Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Vooral hopen dat je niet Panathinaikos ('heksenketel'), Elfsborg (al in competitie), Wisla Krakow ('heksenketel') of Maccabi (oorlog) loot, om verschillende redenen niet de meest ideale tegenstander. Wel lekker uittripje in ieder geval, clubs die je normaal nooit tegenkomt ;c 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Rogier.:

Vooral hopen dat je niet Panathinaikos ('heksenketel'), Elfsborg (al in competitie), Wisla Krakow ('heksenketel') of Maccabi (oorlog) loot, om verschillende redenen niet de meest ideale tegenstander. Wel lekker uittripje in ieder geval, clubs die je normaal nooit tegenkomt ;c 

FC Tobol zou ik qua uittripje toch ook niet willen, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Thierryvane:

Grimmige tripjes, mooi :D

Op papier moet je tegen geen enkele tegenstander moeite hebben natuurlijk. Om door te gaan zou die onderste denk ik nog het makkelijkste zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Vooral hopen dat je niet Panathinaikos ('heksenketel'), Elfsborg (al in competitie), Wisla Krakow ('heksenketel') of Maccabi (oorlog) loot, om verschillende redenen niet de meest ideale tegenstander. Wel lekker uittripje in ieder geval, clubs die je normaal nooit tegenkomt  

De Zweedse competitie ligt wel de hele maand juni stil, dus het verschil zal wellicht niet zo groot zijn als je op voorhand zou verwachten. Tevens is Elfsborg dit seizoen vooralsnog verschrikkelijk matig en wisselvallig, dus daar voorzie ik potentieel echt geen problemen voor Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Chiemel:

Het linkje met Rosario is makkelijk gelegd, maar totaal niet het type die we zoeken dus.

Dat laatste weet je toch niet? Wellicht hoe Farioli wilt spelen hebben we hem juist nodig.

Al word ik niet heel warm van zijn naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei timpy00:

Dat laatste weet je toch niet? Wellicht hoe Farioli wilt spelen hebben we hem juist nodig.

Al word ik niet heel warm van zijn naam.

Van het type speler wat ik me van hem kan herinneren, daar hebben we al genoeg van. Een allround nummer 6/8, categorie Mannsverk, Henderson, Vos, Tahirovic, vd Boomen. Bovendien zal het niet de leider of het karakter zijn die we nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Chiemel:

Het linkje met Rosario is makkelijk gelegd, maar totaal niet het type die we zoeken dus.

Het is natuurlijk niet meer de Rosario van PSV. Inmiddels drie jaar in de Ligue 1, altijd in de basis, amper wedstrijden gemist (30, 31 en 36 potten). Hieronder een stukje van VI Pro.

Citaat

Hoe Pablo Rosario Ajax kan helpen

Pablo Rosario is in beeld bij Ajax. De 27-jarige Amsterdammer zou zijn trainer Francesco Farioli kunnen volgen naar de Johan Cruijff Arena. Rosario heeft nog wel een tweejarig contract bij OGC Nice, waar hij zich de afgelopen drie jaar heeft ontwikkeld tot een zeer multifunctionele speler en een tactische troef van Farioli. Over de specifieke kwaliteiten van Rosario en wat hij zou kunnen brengen in Amsterdam.

edit door Fantasy - doorlinken naar content van achter een betaalmuur is niet toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk stuk, maar alsnog niet overtuigd. Dit zou best een van de huidige spelers ook kunnen. Voor het eerste argument kan je de naam van Rosario ook makkelijk vervangen door vd Boomen.
Lees specifiek dat hij goed is in de kleine ruimte, ben wel benieuwd of dit echt zo is. Misschien maar ff beelden kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Leuk stuk, maar alsnog niet overtuigd. Dit zou best een van de huidige spelers ook kunnen. Voor het eerste argument kan je de naam van Rosario ook makkelijk vervangen door vd Boomen.
Lees specifiek dat hij goed is in de kleine ruimte, ben wel benieuwd of dit echt zo is. Misschien maar ff beelden kijken.

Ik hoop dat vd Boomen eigenlijk vertrekt, op zijn trap na is hij in alles minder dan de spelers die er nu al zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Urbeto:

Ik snap hier werkelijk niks van.

Nog even los van het feit dat ik het geen Ajax materiaal vindt in die zin, is het nu niet bepaald de man die happy op de bank gaat zitten en heb je met Brobs-Akpom & Rijkhoff al 3 spelers voor die positie. Dan moet er toch al wat gaande zijn rondom Akpom zou je denken? En dan nog vind ik Weghorst halen niet een hele slimme zet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles wat er gaande is bij Ajax doet me denken aan Feyenoord medio 2014 ofzo. Van de post met potentiële tegenstanders in de voorronde voor Europees voetbal tot de potentiële nieuwe spelers aan toe :mrgy:

Kan me trouwens haast niet voorstellen dat tijdens zo'n EK een speler als Weghorst hier mee bezig is. Zijn 'team' zal dan wel duidelijke instructies hebben meegekregen dat hij daarheen wil op dat fietsje.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Beppu:

Alles wat er gaande is bij Ajax doet me denken aan Feyenoord medio 2014 ofzo. Van de post met potentiële tegenstanders in de voorronde voor Europees voetbal tot de potentiële nieuwe spelers aan toe :mrgy:

Kan me trouwens haast niet voorstellen dat tijdens zo'n EK een speler als Weghorst hier mee bezig is. Zijn 'team' zal dan wel duidelijke instructies hebben meegekregen dat hij daarheen wil op dat fietsje.

Als Woutje er nog drie scoort zullen er zat andere clubs aankloppen. Allemaal wat voorbarig van Fabrizio 'here we go' Romano.

Link naar opmerking
Deel via andere websites