Stefan Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Raatsie dan maar? @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Brengen ze dit nieuws een week eerder kan je nog kijken naar een eerste keeper. Scherpen/Steekie, hou mijn hart vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Ben wel benieuwd hoe lang dat beroep op zich laat wachten. Als dat nog maanden voortkabbelt kan hij gewoon het seizoen uitvoetballen. Overigens alle ballen op Scherpen en Steek nu als die schorsing per direct in gaat. Vergeet niet dat toen Onana voor de leeuwen geworpen werd ook vrijwel de complete achterban van Ajax Bosz afbrandde. Was ook niet zo vreemd gezien de vreemde capriolen van Onana bij jong toentertijd. Maar ook dat is best goed gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 5 minuten geleden zei Lazy: Ben wel benieuwd hoe lang dat beroep op zich laat wachten. Als dat nog maanden voortkabbelt kan hij gewoon het seizoen uitvoetballen. Overigens alle ballen op Scherpen en Steek nu als die schorsing per direct in gaat. Vergeet niet dat toen Onana voor de leeuwen geworpen werd ook vrijwel de complete achterban van Ajax Bosz afbrandde. Was ook niet zo vreemd gezien de vreemde capriolen van Onana bij jong toentertijd. Maar ook dat is best goed gekomen Dan is te hopen dat Scherpen opbloeit... Steek kan na twee potten met pensioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 6 minuten geleden zei Thierryvane: Brengen ze dit nieuws een week eerder kan je nog kijken naar een eerste keeper. Scherpen/Steekie, hou mijn hart vast. Ajax zelf is natuurlijk al langer op de hoogte van deze zaak. In het statement melden ze ook dat ze hadden gehoopt op een voorwaardelijke of korte schorsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 7 minuten geleden zei Thierryvane: Brengen ze dit nieuws een week eerder kan je nog kijken naar een eerste keeper. Scherpen/Steekie, hou mijn hart vast. Lijkt me niet dat dit een enorme verrassing is voor het juridische team van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 https://www.vi.nl/nieuws/sergio-ramos-ontsnapt-tot-twee-keer-toe-na-overtreden-dopingregels Ondanks dat het hier gaat om een speler van UEFA FC. Wel interessant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 7 minuten geleden zei Thierryvane: Dan is te hopen dat Scherpen opbloeit... Steek kan na twee potten met pensioen. Die speelt echt meer dan prima bij Jong Ajax. Ik weet dat het tegen Utrecht weer niet heel erg betrouwbaar was. Maar ik zie hem bij Jong echt prima potten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 7 minuten geleden zei MetalMichael: Lijkt me niet dat dit een enorme verrassing is voor het juridische team van Ajax. Heb je gelijk in. Dit wisten ze natuurlijk al een tijdje. Zo'n week is wel lekker voor het Ajax-topic. Maar wat een gezeik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 10 minuten geleden zei MetalMichael: Lijkt me niet dat dit een enorme verrassing is voor het juridische team van Ajax. Neem aan dat de UEFA het beter regelt idd dan de uci Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Man o man, wat een domper zeg. Komen wel lekker in het nieuws de afgelopen 24 uur.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei MetalMichael: Wilde hem net posten. Misschien maar even hypotheek op Lille zetten en PSV kampioen. Wat een drama dit zeg. Benieuwd of Ajax nu wel nog de CL uit 1996 krijgt toegewezen. 5 februari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Wat is er bij Ajax aan de hand deze week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 14 minuten geleden zei MetalMichael: Auw.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 30 minuten geleden zei Regis: https://www.vi.nl/nieuws/sergio-ramos-ontsnapt-tot-twee-keer-toe-na-overtreden-dopingregels Ondanks dat het hier gaat om een speler van UEFA FC. Wel interessant Gaat om de aanvoerder van de club die 3x de CL wint hè. Meten met 2 maten heet dat Man man, dit is wel bizar. Om het maar even positief te maken; ik vermoed dat Onana nog wel een jaar of 3/4 bij Ajax is zo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 53 minuten geleden zei Stefan.: Raatsie dan maar? @La Pulga Prima toch, kan die mooi mee naar het EK ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Inderdaad @Rogier.. De EL was dit jaar toch niks geworden en gezien de schrijnende concurrentie op eigen bodem moet je ook gewoon met Stekelenburg kampioen kunnen worden. Voordeel is dat jonge gasten zich kunnen doorontwikkelen en dat Onana waarschijnlijk nog wel even de doelman blijft. Over twee seizoenen heb je dan misschien weer een aardige lichting om in Europa iets klaar te spelen en een goede keeper is daarbij belangrijk want Ajax zal Europees altijd kansen weggeven. Als de boel een beetje bij elkaar blijft toch best prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 5 minuten geleden zei Rogier.: Gaat om de aanvoerder van de club die 3x de CL wint hè. Meten met 2 maten heet dat Man man, dit is wel bizar. Om het maar even positief te maken; ik vermoed dat Onana nog wel een jaar of 3/4 bij Ajax is zo... Positief was ie al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Eerlijk is eerlijk. De grapjes zijn best leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Kuyt heeft zelf ook aardig wat doping in zijn gezicht laten spuiten dus wat dat betreft een prima match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Je bent hem nu iig eens niet aan de Afrika Cup kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 8 minuten geleden zei Kyrill: Je bent hem nu iig eens niet aan de Afrika Cup kwijt Was al verplaatst naar 2022 haha, dus eigenlijk dubbelop kut voor Ajax, is z'n schorsing voorbij gaat hij meteen door naar de Afrika Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 3 minuten geleden zei joostmakaay: Was al verplaatst naar 2022 haha, dus eigenlijk dubbelop kut voor Ajax, is z'n schorsing voorbij gaat hij meteen door naar de Afrika Cup. Ooh damn hahaha. Dat wist ik niet! ZZkr kut dus ja pff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten