd kantelde doordat er een (kundige) middenvelder bij kwam. Niet zozeer doordat dat Sissoko was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja je doet jezelf natuurlijk een beetje te kort. Die 0-2 had gewoon moeten vallen. 2e helft was erg moeilijk, maar spurs heeft weinig kansen gehad. Son er weer bij, die man kan natuurlijk wel erg goed voetballen. Maar misschien houd dat ook in dat llorente er uit vliegt en daar hadden we toch wel erg veel moeite mee. prima resultaat, maar we zijn er nog lang niet. Of hij laat Llorente staan en haalt Moura eruit. Die speelde ook nauwelijks wat klaar. Ajax had uiteindelijk meer moeite met die grote Spanjaard dan met Moura. Zelf nog steeds in een bubbel. Zeer sterk resultaat en nu hopen dat we kunnen profiteren van de ruimte die gaat komen in de ArenA. Het zal wel een heel ander duel gaan worden omdat we nu niet de ploeg zijn die MOET komen. Anyhoo; zeer knap resultaat met de wetenschap dat je niets hebt weggegeven en recht had op een 2e goal. Nu op naar Willem II!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Ben ik de enige die de wedstrijd tegen Willem ll niks kan schelen? Zou de spelers die rust kunnen gebruiken die gewoon geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Ja ben je de enige in. Lekker prijsje pakken man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Wel de mogelijkheid tot een prijs, moet je gewoon serieus nemen denk ik. Stel dat je deze wedstrijd laat lopen, tegen Tottenham tegen een ongelukkige 1-2 oploopt in de 93e minuut en weer een knotsgekke wedstrijd bij de Graafschap krijgt waardoor je ook het kampioenschap mist. Sta je uiteindelijk gewoon met lege handen. Ik wil niet zeggen dat alles moet wijken voor deze bekerfinale, maar gewoon je sterkst mogelijke elftal opstellen en wanneer de wedstrijd het toelaat de ietwat vermoeide mannen na 50/60 minuten wisselen lijkt me een logisch vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 35 minuten geleden zei Chiemel: Ben ik de enige die de wedstrijd tegen Willem ll niks kan schelen? Zou de spelers die rust kunnen gebruiken die gewoon geven. Nee man. Een prijs is een prijs....Gewoon overheen walsen en die dennenappel toevoegen aan je prijzenkast. ik lees nu overigens op veel verschillende media in reacties van mensen dat Kane er misschien bij kan zijn komende week? Die lag er toch tot de Nations League uit? Of heb ik iets gemist in de tussentijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 2 uur geleden zei Hwb: Llorente was een van de beste spelers bij Spurs imho. Mag van mij zo bij Ajax in de spits. Als Poch slim is zet hij Son naast/bij Llorente. Llorente was nl ook een erg belangrijke pion in het ontregelen van Ajax' spel. WAT!>? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Als Jantje er niet af had gehoeven, was Sissoko nooit zo vroeg gebracht. Daarbij vond ik Wanyama ook veel beter tot z’n recht komen met Sissoko naast hem. Hij liep wel al een tijdje warm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 2 uur geleden zei Hwb: Denk meer dat Pochettino het verschil maakte door de tactische ingreep, komt imo niet per se door de speler Sissoko. En het klopt dat we totaal uit het spel gehaald werden, maar net als Juve eerste helft: zelf was Spurs aan de bal ook niet goed. Ajax lamleggen was belangrijker dan zelf iets doen. Llorente was een van de beste spelers bij Spurs imho. Mag van mij zo bij Ajax in de spits. Als Poch slim is zet hij Son naast/bij Llorente. Llorente was nl ook een erg belangrijke pion in het ontregelen van Ajax' spel. Ik zeg dat hij geen talent heeft, dat hij redelijk speelde bij een niet zo sterk spelend Spurs zegt mij dan ook niks. Het is gewoon een houthakkert... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 (bewerkt) Llorente is gewoon een betere versie van Luuk de Jong. Geen wereldspeler maar wel iemand waar Ajax had lastig tegen kan hebben. Een goede overwinning van Ajax. Tweede helft leek het even mis te gaan maar ze hebben knap stand gehouden en nog de grootste kans op het tweede doelpunt gehad. 1 mei 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 11 uur geleden zei Hwb: Heel goede wedstrijd. Niet sprankelend, wel goed. Nauwelijks iets weggegeven. Beste 3 kansen waren voor Ajax. Dit ja. Meer dan prima resultaat zo. Als Ten Hag thuis nog wat weet te bedenken om Llorente uit te schakelen. En dat we meer aan voetballen toekomen op t middenveld ipv steeds het duel aan moeten gaan, dan hebben we schitterende papieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten