cimbomcu Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Speciaal voor @Arlesen @putdus deze overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 14 uur geleden zei putdus: Het is een proces Loading... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 13 uur geleden zei Thierryvane: Middenveld stortte weer volledig in na de wissel van Branco > Taylor. Niet de eerste keer. De wissel Akpom > Brobbey pakt dan ook niet lekker uit. Zei het al een x aantal weken terug. Maar Brobbey mag het bankie warmhouden als Wout deze of volgende week komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 1 minuut geleden zei Dansmeister: De wissel Akpom > Brobbey pakt dan ook niet lekker uit. Zei het al een x aantal weken terug. Maar Brobbey mag het bankie warmhouden als Wout deze of volgende week komt. Wereld van verschil op dit moment hè, die twee. Brobbey heeft vooralsnog weinig zin in het meeverdedigen/druk zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 2 uur geleden zei cimbomcu: Speciaal voor @Arlesen @putdus deze overwinning Erg blij met het resultaat en het spel natuurlijk, zag er gisteren prima uit. Maar zoals ‘jullie’ het te makkelijk vonden om na zondag conclusies te trekken, vind ik dat nu ook wel erg snel. Ik hoop uiteraard dat we dit vast kunnen houden. Ik denk echter dat een Italiaan bij Ajax op lange termijn gewoon geen groot succes kan worden. Dat komt door het verschil in mentaliteit. Ik als Ajacied wil altijd mooi, verzorgd voetbal zien, gekoppeld aan resultaat. Maar voor mij is mooi voetbal uiteindelijk denk ik toch niet iets belangrijker dan resultaat. Ik vond seizoen 2016/17 onder Bosz bijvoorbeeld veel lekker dan 2013/14, al wonnen we onder Bosz geen prijs en werden we in 13/14 kampioen. Nou kan je het behalen van de Europa League-finale ook wel weer zien als ‘resultaat’, maar dat is even een andere discussie. Maar goed, verschil in mentaliteit dus. Ik denk echt dat Farioli een prima trainer is en dat hij succesvol kan worden, maar Italianen wordt van jongs af aan met de paplepel ingegoten dat resultaat boven alles gaat. Als het lelijk moet, moet het lelijk. Maar waar dat ook voor zorgt, is dat mooi voetbal geen prioriteit heeft. En ik vind dat een trainer van Ajax dat wél altijd, onder alle omstandigheden, als prioriteit moet hebben. Farioli staat voor Italiaanse begrippen geloof ik wel bekend als trainer die niet per se altijd achterover wil leunen, maar ik denk dat als de druk hoog is (en dat is bij Ajax altijd) je snel terugvalt op wat voor jou vertrouwd voelt. En voor een Italiaan is dat eerder verdedigen dan het voor iemand is die de club goed kent. Dat moet dan natuurlijk óók wel een voetbalinhoudelijk een capabel iemand zijn, want van de Steijnen en Van ‘t Schipjes werd niemand vrolijk. Ik hoop natuurlijk altijd dat we winnen. Ik hecht alleen ook veel waarde aan mooi, aanvallend voetbal. Ik ben daarom wat sceptischer dan jullie (zeker als we dan een paar potten op rij aanvallend weinig uitrichten), wat ik misschien of twee keer op een vrij kinderachtige manier heb laten blijken. Prima dat daar wat van gezegd wordt. Maar bottomline: ik heb niets liever dan dat Farioli mijn ongelijk bewijst. Ik heb er alleen nog niet zoveel vertrouwen in als sommige anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus (bewerkt) 35 minuten geleden zei Arles: Maar zoals ‘jullie’ het te makkelijk vonden om na zondag conclusies te trekken, vind ik dat nu ook wel erg snel. Dit is wel een beetje de kern samengevat. De één vind het opportunistisch geneuzel dat er kritiek is na een 2-1 tegen NAC, de ander vindt het opportunistisch geneuzel dat er hosanna is en er 'gelijk gehaald wordt' na een overwinning tegen een verzameling pierogivouwers. Als ervaringsdeskundige na ruim 30 jaar Feyenoord, iemand die itt jullie gewend is te verliezen: laat het gewoon gebeuren. Verlies elkaar niet uit het oog. Je staat allemaal aan dezelfde kant, en hoe graag je het ook wil geloven, je meninkje op een forum gaat niks veranderen. Komt over een aantal jaar weer iemand die er verstand van heeft en dan wordt de lijn weer omhoog ingezet. #positiviteit #saamhorigheid #eendrachtmaaktmacht Overigens is het resultaat nu toch ook gewoon het belangrijkste? Met deze groep mooi voetballen is een uitdaging, als je het resultaat nu ondergeschikt maakt is de kans groot dat je écht afglijdt (nu lijkt het mij persoonlijk nog gewoon ff een mindere periode). Resultaten behalen, groep versterken, en dan heb je weer spelers waarmee je leuk kunt voetballen. 23 augustus bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 27 minuten geleden zei Arles: Erg blij met het resultaat en het spel natuurlijk, zag er gisteren prima uit. Maar zoals ‘jullie’ het te makkelijk vonden om na zondag conclusies te trekken, vind ik dat nu ook wel erg snel. Ik hoop uiteraard dat we dit vast kunnen houden. Ik denk echter dat een Italiaan bij Ajax op lange termijn gewoon geen groot succes kan worden. Dat komt door het verschil in mentaliteit. Ik als Ajacied wil altijd mooi, verzorgd voetbal zien, gekoppeld aan resultaat. Maar voor mij is mooi voetbal uiteindelijk denk ik toch niet iets belangrijker dan resultaat. Ik vond seizoen 2016/17 onder Bosz bijvoorbeeld veel lekker dan 2013/14, al wonnen we onder Bosz geen prijs en werden we in 13/14 kampioen. Nou kan je het behalen van de Europa League-finale ook wel weer zien als ‘resultaat’, maar dat is even een andere discussie. Maar goed, verschil in mentaliteit dus. Ik denk echt dat Farioli een prima trainer is en dat hij succesvol kan worden, maar Italianen wordt van jongs af aan met de paplepel ingegoten dat resultaat boven alles gaat. Als het lelijk moet, moet het lelijk. Maar waar dat ook voor zorgt, is dat mooi voetbal geen prioriteit heeft. En ik vind dat een trainer van Ajax dat wél altijd, onder alle omstandigheden, als prioriteit moet hebben. Farioli staat voor Italiaanse begrippen geloof ik wel bekend als trainer die niet per se altijd achterover wil leunen, maar ik denk dat als de druk hoog is (en dat is bij Ajax altijd) je snel terugvalt op wat voor jou vertrouwd voelt. En voor een Italiaan is dat eerder verdedigen dan het voor iemand is die de club goed kent. Dat moet dan natuurlijk óók wel een voetbalinhoudelijk een capabel iemand zijn, want van de Steijnen en Van ‘t Schipjes werd niemand vrolijk. Ik hoop natuurlijk altijd dat we winnen. Ik hecht alleen ook veel waarde aan mooi, aanvallend voetbal. Ik ben daarom wat sceptischer dan jullie (zeker als we dan een paar potten op rij aanvallend weinig uitrichten), wat ik misschien of twee keer op een vrij kinderachtige manier heb laten blijken. Prima dat daar wat van gezegd wordt. Maar bottomline: ik heb niets liever dan dat Farioli mijn ongelijk bewijst. Ik heb er alleen nog niet zoveel vertrouwen in als sommige anderen. Dit is best wel conservatief denken en bijzonder dat je op iemand zijn nationaliteit een oordeel valt. Buiten dat je al jaren steeds meer voetballende teams ziet in de serie A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 26 minuten geleden zei Magikarp: Dit is wel een beetje de kern samengevat. De één vind het opportunistisch geneuzel dat er kritiek is na een 2-1 tegen NAC, de ander vindt het opportunistisch geneuzel dat er hosanna is en er 'gelijk gehaald wordt' na een overwinning tegen een verzameling pierogivouwers. Als ervaringsdeskundige na ruim 30 jaar Feyenoord, iemand die itt jullie gewend is te verliezen: laat het gewoon gebeuren. Verlies elkaar niet uit het oog. Je staat allemaal aan dezelfde kant, en hoe graag je het ook wil geloven, je meninkje op een forum gaat niks veranderen. Komt over een aantal jaar weer iemand die er verstand van heeft en dan wordt de lijn weer omhoog ingezet. #positiviteit #saamhorigheid #eendrachtmaaktmacht Overigens is het resultaat nu toch ook gewoon het belangrijkste? Met deze groep mooi voetballen is een uitdaging, als je het resultaat nu ondergeschikt maakt is de kans groot dat je écht afglijdt (nu lijkt het mij persoonlijk nog gewoon ff een mindere periode). Resultaten behalen, groep versterken, en dan heb je weer spelers waarmee je leuk kunt voetballen. Wie ben jij en wat doe je op Magikarp zijn account? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 58 minuten geleden zei La Pulga: Wie ben jij en wat doe je op Magikarp zijn account? Slecht geslapen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Is er trouwens al iets gesuggereerd over het langetermijnplan met keepers? Heeft Ajax bijzodner veel vertrouwen in een jeugdkeeper of Gorter, dat deze Pasveer kan opvolgen? Want hij blijft oud. Want Ramaj verkopen voor pak m beet 10M en volgend jaar weer een keeper halen voor bv 6M levert uiteindelijk ook weinig op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 25 minuten geleden zei Chiemel: Is er trouwens al iets gesuggereerd over het langetermijnplan met keepers? Heeft Ajax bijzodner veel vertrouwen in een jeugdkeeper of Gorter, dat deze Pasveer kan opvolgen? Want hij blijft oud. Want Ramaj verkopen voor pak m beet 10M en volgend jaar weer een keeper halen voor bv 6M levert uiteindelijk ook weinig op. Geruchten rond Lafont lijken daarin een antwoord op je vraag te zijn lijkt mij. Ik denk dat Ajax eerder richt op 15m voor Ramaj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 6 uur geleden zei timpy00: Geruchten rond Lafont lijken daarin een antwoord op je vraag te zijn lijkt mij. Ik denk dat Ajax eerder richt op 15m voor Ramaj. Tja, kan Ajax lekker willen, een bedrag bijna 2x zoveel als Bijlow. Dat gaat niet lukken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 16 minuten geleden zei Chiemel: Tja, kan Ajax lekker willen, een bedrag bijna 2x zoveel als Bijlow. Dat gaat niet lukken dus. En hij heeft nog een redelijk lang contract dus hoef je hem niet te verkopen als je niet krijgt wat je wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Jong Ajax zojuist knap met 0-3 gewonnen van FC Eindhoven. Faberski gaat dit jaar nog zijn debuut maken in 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus (bewerkt) PSV zijn niet de enige in Eindhoven die nog verdedigers zoeken. 24 augustus bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 9 uur geleden zei Chiemel: Is er trouwens al iets gesuggereerd over het langetermijnplan met keepers? Heeft Ajax bijzodner veel vertrouwen in een jeugdkeeper of Gorter, dat deze Pasveer kan opvolgen? Want hij blijft oud. Want Ramaj verkopen voor pak m beet 10M en volgend jaar weer een keeper halen voor bv 6M levert uiteindelijk ook weinig op. Snap er ook helemaal niks van. Continu dat gezeik met die keepers. Ramai is toch gewoon een goede keeper met veel potentie, waarom hem verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 1 uur geleden zei Thierryvane: Jong Ajax zojuist knap met 0-3 gewonnen van FC Eindhoven. Faberski gaat dit jaar nog zijn debuut maken in 1. Prima assist ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Ja Faberski doet het heerlijk deze potten. Al ben ik wel wat bang dat het een beetje hetzelfde als bij Conceicao zal zijn in Ajax 1. Beetje erg licht. Maar hopelijk heeft Farioli geduld met hem en krijgt hij idd wat kansen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 2 minuten geleden zei Gert: Ja Faberski doet het heerlijk deze potten. Al ben ik wel wat bang dat het een beetje hetzelfde als bij Conceicao zal zijn in Ajax 1. Beetje erg licht. Maar hopelijk heeft Farioli geduld met hem en krijgt hij idd wat kansen dit seizoen. Daarover gesproken; die gaat naar Juventus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 1 uur geleden zei 007mark: Daarover gesproken; die gaat naar Juventus. Zegt niet heel veel over wat hij bij Ajax liet zien toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Moet dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 1 uur geleden zei 007mark: Moet dat dan? Dacht dat dit Ajax topic was vandaar. My bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Waag het niet wat semi offtopics te posten in 'ons' Ajax topic Mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 11 minuten geleden zei Beppu: Waag het niet wat semi offtopics te posten in 'ons' Ajax topic Mark Bedankt. Hij snapt het niet denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Wisten jullie dat Iago Aspas naar Liverpool gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten