Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

De meeste spelers spelen ondermaats, dus tja. Rensch erg matig en Taylor vind ik ook nog steeds niet bijzonder en leek wat moe te worden. Maar zet gewoon een snelle speler op rechtsbuiten in ieder geval. Ennn, Daramy komt erin. Nou.. 

Slechtste helft van het seizoen wellicht 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Chiemel:

De meeste spelers spelen ondermaats, dus tja. Rensch erg matig en Taylor vind ik ook nog steeds niet bijzonder en leek wat moe te worden. Maar zet gewoon een snelle speler op rechtsbuiten in ieder geval. Ennn, Daramy komt erin. Nou.. 

Je levert voetballend vermogen in de controlekamer in. Haal dan Klaassen er lekker uit, of breng Kudus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tim':

Die zagen we wel aankomen toch? We kennen het mentale niveau van hooligans, dus dit is helaas niet zo verrassend.

Maakt sowieso niet zoveel uit wat Halsema doet. Ze is toch wel de gebeten hond. 

Al moet ik zeggen dat helemaal geen huldiging toch wel heel erg schraal is hoor. Eigenlijk kan het toch niet zo zijn dat een ploeg na twee coronajaren de landstitel wint en je de schaal alleen om tien uur in de avond even omhoog mag houden op het veld met de fans. Dus dat er wat frustratie is, dat snap ik nog wel. Alleen doe gewoon even lekker normaal. Die bedreigingen weer zijn zinloos, onnodig en zulke figuren zijn wat mij betreft ook geen echte Ajax fans. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zulke bedreigingen helpen ook lekker mee met het oog op eventueel toekomstige huldigingen. Echt heel slim..

Hopelijk kunnen we het morgen afronden en hebben we na weken zwoegen toch die landstitel, waarmee we CL en dus vele miljoenen euro's zeker stellen. Dan is er een lange zomer om aan een heel nieuw team te bouwen. Zou het mooiste zijn als de Timber geruchten waar zijn en we volgend jaar na 20 jaar weer van een tweeling in Ajax 1 mogen genieten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen waarschijnlijk kampioen, maar zijn jullie ook al benieuwd naar volgend seizoen? Ik ben echt enorm nieuwsgierig naar de mutaties aankomende transferperiode. Naar mijn mening kun je met een paar gerichte aankopen een 'beter' team qua voetballend vermogen hebben dan dit seizoen.

Vertrek:

Gravenberch

Mazraoui

Schuurs

Haller

Danilo

Tagliafico

Aankopen:

Brobbey

Q. Timber

Wijndal

Dan zou je zo kunnen spelen:

DM: Pasveer

RB: Regeer

RCV: J. Timber

LCV: Martinez

LB: Wijndal

DCM: Q. Timber / Alvarez

LCM: Berghuis / Kudus

RCM: Taylor

Linksbuiten: Tadic

SP: Brobbey

Rechtsbuiten: Antony

En dan heb je nog spelers op de bank als Blind, Rensch, Gorter, Daramy, Ihattaren. Er zal dan nog wel een backup voor Brobbey moeten komen. Rest kan aangevuld worden door jeugd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Socrates:

Denk dat Timber/Martinez en Antony ook nog wel gaan.

En misschien dan Bergwijn erbij.

En Tadic nog een seizoen op links moeten ze niet doen, hoor.

Timber kan ik me niet voorstellen. Die wil nog wel een seizoen. Zeker om kans te houden op het WK in november. Martinez zou kunnen, maar dan uiteraard voor de hoofdprijs. Antony moet lekker nog jaartje blijven, ook met oog op eventuele uitverkiezing voor het WK. En anders inderdaad Bergwijn als vervanger halen.

Zou je Tadic wissel zetten of op een andere positie neerzetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het echt onzin, bij een kampioensschap hoort toch gewoon een huldiging. Dat weet je toch het hele jaar al, dat het eventueel kan gebeuren dat Ajax kampioen wordt?

Is er ergens een club die wel kampioen is geworden maar het niet gaat vieren met zijn fans op de wereld? Op corona na. Vind het echt een belachelijk besluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Geppiej:

Morgen waarschijnlijk kampioen, maar zijn jullie ook al benieuwd naar volgend seizoen? Ik ben echt enorm nieuwsgierig naar de mutaties aankomende transferperiode. Naar mijn mening kun je met een paar gerichte aankopen een 'beter' team qua voetballend vermogen hebben dan dit seizoen.

Vertrek:

Gravenberch

Mazraoui

Schuurs

Haller

Danilo

Tagliafico

Aankopen:

Brobbey

Q. Timber

Wijndal

Dan zou je zo kunnen spelen:

DM: Pasveer

RB: Regeer

RCV: J. Timber

LCV: Martinez

LB: Wijndal

DCM: Q. Timber / Alvarez

LCM: Berghuis / Kudus

RCM: Taylor

Linksbuiten: Tadic

SP: Brobbey

Rechtsbuiten: Antony

En dan heb je nog spelers op de bank als Blind, Rensch, Gorter, Daramy, Ihattaren. Er zal dan nog wel een backup voor Brobbey moeten komen. Rest kan aangevuld worden door jeugd. 

.

Deze selectie vind ik dan wel karig persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren posteerde Schreuder De Ketelaere de beste speler van Club, die speelt als 10/spits/vleugelaanvaller als wingback. Jongens, mark my words. We gaan Ten Hag nog heel erg missen volgend jaar.

4 minuten geleden zei Geppiej:

Karig in de zin van kwaliteit of kwantiteit? Ik had het namelijk in eerste instantie puur over de basis elf. Wat zie jij dan het liefst gebeuren?

Ah oke, ik keek ook naar je spelers op de bank en dat houdt niet over moet ik zeggen.

Maar voor de basis met Regeer, Q Timber en Taylor heb je drie spelers die nog eerst maar moeten laten zien dat ze op de lange termijn basisspelers kunnen zijn voor 1. Daar zie ik Regeer en Timber nog niet klaar voor, je moet ook zien hoe die Timber werd afgetroefd bij de goal van PEC afgelopen weekend..  Zelfs Brobbey wat ik een fantastisch talent vind zal het maar moeten laten zien een heel seizoen in de spits.

Daarnaast maakt zo'n Kudus gewoon een hele matige indruk sinds hij fit is, Tadic idd niet meer op links. Als het aan mij ligt op rechts of 10. Maar ja daar heb je ook Antony. En sowieso dus die bank is heel matig, daar moeten dan echt spelers bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Geppiej:

Vertrek:

Schuurs

Hoop dat ze Schuurs een jaartje verhuren om ervaring op te doen, heeft nog steeds voldoende potentie en kan echt een goede speler worden. Tenzij er nu 10 miljoen op tafel komt zou ik hem behouden. Daaraan toevoegend; laat er alsjeblieft een club voor Alvarez komen. Miljoen of 20, kun je een passender type voor terughalen.

Zou niet vergeten dat er vanuit de jeugd veel door zou moeten komen dit jaar @cimbomcu. Dank denk ik aan Regeer, Baas, Salah-Eddine, Fitz-Jim, Hlynsson, Ünuvar, Hansen, Rasmussen (heb je meteen een nood stand-in voor Brobbey), Van Axel Dongen en dan vergeet ik vast nog wel wat namen. Allemaal jongens die prima mee zouden kunnen draaien naast de ervarenere krachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Er komt geen huldiging, daarom ook de bedreigingen. Maar nergens voor nodig, vier het lekker met een vriendengroepje en volgend jaar beter. Waar maken mensen zich toch zo druk om?

Over selectie van volgend seizoen, deze zomer gaat er echt wat veranderen he? Hopen dat er vooral veel jeugd door gaat komen en er een fatsoenlijke trainer komt. Frisse wind door de selectie kan zeker geen kwaad. Ook zou ik kijken naar een goede keepert of Gorter gewoon voor de leeuwen gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei La Pulga:

Er komt geen huldiging, daarom ook de bedreigingen. Maar nergens voor nodig, vier het lekker met een vriendengroepje en volgend jaar beter. Waar maken mensen zich toch zo druk om?

Nee sorry, bij een titel hoort gewoon een feestje met je fans. Zoals @cimbomcu terecht zegt, er is geen club ter wereld die een eventuele titel niet met zijn fans kan vieren. Dat organiseer je gewoon. Al is het op zondag op het veld in de ArenA nadat de ploeg terug komt uit Arnhem. Echter, dat is geen reden om iemand te bedreigen. Dat gaat echt niet zorgen dat het wel gebeurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kyrill:

Als je even goed leest dan weet je ook waarom de bedreigingen zijn. Er zijn niet genoeg beveiligers voor een huldiging. Daarom wordt ze bedreigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei delichris:

Als je even goed leest dan weet je ook waarom de bedreigingen zijn. Er zijn niet genoeg beveiligers voor een huldiging. Daarom wordt ze bedreigd.

Ik had het al goed gelezen. Wat je zegt is een drogreden. Bedreigingen horen niet KLAAR , ongeacht de reden. En zoals andere als Bjorn al zeggen is gewoon huldiging maar in t Stadion...:classic_rolleyes:

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites