putdus Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Selemana nog niet fit. Maargoed, dat zijn we bij Ajax wel gewend, niet fitte spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei putdus: Selemana nog niet fit. Maargoed, dat zijn we bij Ajax wel gewend, niet fitte spelers. 1 uur geleden zei timpy00: Wow zelfs leestekens. Trots. Puntdus Het is nog even afwachten of Sulemana echt komt toch? Papierwerk op het nippertje ingediend, dus het kan ook nog net te laat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Wat een triest gedoe hier de laatste pagina's door telkens zo op de man te spelen bij Putdus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 44 minuten geleden zei Beppu: Wat een triest gedoe hier de laatste pagina's door telkens zo op de man te spelen bij Putdus. Vrolijk ons dan maar op met lijstjes en opstellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Sari van Veendendaal lookalike Rensch Rugani Sutalo Hato Henderson (of meneer Henderson voor jullie, kap eens met dat Hendo hij heeft niet met jullie geknikkerd) Berghuis Taylor (Swift hahahaah) Traore Brobbey Godts Dikke blij nu Timpy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Prinses Weghorst neemt geen genoegen met een plek op de bank. Hij had zich namelijk 25 keer afgetrokken voordat hij naar Amsterdam ging. Vandaar de keuze voor 25, het moest gewoon zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 9 uur geleden zei Arles: On topic: had wellicht gehoopt dat Bergwijn iets meer zou opleveren. Ik denk dat we er kwalitatief met Sulemana niet op vooruit gaan, maar ik laat me graag verrassen. Volgens mij paste Bergwijn niet bepaald binnen de speelwijze van Farioli, Sulemana hopelijk wel. Ik heb echter niet al te beste herinneringen aan buitenspelers bij Ajax van wie de eerste vier letters ‘Sule’ luiden. Je mag god toch op blote knieën bedanken dat je überhaupt nog 20+ miljoen voor zo'n waardeloze speler krijgt? Hij leverde nooit wanneer het moest, was een waardeloos uithangbord voor je club en verdiende daar ongetwijfeld een meer dan vorstelijk salaris mee. Vorig jaar heeft hij zijn statistieken eigenlijk vooral door penalty's opgehoogd. Ik zou heel blij zijn dat hij weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 6 minuten geleden zei Urbeto: Je mag god toch op blote knieën bedanken dat je überhaupt nog 20+ miljoen voor zo'n waardeloze speler krijgt? Hij leverde nooit wanneer het moest, was een waardeloos uithangbord voor je club en verdiende daar ongetwijfeld een meer dan vorstelijk salaris mee. Vorig jaar heeft hij zijn statistieken eigenlijk vooral door penalty's opgehoogd. Ik zou heel blij zijn dat hij weg is. 100% eens. Hoofdstuk gesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Prima transfer, goed dat hij weg is en je nog een aardig bedrag voor hem heb mogen ontvangen. Lees dat Ajax ook nog een poging had gedaan voor Trésor, jammer dat dit uiteindelijk niet is gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september (bewerkt) Fijne eerste Bergwijn-vrije dag vandaag iedereen! Neem ook aan dat jullie goed hebben geslapen? 😊 3 september bewerkt door Stefan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 23 minuten geleden zei Urbeto: Je mag god toch op blote knieën bedanken dat je überhaupt nog 20+ miljoen voor zo'n waardeloze speler krijgt? Hij leverde nooit wanneer het moest, was een waardeloos uithangbord voor je club en verdiende daar ongetwijfeld een meer dan vorstelijk salaris mee. Vorig jaar heeft hij zijn statistieken eigenlijk vooral door penalty's opgehoogd. Ik zou heel blij zijn dat hij weg is. Absoluut eens! Nu hopen dat Sulemana op tijd is ingeschreven en we in de winter nog wel wat gaan doen op het middenveld, want het is allemaal wel erg mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 9 minuten geleden zei Maurice': Prima transfer, goed dat hij weg is en je nog een aardig bedrag voor hem heb mogen ontvangen. Lees dat Ajax ook nog een poging had gedaan voor Trésor, jammer dat dit uiteindelijk niet is gelukt. Dat ze een Tresor proberen te halen, maar niet lukt, dat snap ik dan weer niet. Dit kan je toch hebben "klaarstaan"? Ik mis constant het verder vooruitdenken, maar dat is eenmaal hoe het grootste deel van de markt werkt blijkbaar. Echt niemand gaat Bergwijn missen ook he, ik ook niet. Scheelt veel teleurstellingen. Naar zo'n Godts em straks ook Sulemana kijk je gewoon al met veel meer nieuwsgierigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 43 minuten geleden zei Arezo: Sari van Veendendaal lookalike Rensch Rugani Sutalo Hato Henderson (of meneer Henderson voor jullie, kap eens met dat Hendo hij heeft niet met jullie geknikkerd) Berghuis Taylor (Swift hahahaah) Traore Brobbey Godts Dikke blij nu Timpy? Rugani vaak gezien? Tresor is me nooit zo opgevallen bij nec en Willem 2. Liever een ander dan traore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei Urbeto: Je mag god toch op blote knieën bedanken dat je überhaupt nog 20+ miljoen voor zo'n waardeloze speler krijgt? Hij leverde nooit wanneer het moest, was een waardeloos uithangbord voor je club en verdiende daar ongetwijfeld een meer dan vorstelijk salaris mee. Vorig jaar heeft hij zijn statistieken eigenlijk vooral door penalty's opgehoogd. Ik zou heel blij zijn dat hij weg is. Nou ja, dat het geen succes is geworden lijkt me duidelijk. Ik denk wel dat hij af en toe liet zien over meer kwaliteit te beschikken dan de gemiddelde selectiespeler. Bij lange na niet vaak genoeg, absoluut, maar gezien zijn aankoopbedrag en dat het een club uit Saudi-Arabië betreft, had ik wellicht op iets meer dan 21 miljoen gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 minuut geleden zei Arles: Nou ja, dat het geen succes is geworden lijkt me duidelijk. Ik denk wel dat hij af en toe liet zien over meer kwaliteit te beschikken dan de gemiddelde selectiespeler. Bij lange na niet vaak genoeg, absoluut, maar gezien zijn aankoopbedrag en dat het een club uit Saudi-Arabië betreft, had ik wellicht op iets meer dan 21 miljoen gehoopt. Aankoopbedrag zegt natuurlijk niks, kijk maar even naar de transfers van Manchester United. Daar gaan ze niet eens 25% zien van het aankoopbedrag van Antony en ik vind zijn status best wel vergelijkbaar als met Bergwijn. Niet fit, ligt niet lekker bij het publiek, rare houding en presteert niks op het veld. Alles boven de 15 was al prima geweest, nu kan er wel een kleine vlag uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 4 minuten geleden zei Arles: Nou ja, dat het geen succes is geworden lijkt me duidelijk. Ik denk wel dat hij af en toe liet zien over meer kwaliteit te beschikken dan de gemiddelde selectiespeler. Bij lange na niet vaak genoeg, absoluut, maar gezien zijn aankoopbedrag en dat het een club uit Saudi-Arabië betreft, had ik wellicht op iets meer dan 21 miljoen gehoopt. Afschrijvingskosten gedekt door deze transfersom, snap opzich wel dat dat het doel was voor Ajax om te verkopen. Dit was ook letterlijk de enige club met interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei putdus: Tresor is me nooit zo opgevallen bij nec en Willem 2. Hij had ook maar 4 goals en 11 assists in zijn 2e jaar bij Willem II natuurlijk. 1 uur geleden zei Chiemel: Dat ze een Tresor proberen te halen, maar niet lukt, dat snap ik dan weer niet. Dit kan je toch hebben "klaarstaan"? Ik mis constant het verder vooruitdenken, maar dat is eenmaal hoe het grootste deel van de markt werkt blijkbaar. Ik weet vrij zeker dat elke club in het voetbal wel probeert vooruit te denken, maar dat effectief uitvoeren is in de praktijk bijna onmogelijk. Je bent voor een transfer afhankelijk van zoveel interne en externe factoren. En die worden over het algemeen bepaald door zeer wispelturige mensen met vaak redelijk verstoorde wereldbeelden. Dat zorgt ervoor dat je de zogenaamde lijstjes, zeker in deze periode, meermaals per dag moet bijwerken (in positieve en negatieve zin). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Citaat Het is allerminst zeker dat Ajax zich gaat versterken met Kamaldeen Sulemana. Volgens De Telegraaf heeft de twijfel toegeslagen en leven de Amsterdammers 'tussen hoop en vrees'. Vlak voor het scheiden van de markt stuurde Ajax alle documenten rond de transfer van Sulemana naar de FIFA. Althans, dat was het nieuws in de nacht van maandag op dinsdag. Dat blijkt echter nog niet zo zeker. Ajax wacht nog altijd gespannen op het oordeel van de FIFA. 'Waren ze net op tijd of misten ze de deadline?', vraagt De Telegraaf zich af. Telegraaf gaat nog ff stoken Stel je voor dat het níét lukt, dan ga je met Godts en Traoré als buitenspelers het seizoen in. Nou, berg je dan maar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 9 minuten geleden zei Rogier.: Telegraaf gaat nog ff stoken Stel je voor dat het níét lukt, dan ga je met Godts en Traoré als buitenspelers het seizoen in. Nou, berg je dan maar hoor. Denk dat we Brobbey dan misschien ook regelmatig als linksbuiten gaan zien? Godts kan natuurlijk niet alles spelen en de andere twee spitsen lijken me nog een stuk minder geschikt voor op de flank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 13 minuten geleden zei Rogier.: Telegraaf gaat nog ff stoken Stel je voor dat het níét lukt, dan ga je met Godts en Traoré als buitenspelers het seizoen in. Nou, berg je dan maar hoor. Ik voorspelde deze gisteren al in een chat met vrienden. Bergwijn gaat en Ajax is te laat met het papierwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 34 minuten geleden zei Rogier.: Telegraaf gaat nog ff stoken Stel je voor dat het níét lukt, dan ga je met Godts en Traoré als buitenspelers het seizoen in. Nou, berg je dan maar hoor. Als dit waar is, is dit toch geen stoken? Je kan zeggen wat je wil over de Telegraaf, maar ze brengen dit soort berichtgeving doorgaans niet de wereld in zonder dat ze hun bronnen hebben gecheckt. Zal wel een kern van waarheid in zitten dat het registreren lastig wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Ik ga typ dit met tranen in de ogen, maar als Sulemana niet doorgaat dan zou ik toch wel gaan aankloppen bij Memphis.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 19 minuten geleden zei Beppu: Als dit waar is, is dit toch geen stoken? Je kan zeggen wat je wil over de Telegraaf, maar ze brengen dit soort berichtgeving doorgaans niet de wereld in zonder dat ze hun bronnen hebben gecheckt. Zal wel een kern van waarheid in zitten dat het registreren lastig wordt. Mwoah, ben ik het niet mee eens. Ik vermoed dat ze hebben geconcludeerd dat Sulemana nog niet gepresenteerd is, en dachten oh we kunnen nog even nieuws maken, misschien is het niet gelukt. Ik bedoel, dat is ook daadwerkelijk de conclusie die je kan trekken. Dit is gewoon pure stemmingmakerij om weer mensen hun site te laten lezen en allerlei meningen over de club te laten vormen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 13 minuten geleden zei La Pulga: Ik ga typ dit met tranen in de ogen, maar als Sulemana niet doorgaat dan zou ik toch wel gaan aankloppen bij Memphis.. Dan ruil je de ene veel te dure rapper in voor zijn grotere broer, een rapper die nóg meer verdiend #Kroescontrol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september (bewerkt) 7 minuten geleden zei Rogier.: Mwoah, ben ik het niet mee eens. Ik vermoed dat ze hebben geconcludeerd dat Sulemana nog niet gepresenteerd is, en dachten oh we kunnen nog even nieuws maken, misschien is het niet gelukt. Ik bedoel, dat is ook daadwerkelijk de conclusie die je kan trekken. Dit is gewoon pure stemmingmakerij om weer mensen hun site te laten lezen en allerlei meningen over de club te laten vormen. Jij vermoedt ... -> 'dit is gewoon pure stemmingmakerij'. Nee, dat vermoed en hoop jij. 3 september bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten