PJHoutman Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Even serieus jongens. Die Mikautadze, los van wat die nou echt kan (wat volgens mij ook niet héél veel is, maar soit) die moet je toch nooit meer opstellen? Weer 0,0 inzet zonder bal. Tegen amateurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 4 uur geleden zei putdus: Er is door mislinat totaal verkeert ingekocht. Ongelooflijk dat die hier nog zo verdedigt werd. Veel talenten die wel misschien goed kunnen worden maar er totaal nog niet staan, wat ook niet verwacht kan worden. Sutalo valt me eigenlijk het meest tegen. Had van hem wel altijd een degelijk niveau verwacht. Rensch die zegt dat het best goed is dat ajax vijfde staat moet je gelijk zijn contract ontbinden en wegsturen. Ik denk dat er vooral wat ervaring aangetrokken moet worden. Wie zou ik zo ook niet zo snel weten. Misschien taglefico en de roon? De vrij zal wel niet haalbaar zijn. Verder denk ik dat het pappen en nat houden klaar moet zijn. Taylor en Bergwijn die zelden wat laten zien ook gewoon afscheid van nemen. Dan maar je verlies pakken. De Jongste van het stel Hato blijft wel overeind. Knap van hem. Zijn contract is ook nog steeds niet verlengd. Net zoals sommige goede jeugdspelers. Volg jij uberhaupt het voetbal allemaal wel of roep je maar wat? Je mening over Taylor gaat ook totaal niet op na de afgelopen maand denk ik. Een van de weinige spelers die op de laatste week na een goed niveau heeft gehaald. Ben zeer kritisch op hem, maar nu slaat het echt nergens op. Weet je ook waarom zijn contract nog niet verlengd is? Of ben je dat ook maar aan het roepen om te roepen? Ze wachten tot hij 18 is omdat hij dan een langer contract kan tekenen dan wanneer hij 17 is. Aantal andere jeugdspelers ligt ook vooral aan die jeugdspelers zelf zoals Muzambo. 5 uur geleden zei MarcFR: Ligt dat alleen aan de trainer, dat conditionele gedeelte? Daar heb je toch een volledige staff voor inclusief conditietrainers etc.? Ik heb in het verleden bij ons ook vaak naar de trainer gewezen maar als buitenstaander vind ik dat er wel meer verantwoordelijk zijn voor dit dan Steijn. Nogmaals, Steijn is een modale trainer en bizar dat Ajax hem haalde. Maar als je ziet waar er nu mee gewerkt moet worden.. Ja ligt aan de trainer. Hij is degene die traint toch? Hij is degene die eindverantwoordelijk is. Dat ligt zeker aan de trainer. Jij doet net alsof Ajax het spelersmateriaal van Vitesse heeft. Je hebt gewoon een selectie waar je zeker derde mee moet worden. Is dat goed voor Ajax? Nee natuurlijk niet. Maar op dit moment is de situatie helaas zo. Doet van 't Schip het beter, niet veel nee maar is ook een waardeloze trainer. Zie zijn vorige ervaringen. Enige wat hij wel goed doet is proberen een teamgevoel uit te stralen, spelers vertrouwen te geven en niet af te vallen en vooral probeert hij wat rust te creëren. 5 uur geleden zei MarcFR: Dan nog moet je winnen van PEC, amateurs etc. maar het is los zand. Ik weet niet of je van zulke spelers een eenheid kan maken? Je moet die twee wedstrijden altijd winnen of je goed of slecht in vorm bent maakt niet uit. Nogmaals waarom doe je alsof Ajax soort gehandicapten team in het veld heeft staan. Een eenheid kun je altijd maken, waarom zou dat niet kunnen? 5 uur geleden zei MarcFR: Kijk gewoon eens naar je aankoopbeleid. Het zijn stuk voor stuk miskopen, geen één zou bij Feyenoord of PSV in de basis staan. De lat ligt bij jullie zo bijzonder laag opeens, vooral als ik op Twitter kijk. Bijvoorbeeld die keeper word na een beetje meevoetballen alweer de hemel in gepraat terwijl dat gewoon een hele modale keeper is. Ik denk niet dat wat je zegt waar is maar dat is een andere discussie. Buiten dat het aankoopbeleid en of de lat laag of hoog ligt niks met elkaar te maken heeft. Je kunt toch ook niet zeggen de lat van Ajax ligt laag want mijn twitterfeed zegt dat. Ik denk dat de lat altijd hoog ligt bij Ajax. En ja dit is een kut seizoen, sterker nog eigenlijk derde matige/slechte seizoen op rij zowel qua aankopen als qua spel en prestaties. Helaas gaat het nog wel tijdje duren voor alles weer heel goed loopt. Maar dat betekend niet dat je tot die tijd niet mee kunt doen om de titel (daarmee bedoel ik niet dit seizoen natuurlijk, want dat wordt hem niet). Ik vind Ramaj een uitstekende moderne keeper. Enige keeper in de Eredivisie die de potentie heeft zich te ontwikkelen en naar Europese (sub)top kan gaan. Bijlow heeft ook de kwaliteiten voor dat niveau, voor je daar op komt, maar twijfel of clubs hem snel gaan nemen ivm blessurehistorie. Maar als Bijlow nu een seizoen fit blijft dan Bijlow ook zeker. 5 uur geleden zei MarcFR: Gaaei moet een grap zijn, degene die die gescout heeft.. Sutalo is wel een vreemd verhaal moet ik zeggen, Kroatisch international, maar doet alles fout. Wat is dat dan? Dat kan niet alleen vertrouwen zijn? Avila Tahirovic. Forbs kan er niets van. Vergeet er vast nog wat Je roept nu zomaar Forbs en Tahirovic kunnen er niks van. Maar op basis waarvan? Zijn er in de Eredivisie zoveel spelers van 19/20 jaar met meer potentie dan zij? En nee daarmee zeg ik niet dat ze nu goed spelen of dat ze op dit moment Ajax kunnen dragen. Maar we kijken nu individueel naar een speler zijn kwaliteiten en potentie neem ik aan? 5 uur geleden zei MarcFR: Er was wat 'hosanna' had ik het idee, maar sinds het vertrek van Steijn is Ajax er echt niet op vooruit gegaan. Er zijn wat wedstrijden gewonnen, soms nog met mazzel ook, tegen hele zwakke tegenstanders.. Ajax is er zeker veel op vooruitgegaan, maar niet qua spel. Steijn won de makkelijke potjes overigens ook niet. Maar je hebt nu geen trainer meer rondlopen die spelers waarmee hij moet werken afbrandt, als vuil behandeld. Die zijn persoonlijke oorlogjes overal wilt winnen door andere spelers, collegas de club te schaden. Dus ja je bent er zeker op vooruitgegaan. Maar nog zeker niet op de manier die zou moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 5 uur geleden zei Elsjorro1990: Het mooiste voorbeeld van hoe een trainer juist wel een verschil kan maken, zien we nu toch bij PSV? Wat heeft PSV nou daadwerkelijk veranderd ten opzichte van vorig seizoen? Een andere linksback, een andere middenvelder en dat is het wel zon beetje. En toch presteert die man het om van die gatenkaas van vorig jaar, een onneembare vesting te maken. Had al geen hoge pet van je op, maar na zulke opmerkingen kan ik je helemaal niet meer serieus nemen. Wat vinden jullie wat ajax moet doen in de winterstop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 5 minuten geleden zei putdus: Had al geen hoge pet van je op, maar na zulke opmerkingen kan ik je helemaal niet meer serieus nemen. Wat vinden jullie wat ajax moet doen in de winterstop? Nieuwe trainer aanstellen Rechtsbuiten van 25-30 jaar halen Verdedigende middenvelder met ervaring halen. Zal gezien de situatie op dit moment huur met optie tot koop worden. Mikautadze aan Metz verhuren. Martha niet meer opstellen. Kaplan kans geven. Eventueel Bergwijn verkopen bij goed bod 30-40 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 9 minuten geleden zei putdus: Wat vinden jullie wat ajax moet doen in de winterstop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 51 minuten geleden zei timpy00: Eventueel Bergwijn verkopen bij goed bod 30-40 miljoen. Als zo'n bod nu komt dan eet ik mijn Feyenoord-schoen op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 1 uur geleden zei putdus: Had al geen hoge pet van je op, maar na zulke opmerkingen kan ik je helemaal niet meer serieus nemen. Wat vinden jullie wat ajax moet doen in de winterstop? Vooral niet in paniek raken met aankopen komende winterstop. De spelers die een meerwaarde zijn voor het niveau wat je uiteindelijk wil halen, zijn toch niet beschikbaar en geld hebben we ook niet. Ga eerst maar gewoon een halfjaar zorgen dat intern de juiste poppetjes gaan draaien op bestuurlijk niveau. Bergwijn mag voor een zak geld naar SA voor mij. Als Antwerp en Metz toevallig Avila en Mika gratis willen huren > weg ermee. SAE en Martha > uitzwaaien. Rulli > gone. Seizoen uitzingen en denk echt als technische staff na om gewoon 5-3-2 te spelen met dit spelersmateriaal. Met pech ga je 6e worden, met wat geluk dit jaar 4e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 3 minuten geleden zei Dansmeister: Vooral niet in paniek raken met aankopen komende winterstop. De spelers die een meerwaarde zijn voor het niveau wat je uiteindelijk wil halen, zijn toch niet beschikbaar en geld hebben we ook niet. Ga eerst maar gewoon een halfjaar zorgen dat intern de juiste poppetjes gaan draaien op bestuurlijk niveau. Bergwijn mag voor een zak geld naar SA voor mij. Als Antwerp en Metz toevallig Avila en Mika gratis willen huren > weg ermee. SAE en Martha > uitzwaaien. Rulli > gone. Seizoen uitzingen en denk echt als technische staff na om gewoon 5-3-2 te spelen met dit spelersmateriaal. Met pech ga je 6e worden, met wat geluk dit jaar 4e. Ik zie niet in hoe Ajax lager dan vijfde gaat eindigen gezien het niveau van de Eredivisie dit jaar. Dat is dan ook het enige geluk dat Ajax dit jaar heeft: Als je dan toch een enorm bagger seizoen draait, doe het dan maar in het zwakste Eredivisiejaar sinds mensheugenis. Trouwens, als ajax vijfde wordt en een ploeg uit de top 4 wint de beker, ontlopen ze dan die uiterst gure playoffs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 33 minuten geleden zei Lenstra: Als zo'n bod nu komt dan eet ik mijn Feyenoord-schoen op. Als je dit live streamt, dan doneer ik een pot mayonaise om het nog een beetje te doen smaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Op 22-12-2023 om 16:22 zei Lenstra: Als zo'n bod nu komt dan eet ik mijn Feyenoord-schoen op. Ja ik ook hoor. Zou alleen een club uit Saoedi Arabië kunnen doen. Waren wel de verhalen toen. Maar ik ga er vanuit dat hij gewoon blijft. Op 22-12-2023 om 16:40 zei Beppu: Ik zie niet in hoe Ajax lager dan vijfde gaat eindigen gezien het niveau van de Eredivisie dit jaar. Dat is dan ook het enige geluk dat Ajax dit jaar heeft: Als je dan toch een enorm bagger seizoen draait, doe het dan maar in het zwakste Eredivisiejaar sinds mensheugenis. Trouwens, als ajax vijfde wordt en een ploeg uit de top 4 wint de beker, ontlopen ze dan die uiterst gure playoffs? Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Na het artikel van het Parool vanavond, wordt maar weer eens bevestigd dat Sven gewoon prima werk heeft geleverd, gegeven de middelen die hij had. Sar, Han van Jalst en co daarentegen, lekker gewerkt pikken! Mislintat gedraagt zich echt als een ongelofelijke gentleman. Zal wel in ruil voor wat geld een NDA hebben getekend. Hoe anders had Ajax ervoor gestaan als ze gewoon wél een goede coach hadden gehad, en de eerste / tweede keuze op de meeste plekken wél kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 29 minuten geleden zei Rogier.: Na het artikel van het Parool vanavond, wordt maar weer eens bevestigd dat Sven gewoon prima werk heeft geleverd, gegeven de middelen die hij had. Sar, Han van Jalst en co daarentegen, lekker gewerkt pikken! Mislintat gedraagt zich echt als een ongelofelijke gentleman. Zal wel in ruil voor wat geld een NDA hebben getekend. Hoe anders had Ajax ervoor gestaan als ze gewoon wél een goede coach hadden gehad, en de eerste / tweede keuze op de meeste plekken wél kwamen. Neem aan dat dit sarcastisch is toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 10 uur geleden zei Beppu: Ik zie niet in hoe Ajax lager dan vijfde gaat eindigen gezien het niveau van de Eredivisie dit jaar. Dat is dan ook het enige geluk dat Ajax dit jaar heeft: Als je dan toch een enorm bagger seizoen draait, doe het dan maar in het zwakste Eredivisiejaar sinds mensheugenis. Trouwens, als ajax vijfde wordt en een ploeg uit de top 4 wint de beker, ontlopen ze dan die uiterst gure playoffs? Komt omdat Groningen er niet bij is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 7 uur geleden zei putdus: Neem aan dat dit sarcastisch is toch Omdat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Men bekijkt het soms wel erg zwart wit. Het ligt óf aan Mislintat, óf aan Steijn. Ze hebben beiden toch gewoon zeer ondermaats gepresteerd. Mislintat heeft een totaal onsamenhangende selectie neergezet met ook een duidelijk gebrek aan kwaliteit. Steijn heeft daar vervolgens ook heel matig werk mee verricht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 1 uur geleden zei Beppu: Men bekijkt het soms wel erg zwart wit. Het ligt óf aan Mislintat, óf aan Steijn. Ze hebben beiden toch gewoon zeer ondermaats gepresteerd. Mislintat heeft een totaal onsamenhangende selectie neergezet met ook een duidelijk gebrek aan kwaliteit. Steijn heeft daar vervolgens ook heel matig werk mee verricht. Plus, Mislintat is degene die Steijn heeft aangesteld. Of hij nou eerst 4 andere opties heeft bekeken die niet door zijn gegaan om welke reden dan ook. Dat blijft voor mij de grootste fout die hij gemaakt heeft. Ja, de selectie is niet in balans en er zitten zeker een paar flinke miskopen bij, maar het aanstellen van Steijn is echt in alles totaal onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 1 uur geleden zei Beppu: Men bekijkt het soms wel erg zwart wit. Het ligt óf aan Mislintat, óf aan Steijn. Ze hebben beiden toch gewoon zeer ondermaats gepresteerd. Mislintat heeft een totaal onsamenhangende selectie neergezet met ook een duidelijk gebrek aan kwaliteit. Steijn heeft daar vervolgens ook heel matig werk mee verricht. Eens. Ben wel benieuwd naar mansverk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 51 minuten geleden zei AjaciedBart.: Plus, Mislintat is degene die Steijn heeft aangesteld. Of hij nou eerst 4 andere opties heeft bekeken die niet door zijn gegaan om welke reden dan ook. Dat blijft voor mij de grootste fout die hij gemaakt heeft. Ja, de selectie is niet in balans en er zitten zeker een paar flinke miskopen bij, maar het aanstellen van Steijn is echt in alles totaal onbegrijpelijk. Zeker grote fout. Al zijn twee van de eerdere opties die niet doorgingen vooral te wijten aan Sar en consorten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 40 minuten geleden zei timpy00: Zeker grote fout. Al zijn twee van de eerdere opties die niet doorgingen vooral te wijten aan Sar en consorten. En dan nog had je betere opties dan Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 4 minuten geleden zei AjaciedBart.: En dan nog had je betere opties dan Steijn. Achteraf zeker. Al wilde ze per se Nederlander en weet ik eerlijk gezegd niet wie dan wel. Ben blij dat de kans groot is dat het nu geen Nederlander wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 mikaudtze wordt verhuurd aan metz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Mijn heetste take is dat Mikautadze de beste voetballer is die door Ajax is gekocht in het seizoen 2023 - 2024. Maar verkeerde positie bij de verkeerde club op het verkeerde moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 33 minuten geleden zei Bolderbast: Mijn heetste take is dat Mikautadze de beste voetballer is die door Ajax is gekocht in het seizoen 2023 - 2024. Maar verkeerde positie bij de verkeerde club op het verkeerde moment. S/O naar jou Bolderbast voor deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Op 22-12-2023 om 12:49 zei Rrrood: Mwa Waarvan Pepi, bella-kotchap vrijwel nooit spelen, en zowel Lozano als tillman back-up zijn. Basiself van psv is op best wat posities, zeker in de verdediging waar ik het over had, vrijwel niet gewijzigd toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Ben benieuwd waar jullie dat gevoel op baseren @Bolderbast en @Thierryvane? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten