Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Gert:

Opgelucht dat het vizier nu al op volgend seizoen kan. Europees wel een gift na wat voor seizoen we hebben meegemaakt 🙏

De giftbeker moet tot het einde leeg he Gert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1893

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

23 minuten geleden zei PJHoutman:

De giftbeker moet tot het einde leeg he Gert.

Zou hier graag een animated gift plaatsen van een dansende banaan. Maar zit op mijn telefoon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Thierryvane:

Daar kom je na 33 van de 34 wedstrijden achter?

Nee, maar dat doet er toch niet toe? Dat een bepaalde stelling al bekend is betekent niet dat verdere bevestigingen van die stelling niet besproken kunnen worden. Het gaat hier immers ook nog altijd over een verloren seizoen, iets wat na een speelronde of 7/8 ook al wel duidelijk was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Urbeto:

Nee, maar dat doet er toch niet toe? Dat een bepaalde stelling al bekend is betekent niet dat verdere bevestigingen van die stelling niet besproken kunnen worden. Het gaat hier immers ook nog altijd over een verloren seizoen, iets wat na een speelronde of 7/8 ook al wel duidelijk was. 

He he kwalificatie Europa League overwintering in de Conference League, prachtig seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Urbeto:

Snap ik maat, maar lees even wat pagina's terug in dit topic. Helemaal niemand vindt Bergwijn een geschikte aanvoerder. Denk dat 9/10 hem liever kwijt dan rijk zijn. Is geen aanvoerder en zal dat ook nooit worden, niet op het veld en al helemaal niet voor de camera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gert:

Pijnlijk wel. Besef dat ik nu ook te oud wordt om trainer van Ajax te zijn. 

Nou jij bent echt super oud, maar dit mannetje is zelfs jonger dan ik :-D

Perez en El Ahmadi lullen Bergwijn ff de EK selectie in :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

image.png.693b484c773c63cae66d6cf342180a17.png

Dit is het lijstje van de aankopen van afgelopen transferperiodes, ik heb er voor het gemak even de verwachte prijzen bij gezet als zij verkocht gaan worden. Verwacht dat alleen op Ramaj, Mannsverk en Akpom uiteindelijk winst gemaakt zal worden. (Natuurlijk Butera, Rijkhoff en als er een bedrag voor Henderson en Boompie komt is dat ook winst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei La Pulga:
  Inhoud verbergen

image.png.693b484c773c63cae66d6cf342180a17.png

Dit is het lijstje van de aankopen van afgelopen transferperiodes, ik heb er voor het gemak even de verwachte prijzen bij gezet als zij verkocht gaan worden. Verwacht dat alleen op Ramaj, Mannsverk en Akpom uiteindelijk winst gemaakt zal worden. (Natuurlijk Butera, Rijkhoff en als er een bedrag voor Henderson en Boompie komt is dat ook winst)

Ik denk dat je hier aardig naast zit persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei timpy00:

Ik denk dat je hier aardig naast zit persoonlijk.

Qua bedragen of wie er weggaan? Qua bedragen geen heel gek lijstje in ieder geval. Verder zal Avila in ieder geval niet vertrekken met zijn zware blessure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt er heel erg aan voor welk bedrag hij dan gaat. Wel knap hoe hij zich heeft herpakt na veel kritiek. En in de jeugd was hij natuurlijk een uniek talent wel. Maar die manier van spelen toen zie ik ook nu hij beter speelt niet meer zo terug in zijn spel. Weet niet hoe de nieuwe trainer het middenveld neer zal zetten. Maar als nummer 10 ambieer ik toch een wat ander type speler. Wat meer slimheid en technisch vaardiger. En als 8 blijf ik zijn verdedigend inzicht en intensiteit nog wel wat onder de maat. En ik begrijp goed dat we als Ajax nu geen luxe positie hebben en allerminst zeker is of we op 10 of 8 een betere optie kunnen scouten en halen ergens vandaan. Dus daarom voor mij erg belangrijk of hij voor veel gaat of niet. Als het geen top bedrag is, dan is hij sowieso van waarde voor ons.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Taylor zich de 2e seizoenshelft wel heel erg onttrokken heeft aan de malaise, dus in dat opzicht is het wel een aderlating. Maar ik ben gewoon niet zo'n fan van die jongen, omdat je in de omschakeling vaak met een man minder loopt te ballen. Hoe vaak ik die man dit jaar zijn man heb zien laten lopen. Ongekend.

Dus in dat opzicht, als Napoli met een miljoen of 20/25 aan komt zetten, dan denk ik dat je hem gewoon moet verkopen. Vd Beek er voor terug halen voor een pak minder, en je hebt wmb een win-win situatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites