Chiemel Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari In het echt hebben ze geen terminate loan knop blijkbaar. Maar zal alsnog niet die nr 6 zijn die we zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Tja, zeg het maar. Ik volg Excelsior niet, maar heeft tot dusver pas 394 minuten gemaakt. Goedkoopste optie die je hebt. Je mist 2 controlerende middenvelders nog enige tijd (Boomen en Mannsverk) en Vos is ook nog verre van fit. Dan is Fitz-Jim de goedkoopste optie. Alleen sla je als Ajax natuurlijk weer eens de plank volledig mis door hem terug te eisen maar dat contractueel eigenlijk niet te kunnen Het houdt niet op, niet vanzelf.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Het valt me overigens op dat Mislintat weg is, en de Telegraaf en andere media ineens weer alles weten. Typisch, maar ook teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 52 minuten geleden zei Lazy: Goedkoopste optie die je hebt. Je mist 2 controlerende middenvelders nog enige tijd (Boomen en Mannsverk) en Vos is ook nog verre van fit. Dan is Fitz-Jim de goedkoopste optie. Alleen sla je als Ajax natuurlijk weer eens de plank volledig mis door hem terug te eisen maar dat contractueel eigenlijk niet te kunnen Het houdt niet op, niet vanzelf.... Fitz - Jim is ook wel een veel te matige speler eigenlijk. Dus zie dit alleen als serieuze optie als die andere jongens nog wel een tijdje out zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 2 uur geleden zei timpy00: Fitz - Jim is ook wel een veel te matige speler eigenlijk. Dus zie dit alleen als serieuze optie als die andere jongens nog wel een tijdje out zijn. Dat staat buiten kijf natuurlijk. Maar voor een club met weinig keus qua financiën is het wellicht de enige optie.... Het is te hopen dat Bergwijn verkocht gaat worden aan een club in Saoedi. Dan kun je nog cashen en wat uitgeven. Anders wordt het vrij pover in januari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Idumbo Muzambo naar Sevilla. Wat dom. Citaat Omdat de middenvelder in Amsterdam een aflopend contract heeft, is Ajax er veel aan gelegen Idumbo-Muzambo deze winter van de hand te doen. Volgens de bronnen incasseert Ajax de gebruikelijke opleidingsvergoeding van circa driehonderdduizend euro, die door middel van bonussen met enkele tonnen kan oplopen. Daarnaast is een percentage van de transfersom bij doorverkoop bedongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Lekker laten gaan. Die zien we over een jaar of twee/drie terug bij een Genk of Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Geweldige vent blijft dit toch: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Kijk Mislintat blijkt een vreemde kerel te zijn, dat geloof ik graag. Maar ik vind het toch ook wel geweldig dat zo´n gozer even met de 86 jarige mister Ajax gaat praten en hem gaat vertellen dat hij een lijstje met spelers mag inleveren, waarbij die zelf al weet ´´leuk gebaar, maar gaan we niks mee doen´´ en dat mister Ajax met een klein stijf piemeltje snel wat spelers opschrijft en inlevert en erachter komt dat het zo niet werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Ik zou echt goud geld betalen voor een soort bejaardenhuis-Big Brother versie met daarin Sjaak Swart, de gebroeders v/d Kerkhof en Hanegem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Voor deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 5 uur geleden zei Beppu: Geweldige vent blijft dit toch: Blijft bijzonder dat iedere club een soort clublegend moet hebben die totaal de realiteit kwijt is geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 49 minuten geleden zei timpy00: Blijft bijzonder dat iedere club een soort clublegend moet hebben die totaal de realiteit kwijt is geraakt. Dat soort gasten moet je juist koesteren, of je het met ze eens bent of niet. Net als figuren als Kale en Kokkie die tegen alles aanschoppen. Je bent als Ajax zijnde (of andere willekeurige topclub) pas verloren als je geen kritische veteranen of supporters meer hebt en dat ze alles maar goed vinden wat er gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Sjaak Swart, de VD Kerkhofjes, Willem van Hanegem zijn allemaal zo gek op hun eigen club, dat eigenlijk hun familie zou moeten zeggen van doe maar even niet zo brabbelen in de pers. Maargoed ze krijgen het podium en mensen gaan er goed en slecht op. Prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari (bewerkt) Lekker man. Transferjosti is weer begonnen. Ik zag allebei de backies op rechts weer een poging tot voetbal proberen te spelen afgelopen weekend Thier. Ga je heel eerlijk zeggen. Ik hoop dat de Lang eens gaat informeren bij Mateuzinho. Kunnen wel wat aanvallend geweld gebruiken daar. Wat jij ThierryVerweij? 9 januari bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Volgens alle reacties van Liverpoolfans op dit gerucht zou dit voetbaltechnisch geen hele goede keuze zijn van Ajax. Kon het vorig jaar totaal niet meer belopen bij Liverpool en was voor een groot deel debet aan de vijfde plaats op de ranglijst (niet mijn woorden). Maar goed, het tempo in de Eredivisie is wel 10x lager dan in de Prem, dus wie weet. Financieel is het ook een raar verhaal. Een grote opdracht afgelopen zomer was om het salarishuis flink omlaag te halen, wat Mislintat naar verluidt best goed gelukt is, maar deze knakker verdient zo'n 750k per week () in de zandbak. Die gaat bij Ajax ook niet voor weinig willen voetballen lijkt me. Maar daar kan ik volledig naast zitten. Wel een toffe naam, al heeft hij die in Engeland best wel beschadigd door naar de zandbad te vertrekken. Jarenlang voorvechter zijn van dat hele LHBTI gebeuren en dan al die normen en waarden opzij zetten om voor heel veel centjes in SA te gaan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Ik krijg er wel positieve ideeën bij, maar geen idee hoe goed ie nog is. Maar lekker laten meedoen en Taylor meteen even op de eerste training aanpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Kan het wellicht Europees niet meer belopen, maar Ajax is nou niet echt meer topniveau, en in de Eredivisie is het vast ruim voldoende. Zijn leiderschap kan Ajax heel hard gebruiken. Benieuwd naar zijn niveau, zou het in basis een goede versterking vinden, ondanks zijn hoge tekenbonus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Dit kan uiteindelijk om zoveel redenen nooit gebeuren. Maar wel leuk dat er dit soort nieuws komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari https://www.nu.nl/voetbal/6297328/succescoach-bakker-moet-vertrekken-bij-ajax-vrouwen-ik-zag-dit-niet-aankomen.html Bakker bakte er heel veel van. Waarom moet ze nou weg dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Werd verdomme tijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 17 minuten geleden zei Thierryvane: Werd verdomme tijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Gebeurt genoeg begin januari. Akpom wordt ook in verband gebracht met een transfer. Weet niet of dit relaistisch. Zo wel, dan vraag ik mij af wat het idee hierachter is (Rijkhoff als 2e spits? Andere spits halen?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Partyyyyy!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten