Thierryvane Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni (bewerkt) Vooral hopen dat je niet Panathinaikos ('heksenketel'), Elfsborg (al in competitie), Wisla Krakow ('heksenketel') of Maccabi (oorlog) loot, om verschillende redenen niet de meest ideale tegenstander. Wel lekker uittripje in ieder geval, clubs die je normaal nooit tegenkomt 18 juni bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Nog een klein nieuwtje dan: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni De reacties op dit gerucht alleen al gaan smullen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 13 minuten geleden zei Erwin.: De reacties op dit gerucht alleen al gaan smullen worden Wist helemaal niet dat die jongen uit Amsterdam komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 9 minuten geleden zei Thierryvane: Wist helemaal niet dat die jongen uit Amsterdam komt. Heeft volgens mij best wel aantal jaartjes in de jeugd gespeeld ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 40 minuten geleden zei Rogier.: Vooral hopen dat je niet Panathinaikos ('heksenketel'), Elfsborg (al in competitie), Wisla Krakow ('heksenketel') of Maccabi (oorlog) loot, om verschillende redenen niet de meest ideale tegenstander. Wel lekker uittripje in ieder geval, clubs die je normaal nooit tegenkomt FC Tobol zou ik qua uittripje toch ook niet willen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 48 minuten geleden zei Thierryvane: Grimmige tripjes, mooi Op papier moet je tegen geen enkele tegenstander moeite hebben natuurlijk. Om door te gaan zou die onderste denk ik nog het makkelijkste zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 1 uur geleden zei Erwin.: De reacties op dit gerucht alleen al gaan smullen worden Genieten geblazen. Echt een van de slechste PSV’ers in de clubhistorie vind ik dat. Zal zich wellicht best wat beter geworden zijn bij Nice, maar vond het nooit wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 1 uur geleden zei Rogier.: Vooral hopen dat je niet Panathinaikos ('heksenketel'), Elfsborg (al in competitie), Wisla Krakow ('heksenketel') of Maccabi (oorlog) loot, om verschillende redenen niet de meest ideale tegenstander. Wel lekker uittripje in ieder geval, clubs die je normaal nooit tegenkomt De Zweedse competitie ligt wel de hele maand juni stil, dus het verschil zal wellicht niet zo groot zijn als je op voorhand zou verwachten. Tevens is Elfsborg dit seizoen vooralsnog verschrikkelijk matig en wisselvallig, dus daar voorzie ik potentieel echt geen problemen voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Het linkje met Rosario is makkelijk gelegd, maar totaal niet het type die we zoeken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 9 uur geleden zei Chiemel: Het linkje met Rosario is makkelijk gelegd, maar totaal niet het type die we zoeken dus. Dat laatste weet je toch niet? Wellicht hoe Farioli wilt spelen hebben we hem juist nodig. Al word ik niet heel warm van zijn naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 59 minuten geleden zei timpy00: Dat laatste weet je toch niet? Wellicht hoe Farioli wilt spelen hebben we hem juist nodig. Al word ik niet heel warm van zijn naam. Van het type speler wat ik me van hem kan herinneren, daar hebben we al genoeg van. Een allround nummer 6/8, categorie Mannsverk, Henderson, Vos, Tahirovic, vd Boomen. Bovendien zal het niet de leider of het karakter zijn die we nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 16 uur geleden zei Chiemel: Het linkje met Rosario is makkelijk gelegd, maar totaal niet het type die we zoeken dus. Het is natuurlijk niet meer de Rosario van PSV. Inmiddels drie jaar in de Ligue 1, altijd in de basis, amper wedstrijden gemist (30, 31 en 36 potten). Hieronder een stukje van VI Pro. Citaat Hoe Pablo Rosario Ajax kan helpen Pablo Rosario is in beeld bij Ajax. De 27-jarige Amsterdammer zou zijn trainer Francesco Farioli kunnen volgen naar de Johan Cruijff Arena. Rosario heeft nog wel een tweejarig contract bij OGC Nice, waar hij zich de afgelopen drie jaar heeft ontwikkeld tot een zeer multifunctionele speler en een tactische troef van Farioli. Over de specifieke kwaliteiten van Rosario en wat hij zou kunnen brengen in Amsterdam. edit door Fantasy - doorlinken naar content van achter een betaalmuur is niet toegestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Leuk stuk, maar alsnog niet overtuigd. Dit zou best een van de huidige spelers ook kunnen. Voor het eerste argument kan je de naam van Rosario ook makkelijk vervangen door vd Boomen. Lees specifiek dat hij goed is in de kleine ruimte, ben wel benieuwd of dit echt zo is. Misschien maar ff beelden kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 1 minuut geleden zei Chiemel: Leuk stuk, maar alsnog niet overtuigd. Dit zou best een van de huidige spelers ook kunnen. Voor het eerste argument kan je de naam van Rosario ook makkelijk vervangen door vd Boomen. Lees specifiek dat hij goed is in de kleine ruimte, ben wel benieuwd of dit echt zo is. Misschien maar ff beelden kijken. Ik hoop dat vd Boomen eigenlijk vertrekt, op zijn trap na is hij in alles minder dan de spelers die er nu al zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 12 minuten geleden zei Urbeto: Ik snap hier werkelijk niks van. Nog even los van het feit dat ik het geen Ajax materiaal vindt in die zin, is het nu niet bepaald de man die happy op de bank gaat zitten en heb je met Brobs-Akpom & Rijkhoff al 3 spelers voor die positie. Dan moet er toch al wat gaande zijn rondom Akpom zou je denken? En dan nog vind ik Weghorst halen niet een hele slimme zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni (bewerkt) Alles wat er gaande is bij Ajax doet me denken aan Feyenoord medio 2014 ofzo. Van de post met potentiële tegenstanders in de voorronde voor Europees voetbal tot de potentiële nieuwe spelers aan toe . Kan me trouwens haast niet voorstellen dat tijdens zo'n EK een speler als Weghorst hier mee bezig is. Zijn 'team' zal dan wel duidelijke instructies hebben meegekregen dat hij daarheen wil op dat fietsje. 19 juni bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Nouja, dat laatste dus. Zijn hooguit zaakwaarnemrs die zonder hem wat gesprekken voeren lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 28 minuten geleden zei Beppu: Alles wat er gaande is bij Ajax doet me denken aan Feyenoord medio 2014 ofzo. Van de post met potentiële tegenstanders in de voorronde voor Europees voetbal tot de potentiële nieuwe spelers aan toe . Kan me trouwens haast niet voorstellen dat tijdens zo'n EK een speler als Weghorst hier mee bezig is. Zijn 'team' zal dan wel duidelijke instructies hebben meegekregen dat hij daarheen wil op dat fietsje. Als Woutje er nog drie scoort zullen er zat andere clubs aankloppen. Allemaal wat voorbarig van Fabrizio 'here we go' Romano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Gewoon vandaag laten tekenen. En over 3 weken doorverkopen. Standbeeld voor Kroes . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 19 uur geleden zei Thierryvane: Inmiddels een voorloting geweest. 3 van de 4 die @Rogier. noemt, kunnen al niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Ik snap ook niet zo goed wat ze met Weghorst willen. Lijkt me dat hij geen wissel wilt zijn en lijkt me dat Brobbey speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Hij kan wel goed een leeuw na doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten