Urbeto Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 En dan heb je nog geluk dat je hier om onverklaarbare redenen geen penalty tegen krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Of je had dit al weken geleden moeten zeggen, of je mag dit pas over 2 maanden zeggen. Zie niet in waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Enige fout die Sven tot nu toe heeft gemaakt is niet Bosz aanstellen. Zal wel z'n redenen hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 7 minuten geleden zei Urbeto: En dan heb je nog geluk dat je hier om onverklaarbare redenen geen penalty tegen krijgt. Was geen penalty man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Ik zei het al in mijn Eredivisie-voorspelling dat dit een lastig seizoen voor Ajax ging worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Twente tactisch beter met de open linkerkant dan Ajax met de open rechterkant. Ai, ai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: Was geen penalty man. Hij speelt de bal duidelijk niet en lijkt Vlap wel degelijk te raken uit de herhalingen die getoond werden. Dat hij theatraal naar de grond gaat ben ik ook niet zo'n fan van, maar je komt hier wel bijzonder goed weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 7 minuten geleden zei Dansmeister: Twente tactisch beter met de open linkerkant dan Ajax met de open rechterkant. Ai, ai. Pieter, is that you? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 De onderlinge ruimtes bij Ajax zijn in balbezit Twente groter dan in eigen balbezit. Gaan echt op een fundamenteel niveau zo veel dingen mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Dit zegt toch alles? Ik was al zeer sceptisch over het aanstellen van Steijn bij voorbaat, maar dit is echt een topclub onwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Hahahha, klasse naci. Laat maar even zien dat die prutsers het al een tijdje verkeerd zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Oei. Branco heeft echt moeite met het tempo hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dit zegt toch alles? Ik was al zeer sceptisch over het aanstellen van Steijn bij voorbaat, maar dit is echt een topclub onwaardig. Maar je kan Steijn toch niet serieus in deze situatie beoordelen? Er spreekt weinig in zijn voordeel, maar het elftal op het veld doet me echt een beetje denken aan mijn tijd in de 7e klasse waar we elke week mensen als de buurman van de tante van de rechtsback moesten bellen of hij mee kon voetballen, om vervolgens met een compleet nieuw team in Loosduinen in elkaar geschopt te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 4 minuten geleden zei Keko: Maar je kan Steijn toch niet serieus in deze situatie beoordelen? Er spreekt weinig in zijn voordeel, maar het elftal op het veld doet me echt een beetje denken aan mijn tijd in de 7e klasse waar we elke week mensen als de buurman van de tante van de rechtsback moesten bellen of hij mee kon voetballen, om vervolgens met een compleet nieuw team in Loosduinen in elkaar geschopt te worden. Het klopt tactisch toch ook van geen kant? Dat was in elk geval tegen Fortuna en ludogotets het geval, en hoewel ik vandaag weiger te kijken, lees ik ook vooral weer dat het tactisch weer verschrikkelijk kut is. Het gaat ook om spelers in hun kracht te gebruiken, dan is het idioot dat je van Rensch een wingback maken wil. Net zoals het feit dat je een spits, die ook als 10 kan spelen, dan weer als veredelde rechtsbuiten gaat gebruiken. Het klopt gewoon van geen kant. Die jongens die er nu staan, sutalo, manssverk, sosa dan maar even als voorbeeld, zijn geen koekenbakkers en zeker niet van het niveau schubbekuttenveen. Dan mag je het je als trainer aanrekenen dat daar geen enkele lijn nog in te zien is. Niet eens een beetje ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 10 minuten geleden zei Keko: Maar je kan Steijn toch niet serieus in deze situatie beoordelen? Er spreekt weinig in zijn voordeel, maar het elftal op het veld doet me echt een beetje denken aan mijn tijd in de 7e klasse waar we elke week mensen als de buurman van de tante van de rechtsback moesten bellen of hij mee kon voetballen, om vervolgens met een compleet nieuw team in Loosduinen in elkaar geschopt te worden. Dat er na al die potjes/trainingen nog steeds geen idee achter zit wél. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 @Keko nog los van het feit dat ik het dus zowiezo complete waanzin vind dat je als ajax zijnde, nadat je een periode een soort van bij de Europese subtop hoort ( korte periode van 3/4 jaar) niet met iets beters weet aan te komen dan fucking Maurice Steijn, die nog nooit 1 seconde goed voetbal heeft laten zien met zijn ploegen. Maar dat vond ik dus ook al met Schreuder: een regelrechte schande dat je met dat soort eikels aan komt zetten. Maakt me nog bozer dat de ideale kandidaat bij PSV zit. bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Denk aan je hart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Als je dat verschil ziet tussen de interviews van Bergwijn en Berghuis, dan is het toch onbegrijpelijk dat die jongen de aanvoerdersband heeft gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Zojuist zei LouisPSV: Als je dat verschil ziet tussen de interviews van Bergwijn en Berghuis, dan is het toch onbegrijpelijk dat die jongen de aanvoerdersband heeft gekregen. Ik wilde net over zijn interview beginnen. Hele bijzondere jongen blijft het toch. Enerzijds komt hij over als een enorm intelligente, welbespraakte en rustige gozer, maar anderzijds komt af en toe dat duiveltje in hem naar boven en doet en zegt hij de meest vreemde dingen. Dit deed hij toch wel weer heel erg sterk. In tegenstelling tot veel andere Feyenoorders blijf ik dit toch wel een hele mooie gozer vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 (bewerkt) Positief is dat ik 60 puntjes heb met Scorito. Voor de rest klopte er weinig van, totaal geen antwoord op lopende spelers. 17 september 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: @Keko nog los van het feit dat ik het dus zowiezo complete waanzin vind dat je als ajax zijnde, nadat je een periode een soort van bij de Europese subtop hoort ( korte periode van 3/4 jaar) niet met iets beters weet aan te komen dan fucking Maurice Steijn, die nog nooit 1 seconde goed voetbal heeft laten zien met zijn ploegen. Maar dat vond ik dus ook al met Schreuder: een regelrechte schande dat je met dat soort eikels aan komt zetten. Maakt me nog bozer dat de ideale kandidaat bij PSV zit. bah. Je bent vast afgekoeld dus kan het vast nu wel waarderen, maar je bedoelde Boszer toch ipv bozer? Wel fijn voor Naci dat hij uiteindelijk heeft gescoord, gun hem een goede carrière en vind het jammer dat hij niet gewoon op het bankje bij Ajax zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Zie niet in waarom. Of anders gezegd, waarom trek je vandaag de conclusie dat het een tussenjaar is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Of anders gezegd, waarom trek je vandaag de conclusie dat het een tussenjaar is? Vorig jaar was toch al een tussenjaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 34 minuten geleden zei Chiemel: Of anders gezegd, waarom trek je vandaag de conclusie dat het een tussenjaar is? Alle signalen zijn aanwezig he. Het is toch behoorlijk zorgwekkend om te zien hoe ver je club is teruggeslagen in, om en bij de twee jaar tijd? Er was nochtans een serieuze basis opgebouwd om de Eredivisie voor jaren te domineren. Nu heb je een trainer die eigenlijk niets te zeggen heeft, dure aankopen die (nog niet) redeneren. Ik wou het nog even aankijken, maar dit is een team in opbouw dat nog tijd zal nodig hebben om terug op niveau te komen. Of ik dat nu zeg of aan het begin van het seizoen maakt op zich niet veel uit, toch? Ik wou je in ieder geval niet op de tenen trappen ofzo. Het Ajax zoals het een aantal jaren geleden was, wil je als neutrale supporter natuurlijk zo snel mogelijk terug. (Ik toch) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Iemand nog een iphone pro max te koop? Heb een ‘gewone’ iphone en kan Ajax niet vinden op dit kleine scherm, help! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten