cimbomcu Geplaatst 24 oktober 2018 Share Geplaatst 24 oktober 2018 Vond het echt een slechte keuze om niet te wisselen, hopelijk gebeurt dat nooit meer. Je mag niet het hele seizoen al roepen dat je 16 basisspelers hebt om dan er 0 in te brengen wanneer het nodig is. Ten eerste waren er een aantal spelers gewoon matig, denk dan aan Ziyech, Dolberg en Schone. Daarnaast leken er ook meerdere spelers ''op'' te zijn zoals Dolberg, Mazraoui en De Jong. Haal bijvoorbeeld de slecht spelende Schone aan de kant en zet Wober CV en Blind CVM, want verdedigend oogde het ook niet altijd even lekker. Of haal na 60 minuten als je ziet dat Dolberg het niet heeft hem naar de kant voor Neres en laat Tadic in de spits spelen. Nee, nu was het aanmodderen tot het eind en hopen dat het 0-0 zou blijven, met een beetje geluk win je dan ook nog en dan zegt die ''ik had het zo gepland'' ga weg man. Gelijk heel veel dreiging Neres, vind het sowieso een slecht idee dat hij bankt. Vd Beek maakt er 10 als die een heel seizoen speelt (maar dat kan Neres ook wel) maar je moet er wel van uitgaan dat je met 10 man speelt, want verdomme wat is die onzichtbaar he in een wedstrijd. Voetballend gewoon te mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 oktober 2018 Share Geplaatst 24 oktober 2018 Had denk ik Neres in de spits gezet, toen de CV's van Benfica geel hadden. Weer op 10 vond ik vreemd, zet hem dan lekker op de flank en breng Ziyech of Tadic naar het centrum. Verder had ik het idee dat Vd Beek er doorheen zat het laatste kwartier. En waarom vond iedereen Schöne slecht? Speelde imo een prima pot. Vond de scheidsrechter trouwens echt enorm sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 oktober 2018 Share Geplaatst 24 oktober 2018 Snap oprecht de kritiek op de scheids niet (op social media, door mensen om me heen, in de media). Okay het is een Fransman, maar daar kan hij zelf ook weinig aan doen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 oktober 2018 Share Geplaatst 24 oktober 2018 In het stadion snapte ik wel. Had live ook steeds twijfels, maar in de herhaling bleek hij eigenlijk steeds de goede beslissing te maken. Met de keepers beste man op het veld imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2018 Share Geplaatst 24 oktober 2018 In het stadion snapte ik wel. Had live ook steeds twijfels, maar in de herhaling bleek hij eigenlijk steeds de goede beslissing te maken. Met de keepers beste man op het veld imo. Trapte constant in het makkelijke vallen van de Portugezen. Kaarten waren allemaal terecht, maar Ajax had 5 of 6 overtredingen minder moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 oktober 2018 Share Geplaatst 25 oktober 2018 Vond de scheids over de gehele wedstrijd gezien wel oké. Maar was vooral dat hij in de eerste helft gele kaarten gaf wanneer ik zie niet zou geven en andersom. @Hwb vond Schone wat matig omdat hij een paar keer gevaarlijk balverlies leed en traag oogde. Denk dat Blind het daar beter had gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2018 Share Geplaatst 28 oktober 2018 https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/116521/beelden-laatste-training-voor-klassieker KOMOP DAN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 oktober 2018 Share Geplaatst 28 oktober 2018 Wat een waardeloze pot. Geen tempo, geen beleving en ontzettend slordig in en rondom de zestien. Je wint hier met 3-0 maar dat is niet het verdienste van het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 november 2018 Share Geplaatst 3 november 2018 Kunnen we niet gewoon samen met PSV uit de competitie stappen net als de Europese top uit de CL stapt en lekker elke week tegen elkaar gaan ballen. Dit kan toch niet meer. Dit gaat niet eens meer op 30% en nog komen we niet in de problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2018 Share Geplaatst 3 november 2018 Wat een vervelende kut wedstrijd, Ajax was na 20 minuten echt belabberd met ook een hopeloze Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 Gisteren redelijke eerste helft, goal natuurlijk gigantische flater van Onana. Tweede helft weer stuk beter met uiteindelijk een heldenrol voor Onana. Over 2 weken winnen in Athene (of gelijk spelen als Benfica verliest) en we overwinteren in de Champions League :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 Als Benfica een keer punten verliest is het al klaar volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 Winst in Athene is ook afdoende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 4 minutes ago, himan said: Als Benfica een keer punten verliest is het al klaar volgens mij. Klopt inderdaad. Als Benfica 4 punten pakt en Ajax 0, dan staan ze gelijk. En naar mijn weten gaat het dan om onderling resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 (bewerkt) Als we niet doorgaan in de CL, dan weet ik het ook niet meer. Kans dat Benfica 2x wint lijkt mij iets van 0,90*0,20=0,18 en Ajax 2x niet wint is 0,80*0,50=0,4. Dus 0,18*0,4=0,072. Heb ik het scenario dat Ajax 2x gelijkspeelt niet eens meegenomen. Dus kans van minder dan 7% dat Ajax niet doorgaat ? Trouwens best matige wedstrijd gisteren. Begreep in eerste instantie de tactiek ook niet dat ze vaak hoge diepe ballen op Tadic probeerden. Ook al kwam daar uiteindelijk wel een doelpunt uit. 8 november 2018 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 5 minutes ago, Chiemel said: Als we niet doorgaan in de CL, dan weet ik het ook niet meer. Kans dat Benfica 2x wint lijkt mij iets van 0,90*0,20=0,18 en Ajax 2x niet wint is 0,80*0,50=0,4. Dus 0,18*0,4=0,072. Heb ik het scenario dat Ajax 2x gelijkspeelt niet eens meegenomen. Dus kans van minder dan 7% dat Ajax niet doorgaat ? Trouwens best matige wedstrijd gisteren. Begreep in eerste instantie de tactiek ook niet dat ze vaak hoge diepe ballen op Tadic probeerden. Ook al kwam daar uiteindelijk wel een doelpunt uit. Je doet een himantje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 1 minute ago, himan said: Je doet een himantje :) Haha klopt ;) Beetje eens met de cijfers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 21 minutes ago, himan said: Je doet een himantje ? Pff dachten we eindelijk van hem af te zijn ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 Aad de Mos zit ook op MU ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 3 hours ago, Chiemel said: Haha klopt ? Beetje eens met de cijfers? Ik vrees dat Bayern toch ook wel goed gaat zijn tegen Ajax, zeker in de slechtste situatie, want dan moeten ook zij nog een punt pakken. voor de rest goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 Prima resultaat in een verschrikkelijke wedstrijd. Ook wel lekker om te weten dat we nu dit soort wedstrijden ook over de streep kunnen trekken. Lasse Schone in Europees verband kan alleen echt niet meer he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 november 2018 Share Geplaatst 8 november 2018 1 hour ago, Regis said: Lasse Schone in Europees verband kan alleen echt niet meer he. Eens. Hoop dat Tadic ook eens gerouleerd wordt, ook veel slordigheden in z'n spel. Verder was het niet best gister, maar goed we staan er nog steeds goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2018 Share Geplaatst 9 november 2018 (bewerkt) 90 MINUTEN LANG De sfeer is wel echt fantastisch he, oh wat kan ik daar van genieten. 9 november 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 november 2018 Share Geplaatst 10 november 2018 Ben ik de enige die echt fan is van Bijleveld trouwens? Vind die heel goed spelen bij Jong, hoop echt dat ze die doorschuiven als aankomende zomer wat spelers vertrekken. Doet me een beetje aan Frenkie denken, erg behendig en voetballend erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november 2018 Share Geplaatst 11 november 2018 Ik ben er ook zeer gecharmeerd van. Maar de praktijk leert dat dit soort spelers het niet redden bij 1 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten