Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

1 uur geleden zei Thierryvane:

Tja, zeg het maar. Ik volg Excelsior niet, maar heeft tot dusver pas 394 minuten gemaakt.

Goedkoopste optie die je hebt. Je mist 2 controlerende middenvelders nog enige tijd (Boomen en Mannsverk) en Vos is ook nog verre van fit. Dan is Fitz-Jim de goedkoopste optie. Alleen sla je als Ajax natuurlijk weer eens de plank volledig mis door hem terug te eisen maar dat contractueel eigenlijk niet te kunnen :t:Het houdt niet op, niet vanzelf.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Lazy:

Goedkoopste optie die je hebt. Je mist 2 controlerende middenvelders nog enige tijd (Boomen en Mannsverk) en Vos is ook nog verre van fit. Dan is Fitz-Jim de goedkoopste optie. Alleen sla je als Ajax natuurlijk weer eens de plank volledig mis door hem terug te eisen maar dat contractueel eigenlijk niet te kunnen :t:Het houdt niet op, niet vanzelf.... 

Fitz - Jim is ook wel een veel te matige speler eigenlijk. Dus zie dit alleen als serieuze optie als die andere jongens nog wel een tijdje out zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei timpy00:

Fitz - Jim is ook wel een veel te matige speler eigenlijk. Dus zie dit alleen als serieuze optie als die andere jongens nog wel een tijdje out zijn.

Dat staat buiten kijf natuurlijk. Maar voor een club met weinig keus qua financiën is het wellicht de enige optie....  Het is te hopen dat Bergwijn verkocht gaat worden aan een club in Saoedi. Dan kun je nog cashen en wat uitgeven. Anders wordt het vrij pover in januari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idumbo Muzambo naar Sevilla. Wat dom.

Citaat

Omdat de middenvelder in Amsterdam een aflopend contract heeft, is Ajax er veel aan gelegen Idumbo-Muzambo deze winter van de hand te doen. Volgens de bronnen incasseert Ajax de gebruikelijke opleidingsvergoeding van circa driehonderdduizend euro, die door middel van bonussen met enkele tonnen kan oplopen. Daarnaast is een percentage van de transfersom bij doorverkoop bedongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Mislintat blijkt een vreemde kerel te zijn, dat geloof ik graag. Maar ik vind het toch ook wel geweldig dat zo´n gozer even met de 86 jarige mister Ajax gaat praten en hem gaat vertellen dat hij een lijstje met spelers mag inleveren, waarbij die zelf al weet ´´leuk gebaar, maar gaan we niks mee doen´´ en dat mister Ajax met een klein stijf piemeltje snel wat spelers opschrijft en inlevert en erachter komt dat het zo niet werkt :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei timpy00:

Blijft bijzonder dat iedere club een soort clublegend moet hebben die totaal de realiteit kwijt is geraakt.

Dat soort gasten moet je juist koesteren, of je het met ze eens bent of niet. Net als figuren als Kale en Kokkie die tegen alles aanschoppen. Je bent als Ajax zijnde (of andere willekeurige topclub) pas verloren als je geen kritische veteranen of supporters meer hebt en dat ze alles maar goed vinden wat er gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjaak Swart, de VD Kerkhofjes, Willem van Hanegem zijn allemaal zo gek op hun eigen club, dat eigenlijk hun familie zou moeten zeggen van doe maar even niet zo brabbelen in de pers. Maargoed ze krijgen het podium en mensen gaan er goed en slecht op. Prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker man. Transferjosti is weer begonnen.

Ik zag allebei de backies op rechts weer een poging tot voetbal proberen te spelen afgelopen weekend Thier. Ga je heel eerlijk zeggen. Ik hoop dat de Lang eens gaat informeren bij Mateuzinho. Kunnen wel wat aanvallend geweld gebruiken daar. Wat jij ThierryVerweij?

bewerkt door Dansmeister
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens alle reacties van Liverpoolfans op dit gerucht zou dit voetbaltechnisch geen hele goede keuze zijn van Ajax. Kon het vorig jaar totaal niet meer belopen bij Liverpool en was voor een groot deel debet aan de vijfde plaats op de ranglijst (niet mijn woorden). Maar goed, het tempo in de Eredivisie is wel 10x lager dan in de Prem, dus wie weet.

Financieel is het ook een raar verhaal. Een grote opdracht afgelopen zomer was om het salarishuis flink omlaag te halen, wat Mislintat naar verluidt best goed gelukt is, maar deze knakker verdient zo'n 750k per week (:cab:) in de zandbak. Die gaat bij Ajax ook niet voor weinig willen voetballen lijkt me. Maar daar kan ik volledig naast zitten.

Wel een toffe naam, al heeft hij die in Engeland best wel beschadigd door naar de zandbad te vertrekken. Jarenlang voorvechter zijn van dat hele LHBTI gebeuren en dan al die normen en waarden opzij zetten om voor heel veel centjes in SA te gaan voetballen:mrgy:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het wellicht Europees niet meer belopen, maar Ajax is nou niet echt meer topniveau, en in de Eredivisie is het vast ruim voldoende. Zijn leiderschap kan Ajax heel hard gebruiken. Benieuwd naar zijn niveau, zou het in basis een goede versterking vinden, ondanks zijn hoge tekenbonus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites