MetalMichael Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Karlo: Zou jij nee zeggen als Ajax komt? Als het zou betekenen dat ik in de JL te spelen kom, dan zou ik m'n andere opties toch echt wel overwegen. Als je dan hoort dat hij ook in beeld is bij Vitesse als (lijkt mij) eerste keeper, dan zou daar toch eerder mijn voorkeur liggen. Zeker met het voorbeeld van Scherpen in mijn achterhoofd. 17 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) 9 minuten geleden zei MetalMichael: Als het zou betekenen dat ik in de JL te spelen kom, dan zou ik m'n andere opties toch echt wel overwegen. Als je dan hoort dat hij ook in beeld is bij Vitesse als (lijkt mij) eerste keeper, dan zou daar toch eerder mijn voorkeur liggen. Zeker met het voorbeeld van Scherpen in mijn achterhoofd. In Amsterdam staan ze wel bekend om goed keepersbeleid. Gorter halen is eigenlijk direct zeggen dat Scherpen niet goed genoeg is. Bijzonder beleid wel. Stopt Stekelenburg volgend jaar? Pasveer 2 jaar, benieuwd of ze Onana kwijtraken (moet haast wel). Jammer iig, had hem graag bij Vitesse gezien. 17 mei 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Gokken op meerdere jonge, goedkope paarden. Best slim. Door de enorme upgrade in status (van kleine club tot Ajax-keeper) kan je er ook nog winst op maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Het is ook de bedoeling dat Scherpen verhuurd gaat worden. Kotarski gaat hopelijk verkocht worden. Vrij logisch om dan een andere talentvolle jongen voor weinig geld te halen. Je zal er ook geen verlies op gaan maken voor 1 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Prima toch. Die hebben net alle keepers de deur uitgeflikkerd, dus hij staat daar vrijwel zeker basis. Hopelijk kan hij het daar laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Qua stijl en inhoud is het eigenlijk niks, maar op een bepaalde manier is het wel 'echt' en daarom vind ik het toch mooi Prima dat hij nog een jaartje blijft. Gewoon verder bouwen, hopelijk opnieuw de dubbel en wat verder in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Op 17-5-2021 om 14:08 zei Socrates: Niet de minste ploegen? Wat hebben die ploegen dit seizoen gepresteerd dan? Heb het idee dat men hier totaal voorbij gaat aan de volledige devaluatie van de Eredivisie-ploegen in de laatste paar seizoenen, buiten Ajax. Dit seizoen is daar wmb echt weer een stap verder in. Vroeger waren ploegen als Heerenveen, Twente, Utrecht en Groningen nog lastige ploegen met een paar zeer aardige spelers, nu is dat echt helemaal niet meer zo. Vitesse en Feyenoord zijn niet eens meer van Europa League-niveau en PSV valt niet eens op in de Europa League. Als PSG weer eens de Ligue 1 wint (ja, dit seizoen dan misschien eens niet), dan is dat toch ook niet direct een 10 uit 10 en beter kan niet? Goh ja, als je obv punten oordeelt, maar dan hoef je ook niet te vragen naar oordelen van personen. Als het puntenaantal alles zegt dan hoef je enkel naar het scorebord te kijken (scorebordjournalistiek is heilig op MU, I know). Ook in de nationale competitie heb ik een Ajax gezien dat in de absolute meerderheid van hun wedstrijden niet tot nauwelijks imponeerde; dat gewoon niet goed speelde. Om dan nog maar te zwijgen over de beginfase waarin Promes constant op tien stond, Labyad in de spits, et cetera. Onzin, als PSG kampioen wordt is dat gewoon weer heel knap. Je ziet aan dit seizoen daar dat het geen vanzelfsprekendheid is. Ik geef dit seizoen nationaal een 8,5, Europees een 7. Vergeet niet dat we met ons budget helemaal niet thuis horen in de top 20 in Europa. Dat Roma 2 keer zoveel budget heeft dan wij, dat we in een cruciale wedstrijd met onze derde keeper speelden, geen Blind, geen Haller.. Dat je er dan ongelukkig uit vliegt kan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 (bewerkt) 21 minuten geleden zei E2E: Doet me een beetje aan FM denken wat ze nu met die keepers doen, gewoon paar jonge talenten kopen, verhuren en dan twee jaar later maar kijken of het wat geworden is, zo nee weer doorverkopen. Ik snap het ook niet zo goed, wat nu precies het idee erachter is. Ook omdat ik de kans aanwezig acht, dat ze binnen nu en een jaar of twee vast ook wel een lijntje naar Cillessen zullen uitgooien. 19 mei 2021 bewerkt door Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Vrij risicoloze investering dus opzich wel logisch toch? Ontwikkelt hij zich goed heb je een goede keeper voor je eerste elftal paraat. Valt het wat tegen verkoop je hem altijd nog aan een andere club met winst. Komt zo wel over als vrij lugubere mensenhandel, al is dat ook wel de voetbalwereld, maar liever nu een gok nemen voor 1 a 2 miljoen ipv over een paar jaar 20 te moeten betalen aan een AZ of Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Ik snap het wel hoor, Steek en Pasveer stoppen over niet al te lange tijd en dan wordt Gorter of Scherpen eerste keeper. Als ze zich een beetje ontwikkelen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Scherpen sowieso niet. Kan niet zo goed voetballen, niet zo goed keepen en straalt niks uit. Moet zich op te veel vlakken nog ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Nou van de slechtste keepert zijn we iig af. Reiziger vertrekt namelijk naar Vitesse. Benieuwd wat die in deze krokettenplukker zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Op 17-5-2021 om 15:17 zei MetalMichael: Je vraagt je toch af waarom Gorter dat zou willen? Deze vraag blijft nog steeds overeind. Snap de Ajaxkant van de zaak, maar waarom zou je als Gorter naar Ajax gaan, wetende dat je in de JL komt te spelen. Ik zie in hem namelijk (nog) geen toekomstig Ajax 1 keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 9 minuten geleden zei Regis: Nou van de slechtste keepert zijn we iig af. Reiziger vertrekt namelijk naar Vitesse. Benieuwd wat die in deze krokettenplukker zien. Ik ben ook helemaal geen fan van Reiziger, maar in zijn laatste wedstrijden bij Jong Ajax vond ik hem verrassend 'oké'. Toch verwacht ik hem nooit als eerste keeper bij Vitesse. Voor hen trouwens ook geen heel groot risico om een jeugdkeeper van Ajax transfervrij over te nemen als backup/opvulling jong Vitesse. Blijkbaar zou Scherpen misschien toch direct verkocht worden aan Brighton? Voor zijn ontwikkeling lijkt Zwolle me de perfecte club om aan uitgeleend te worden, maar als Ajax nu een mooi bedrag voor hem kan krijgen van Brighton zou ik het doen. De kans dat hij zich voldoende ontwikkelt voor Ajax 1 lijkt me klein. Kan iemand inschatten hoe ver Setford al staat in zijn ontwikkeling? Zouden we hem (samen met Raatsie) al in Jong Ajax kunnen zien volgend jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Hij is niet zo blij met de opstelling van de Eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 11 minuten geleden zei Regis: Hij is niet zo blij met de opstelling van de Eagles Ach ja, even een pas op de plaats. Dit gaat wel rond komen. Psv heeft het bod op Drommel ook even stop gezet en dat is ook rond gekomen. Uiteindelijk komen ze ergens in het midden uit en is iedereen blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Op 20-5-2021 om 18:41 zei Regis: Nou van de slechtste keepert zijn we iig af. Reiziger vertrekt namelijk naar Vitesse. Benieuwd wat die in deze krokettenplukker zien. Ach Doekhi vonden de supporters ook slecht toen hij vertrok naar Vitesse. En die staat op het punt om richting Rangers te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 3 minuten geleden zei Vitesse88: Ach Doekhi vonden de supporters ook slecht toen hij vertrok naar Vitesse. En die staat op het punt om richting Rangers te gaan. Nou nou naar de Schotse competitie... Al begrijp ik wel wat je bedoeld, sommige spelers passen gewoon niet bij Ajax maar kunnen wel goed uitblinken bij een andere club. Een Van Dijk zou nooit zo goed zijn geweest als die van Groningen naar Ajax ipv Celtic zou zijn gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 11 minuten geleden zei La Pulga: Nou nou naar de Schotse competitie... Al begrijp ik wel wat je bedoeld, sommige spelers passen gewoon niet bij Ajax maar kunnen wel goed uitblinken bij een andere club. Een Van Dijk zou nooit zo goed zijn geweest als die van Groningen naar Ajax ipv Celtic zou zijn gegaan. Om maar een voorbeeld te noemen. Jongens die bij Ajax niet slagen, worden meteen weggezet als slechte spelers. Wellicht nu niet voor het niveau Ajax maar indd wel voor andere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) 50 minuten geleden zei Vitesse88: Om maar een voorbeeld te noemen. Jongens die bij Ajax niet slagen, worden meteen weggezet als slechte spelers. Wellicht nu niet voor het niveau Ajax maar indd wel voor andere clubs. Zo zijn er natuurlijk ook genoeg die gewoon totaal niet slagen, zie een Clement of die dude bij Ado volgens mij (middenveldert) Flemming bedoelde ik. Ik hoop voor je dat Reiziger een goede opvolger zal zijn van Pasveer. 21 mei 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 40 minuten geleden zei La Pulga: Zo zijn er natuurlijk ook genoeg die gewoon totaal niet slagen, zie een Clement of die dude bij Ado volgens mij (middenveldert) Flemming bedoelde ik. Ik hoop voor je dat Reiziger een goede opvolger zal zijn van Pasveer. Hij wordt derde keeper haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Ajax in pot 3 straks bij de loting van de champions League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Citaat Marc Overmars is op de sociale media behoorlijk in opspraak geraakt na een controversiële deal. De Ajax-directeur heeft zich namelijk bij de Raad van Advies van de Nederlandse crypto-organisatie XPoseControle gevoegd. Lekker pumpen & dumpen met een koffiebeker in je hand. Sukkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten