Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Gepost (edited)

Neres opgepakt in Brazilië omdat hij aanwezig was bij een illegaal feestje :-D Wat een heerlijke vent blijft het toch. Zal verder ook geen grootste problemen opleveren vermoed ik.  Is rond 7 uur NL tijd, dus zo'n 2 uurs nachts in Brazilië gebeurd. 

VI meldt nu dat het enkel om een geldboete zal gaan. 

foto van ons David:-D  Die ander is trouwens een andere voetballer van Sao Paulo.

neres hahahaha.jpg

Edited by Regis

Wat geruchtjes hier en daar: Traore gewild en Ajax wil hem wel weg doen voor plus minus 10 miljoen, Scherpen eventueel 5 miljoen Brighton, Nous vraagt aardig wat salaris en misschien ook wel verkopen voor zijn contract volgend jaar afloopt. Over Onana weten we over 3 dagen meer.

3 minuten geleden zei Socrates:

10 miljoen voor Traoré? Dat is wel wonderbaarlijk. Zou 5 al veel vinden.

Was van de winter al behoorlijk concrete interesse voor. Zat domme engelse clubjes die voor zo'n simpele krachtpatser 10 neertellen hoor. Is ook echt niets daar. Zijn trouwens ook allemaal niet echt geruchtjes. Gewoon zaken die daadwerkelijk spelen

1 minuut geleden zei Socrates:

*mompelt iets over Ajax en Haller*

Die is alleen al wel 5 klasse beter dan Traore. Verder is Ajax totaal niet als dom te bestempelen. Al jaren uitstekend beleid. Dat er af en toe een mispeer tussenzit ontkom je niet aan. Al zal ik Haller hier nog niet onder scharen. Al zie ik zelf wel degelijk liever een andere type spits.

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/280602/hoe-ajax-deze-zomer-ruim-100-miljoen-euro-gaat-verdienen-aan-spelersverkopen

Onana: 10-15 miljoen

Scherpen: 5

Mazraoui: 10-15

Schuurs: 15

Magallan: 4

Tagliafico: 15

Eiting: 3

Ekkelenkamp: 3

Marín: 10

Noa Lang: 6

Neres: 20-25

Traore: 7

Zouden wel een paar voortreffelijke deals zijn, helemaal in de coronacrisis. 

Op 28-5-2021 om 09:52 zei Lazy:

Dat, of iemand ontwikkelt zich tot een basiskracht. Prima gehandeld van Ajax. Scherpen heeft zich 2 jaar kunnen bewijzen aan de trainers en wordt als niet goed genoeg bestempeld. Nou prima. Lekker naar Engeland en daar waarderen zijn lange slungelige benen misschien wat meer. Hoef je als keeper zijnde natuurlijk ook minder mee te voetballen, zeker bij een club als Brighton.

Ja maar net wat je bewijzen noemt met maar 2 duels voor Ajax 1?:-D

Maar goed ik ben niet verbaasd Ajax fans wouden Lisandro Mangallan al weg na 1 ED duel bij Feyenoord uit;e

33 minuten geleden zei Chiemel:

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/280602/hoe-ajax-deze-zomer-ruim-100-miljoen-euro-gaat-verdienen-aan-spelersverkopen

Onana: 10-15 miljoen

Scherpen: 5

Mazraoui: 10-15

Schuurs: 15

Magallan: 4

Tagliafico: 15

Eiting: 3

Ekkelenkamp: 3

Marín: 10

Noa Lang: 6

Neres: 20-25

Traore: 7

Zouden wel een paar voortreffelijke deals zijn, helemaal in de coronacrisis. 

15 voor Schuurs lijkt me wat hoog ingeschat. Als dat lukt wel ideaal natuurlijk. Eiting zou ik nog nog eens kans geven als je er max 3miljoen voor krijgt. 

1 minuut geleden zei FlyD:

15 voor Schuurs lijkt me wat hoog ingeschat. Als dat lukt wel ideaal natuurlijk. Eiting zou ik nog nog eens kans geven als je er max 3miljoen voor krijgt. 

Ik vind vooral 20-25 voor neres weinig/zonde er ooit chinees bod van 50 was ofzo?

Zojuist zei Kyrill:

Ik vind vooral 20-25 voor neres weinig/zonde er ooit chinees bod van 50 was ofzo?

Na dat bod heeft hij niet veel meer laten zien dat meer dan 25mil zouden rechtvaardigen helaas.

1 minuut geleden zei FlyD:

Na dat bod heeft hij niet veel meer laten zien dat meer dan 25mil zouden rechtvaardigen helaas.

Eens maar hij was ook vrij recent 8-9 maanden blessure ofzo?

Gepost (edited)
2 minuten geleden zei Kyrill:

Eens maar hij was ook vrij recent 8-9 maanden blessure ofzo?

Iets korter denk ik. Maar hij heeft dit jaar toch in 25 wedstrijden mee gedaan.

edit: 39 zelfs inclusief beker en Europees

Edited by FlyD

Magallan had je na 1 wedstrijd van Boca bekijken al af kunnen schrijven.

Niveau Veltman maar dan in de zeer sobere verdediger-stijl. Niets voor Ajax dus. In de onderkant van de serie A zit hij nu precies waar hij hoort. 

7 uur geleden zei PJHoutman:

Je weet dat trainers ook wel eens op de training naar spelers kijken, toch? 

Ja. Maar iemand kan heeel goed trainen en heel slecht spelen. Of heel slecht trainen en heel goed spelen bijvoorbeeld... 

30 minuten geleden zei Kyrill:

Ja. Maar iemand kan heeel goed trainen en heel slecht spelen. Of heel slecht trainen en heel goed spelen bijvoorbeeld... 

Maar over een lange periode kan je dan een best goed beeld vormen. Jongen heeft daarnaast ook genoeg in de KKD gekeept om daarover te oordelen.

Het is gewoon een reuzekind zonder voetbaltechnische kwaliteiten. Hoe zeer ik het ook in hem zou willen zien. Daarvoor heb ik hem volledige wedstrijden zien spelen bij Emmen, Jong Ajax en Ajax 1 (officiele en oefenpotten). Het is een jonge speler die toch al veel potten heeft gespeeld op profniveau. Dus daar kun je zeker wel al over oordelen.

14 minuten geleden zei Regis:

Maar over een lange periode kan je dan een best goed beeld vormen. Jongen heeft daarnaast ook genoeg in de KKD gekeept om daarover te oordelen.

Waar hij het afgelopen jaar overigens echt goed heeft staan keepen. Blijf het zonde vinden dat hij er niet stond toen hij er moest staan. 

7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Waar hij het afgelopen jaar overigens echt goed heeft staan keepen. Blijf het zonde vinden dat hij er niet stond toen hij er moest staan. 

Ja dat goed keepen heeft dus aardig tegen gevallen. Paar leuke potjes bij jong en bij Oranje op het jeugd EK, was hij erg sterk. Kjell heeft zich opzich leuk ontwikkelt maar ze lijken gaan nu afscheid van hem nemen omdat het gewoon niet goed genoeg is.

12 uur geleden zei Kyrill:

Ja maar net wat je bewijzen noemt met maar 2 duels voor Ajax 1?:-D

Maar goed ik ben niet verbaasd Ajax fans wouden Lisandro Mangallan al weg na 1 ED duel bij Feyenoord uit;e

Niet waar, keepte flink wat duels in de Jupiler League en ze zien hem dagelijks op de training. Als je dan niet in staat bent om in 2 seizoenen basisspeler te worden bij Ajax, kom je simpelweg te kort.

15 minuten geleden zei Regis:

Van der Gaat vervangt Poulsen als assistent. Heitinga doorgeschoven naar jong. Wat een drama dat Heitinga jong gaat doen zeg. Vreselijke trainer.

Wat kut idd :( Wat gaat Poulsen doen?