rich ruzzian Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Gaat dat werken met deze bezetting? Je hebt dadelijk links en rechts backs die graag opkomen en zelfs om die reden gehaald zijn, maar je mist een speler die de balans bewaakt op het middenveld. Tahirovic lijkt iets meer drang naar voren te hebben, evenals Branco, dus dan hoop je dat Mannsverk de gaten dicht kan lopen? Mansverk is een type wiefer, als ik de scoutrapporten mag geloven. dat is dus prima op de vm positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 3 uur geleden zei PJHoutman: Maar dat is precies wat ik bedoel hè. Bij Feyenoord werd gekocht vanuit een bepaalde stijl, waardoor die spelers relatief makkelijk in te passen waren. Nu is Steijn dus al twee maanden bezig, maar komt er elke drie dagen een nieuwe dude binnenwandelen die de taal niet spreekt en praktisch niemand kent. Dan schijnen ze ook nog niet bij het spelletje dat Steijn wil spelen te passen, als we de uitspraken van gisteren mogen geloven. Dat maakt t enorm moeilijk om iets op te bouwen, en je kunt daarom eigenlijk pas echt gaan oordelen vanaf november. Ik snap nu wat beter wat je bedoeld. Duidelijk. Blijft de vraag wel wat voor spelletje Steijn precies denkt te gaan willen spelen en daarmee komen we terug op mijn allereerste punt destijds: Ik acht Steijn complet ongeschikt als trainer van een top-5 club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Wat een armoe zeg. Dus psv had/ heeft meer geld dan Ajax te besteden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 6 minuten geleden zei putdus: Wat een armoe zeg. Dus psv had/ heeft meer geld dan Ajax te besteden. Klopt. Dat vertelden wat users in dit topic al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 45 minuten geleden zei putdus: Wat een armoe zeg. Dus psv had/ heeft meer geld dan Ajax te besteden. Sterker nog dat heeft Ajax/Mislintat al vanaf het begin aangegeven en steeds uitgelegd. De laatste jaren is er een zeer ongezonde situatie ontstaan qua salarishuishouding etc. Iets waar ook Overmars mede debet aan is. Mislintat heeft dus de opdracht gekregen dat te doen en heeft dat gedaan. Winst gemaakt op de transfermarkt en salarishuishouding naar beneden, zeker in gevallen dat er geen Champions League gespeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Citaat Brian Brobbey will not join #JongOranje in September. He is suffering too much from an injury, and will be replaced by Ryan Flamingo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Logische vervanger wel. Topscorer van Utrecht dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 uur geleden zei timpy00: Sterker nog dat heeft Ajax/Mislintat al vanaf het begin aangegeven en steeds uitgelegd. De laatste jaren is er een zeer ongezonde situatie ontstaan qua salarishuishouding etc. Iets waar ook Overmars mede debet aan is. Mislintat heeft dus de opdracht gekregen dat te doen en heeft dat gedaan. Winst gemaakt op de transfermarkt en salarishuishouding naar beneden, zeker in gevallen dat er geen Champions League gespeeld wordt. Maar er is de afgelopen jaren 800 binnen gekomen en 400 uit gegaan... dan mag je toch wel wat meer spek op de botten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 24 minuten geleden zei putdus: Maar er is de afgelopen jaren 800 binnen gekomen en 400 uit gegaan... dan mag je toch wel wat meer spek op de botten hebben. Je onderschat echt enorm hoeveel geld de Corona-periode voor voetbalclubs gekost heeft, 90% van de inkomsten die vanuit de wedstrijdendagen/ticketing kwam moest via andere kanalen opgevangen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 24 minuten geleden zei putdus: Maar er is de afgelopen jaren 800 binnen gekomen en 400 uit gegaan... dan mag je toch wel wat meer spek op de botten hebben. Er is een verschil tussen spek op de botten hebben en dat spek gebruiken in een seizoen waarin je sowieso al afkoerst op een flink tekort in de begroting. Ajax heeft spek op de botten maar tegelijk ook een financiele huishouding(of in ieder geval was dat het geval) waarin je ofwel moest overwinteren in de CL of een paar goede verkopen moest hebben. Dat je in dit seizoen ervoor kiest om niet blind te investeren maar eerst af te wachten of Alvarez en Kudus daadwerkelijk vertrekken voor je vervangers haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 2 uur geleden zei putdus: Maar er is de afgelopen jaren 800 binnen gekomen en 400 uit gegaan... dan mag je toch wel wat meer spek op de botten hebben. Ajax heeft ook gewoon een enorm goed eigen vermogen. Maar zoals bij een bedrijf normaal is, moet je huishouding ook goed zijn. Het is geen FIFA dat wanneer je 200 miljoen hebt je alles opmaakt en er van zelf door verlopen weer nieuwe 200 miljoen js. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 We staan in punten overigens gelijk met de club die volgens zo ongeveer alle analisten de grote favoriet voor het kampioenschap is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 6 minuten geleden zei Hwb: We staan in punten overigens gelijk met de club die volgens zo ongeveer alle analisten de grote favoriet voor het kampioenschap is. Excelsior? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Excelsior? Moest verliespunten zijn... Op 3-9-2023 om 15:37 zei Elsjorro1990: Want jij hoort wat hij daar zegt? Nee, ik zie wel hoe hij zich uit en op welke manier hij zich naar de scheids beweegt. Dat hoort gewoon geel te zijn, zeker wanneer voor dit seizoen is gezegd dat daar strenger tegen opgetreden wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 12 minuten geleden zei putdus: Alles wat Verweij hier zei was 'ik denk dat', 'ik ga ervan uit dat' Die twee zijn zo vreselijk treurig dat het niet eens meer grappig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 10 minuten geleden zei putdus: Wat een ronduit be-lache-lijk stuk dit. Alle een op een vergelijkingen gaan sowieso niet op. Daarbij impliceert het stuk dat Ajax al deze spelers zo ‘even’ op kon pikken. Spelers gaan ook voor een hoop randzaken er omheen. Stengs is misschien wel nooit een serieuze optie geweest, want misschien was CL-voetbal wel een voorwaarde. En als je dan al deze gasten had gehaald, dan maakt dat toch nog niet per definitie een complementair elftal? Even los van de (financiële) toekomst die Mislintat ziet in veel van de aankopen. Er is denk ik ook zeker ingekocht met de potentiële transferwaardes (bij goed presteren) in het achterhoofd. En er zal vast een missertje bij zitten. De opdracht aan Steijn (en elke evt. volgende trainer) is op resultaten te boeken én deze spelers te laten renderen en ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Denk dat je qua salarissen ook een stuk hoger uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 9 minuten geleden zei Michaelinho*: En als je dan al deze gasten had gehaald, dan maakt dat toch nog niet per definitie een complementair elftal? Sowieso, dit hele lijstje Gewoon een opsomming van de bekende namen. Als dat allemaal was gebeurd, hadden ze Mislintat de zoveelste TD-met-het-bord-op-tafel-scouting genoemd. Dat zij zichzelf nog serieus kunnen nemen. Overigens ben ik ook bij bijna iedere speler blij dat die niet is gekomen; - Almada: veel te duur. - Schouten: op leeftijd, maar was wel versterking geweest. - Tagliafico: verdween ook naar de bank omdat hij niet zo goed meer was, 0 restwaarde. - Olij: al 27, ga je die dan als reservekeeper halen? Juist logische keuze om een talentvolle man te halen om de strijd aan te gaan met Gorter als Rulli zou vertrekken volgend jaar. - Sanchez: voetballend een tweede Bassey, dat matcht totaal niet met Hato. - Dest: kan niet verdedigen, plafond Gaaei zou zomaar hoger kunnen zijn. - Stengs: lijkt i.m.o. op Berghuis, dus 1 van de 2 gaat dan banken. - Ziyech: veel te duur. - Van de Beek: had je waarschijnlijk alleen kunnen huren, al was dit wellicht nog wel een goede deal geweest. Nee, vind deze hele uitzichtloze situatie erg jammer. Je gaat me namelijk niet vertellen dat Steijn en Mislintat niet overlegd hebben wat voor type jongens er gehaald worden. En dan een beetje zo afgeven dat je ze niet kent. Ga wat wedstrijden van ze kijken dan, je bent hoofdcoach van Ajax, niet van SC Schubbekutteveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Schouten op leeftijd? Ze hebben het over Jerdy, niet Henk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Schouten op leeftijd? Ze hebben het over Jerdy, niet Henk. 26, dat kunnen ze zelfs in Amsterdam niet meer onder eigen jeugd scharen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Zie dus dat Schouten een jaar jonger is dan ik ben en als oud wordt ingeschat. Wel even een pijnlijk momentje. Vraag me dan wel af wanneer Schouten precies in beeld was bij Ajax. Was dat voor de aankopen van Tahirovic en Vd Boomen of daarna? Als het erna was, dan lijkt het mij vrij logisch dat ze die niet halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Zie dus dat Schouten een jaar jonger is dan ik ben en als oud wordt ingeschat. Wel even een pijnlijk momentje. Vraag me dan wel af wanneer Schouten precies in beeld was bij Ajax. Was dat voor de aankopen van Tahirovic en Vd Boomen of daarna? Als het erna was, dan lijkt het mij vrij logisch dat ze die niet halen De afweging (aldus het stuk in VI Pro) was vooral dat Alvarez op dat moment nog niet verkocht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Zie dus dat Schouten een jaar jonger is dan ik ben en als oud wordt ingeschat. Wel even een pijnlijk momentje. Wacht maar tot je de leeftijd hebt dat er spelers met pensioen gaan die je ooit hebt zien debuteren.... dan voel je je pas oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Zojuist zei Lazy: Wacht maar tot je de leeftijd hebt dat er spelers met pensioen gaan die je ooit hebt zien debuteren.... dan voel je je pas oud. Dat gevoel ken ik ja . Dat je Arjen Robben op de tribune ziet zitten en ik dan tegen m’n zoontje zeg. Daar was papa fan van, maar die heb jij nooit zien spelen. Doet me denken aan m’n opa/vader die het hadden over Ulrich van Gobbel en Johan Cruijff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten