Vitesse88 Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 ach ach Berghuis toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 minuut geleden zei Vitesse88: ach ach Berghuis toch Die vond ontsnappen aan een rode kaart nog niet voldoende.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Ben benieuwd wat er is geroepen en of die raak was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 11 minuten geleden zei Vitesse88: ach ach Berghuis toch Stumpertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 29 minuten geleden zei La Pulga: Ben benieuwd wat er is geroepen en of die raak was. ben ook vooral benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 39 minuten geleden zei La Pulga: Ben benieuwd wat er is geroepen en of die raak was. Mocht het waar zijn over het racisme tegen Brobbey, mag die de volgende keer harder slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 33 minuten geleden zei Dansmeister: Mocht het waar zijn over het racisme tegen Brobbey, mag die de volgende keer harder slaan. Jammer dat het dan niet Brobbeast zelf was die uithaalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 "Een Ajacied trekt zijn jasje niet uit" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Vind wel dat na dit incident de hele Ajax-selextie gestraft moet worden. Mijn voorstel is om in de eerste vijf wedstrijden van het volgend seizoen zonder een speler uit de huidige selectie te spelen. Collectief straffen die boel! Wat denken ze wel die spelers!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Wanneer gaat de club Ajax weer stappen vooruit zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 33 minuten geleden zei Mansveld: Vind wel dat na dit incident de hele Ajax-selextie gestraft moet worden. Mijn voorstel is om in de eerste vijf wedstrijden van het volgend seizoen zonder een speler uit de huidige selectie te spelen. Collectief straffen die boel! Wat denken ze wel die spelers!? Ja met 11 andere namen spelen is helemaal geen straf voor de Ajax supporter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Zojuist zei Gert: Ja met 11 andere namen spelen is helemaal geen straf voor de Ajax supporter Er kan beter een normale trainer voor de groep komen. Onmogelijk dat de spelers het spelletje verleerd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Beste actie van het seizoen van Berghuis. Ik zal wel geen opmerkingen over Twente supporters maken. Ik zeg bijvoorbeeld NIET dat het allemaal amoebes zijn, ik denk het wel. Maar ik mag alles denken, hoop dat die persoon flink last van die klap voor zijn kanis heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 10 minuten geleden zei Arezo: Beste actie van het seizoen van Berghuis. Ik zal wel geen opmerkingen over Twente supporters maken. Ik zeg bijvoorbeeld NIET dat het allemaal amoebes zijn, ik denk het wel. Maar ik mag alles denken, hoop dat die persoon flink last van die klap voor zijn kanis heeft. Ah eigen rechtertje spelen is wel goed als het in jouw straatje past? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Ajax verplicht laten degraderen ipv Groningen zal een mooie straf zijn voor dit soort geweld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Op 27-5-2023 om 13:18 zei PJHoutman: Dit ja. Echt bizar dat ik sommige Ajacieden hem nu als aanwinst zie betitelen. Niveau Thom Haye/Marko Vejinovic. Ik heb vanmiddag weer naar Kenneth Taylor en Davy Klaassen zitten kijken. Slechter kan hij echt niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 uur geleden zei Mansveld: Ah eigen rechtertje spelen is wel goed als het in jouw straatje past? Ik ben gewoon geen fan van discriminatie. Snap best dat als dat over je teamgenoot gezegd wordt dat je dan een klap uitdeelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Ik bijna dagelijks kinderen vertellen dat je conflicten zo niet oplost. Berghuis door de bocht, allemaal juichende volwassenen en ik kan weer opnieuw beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 2 uur geleden zei Arezo: Ik ben gewoon geen fan van discriminatie. Snap best dat als dat over je teamgenoot gezegd wordt dat je dan een klap uitdeelt. Ik ook niet. Maar om je dan zo te gedragen vind ik bijna net zo kansloos. Zeker als meneer Berghuis dat doet. Is het Brobbey zelf dan heb ik er nog wel respect/begrip voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Ik vertel kinderen dagelijks dat iedereen gelijk is en we geen onderscheid mogen maken tussen mensen en dat het heel lelijk en verwerpelijk om iemand met een donkere huidskleur een kankerzwarte te noemen. Laat duidelijk zijn: geweld lost nooit iets op, ik snap zijn reactie alleen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Arezo: Ik vertel kinderen dagelijks dat iedereen gelijk is en we geen onderscheid mogen maken tussen mensen en dat het heel lelijk en verwerpelijk om iemand met een donkere huidskleur een kankerzwarte te noemen. Laat duidelijk zijn: geweld lost nooit iets op, ik snap zijn reactie alleen wel. Tsja, dan is het ook begrijpelijk als ik Kökçü ga slaan, met zijn homofobische gedrag. 6 uur geleden zei Mansveld: Ik ook niet. Maar om je dan zo te gedragen vind ik bijna net zo kansloos. Zeker als meneer Berghuis dat doet. Is het Brobbey zelf dan heb ik er nog wel respect/begrip voor. Inderdaad, maar Brobbey staat hier met zijn 21 jaar allang boven, terwijl Berghuis met zijn 31 jaar zijn frustraties over zijn kutseizoen moet botvieren op een dom boertje van Twente. Ik vind het echt achterlijk gedrag om maar te gaan rammen als iemand iets zegt dat me niet bevalt. Dan kan ik maandelijks klappen uitdelen. 29 mei 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Wat een parel van een pagina is dit, zeg. Als maatschappij hebben we nog een lange weg te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Vroeg me gisteren toch wel af of we niet gewoon verder hadden kunnen gaan met Schreuder. Alleen al aan die vraag denken is een teken dat Johnnie niet het maximale eruit heeft gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 3 minuten geleden zei Rogier.: Vroeg me gisteren toch wel af of we niet gewoon verder hadden kunnen gaan met Schreuder. Alleen al aan die vraag denken is een teken dat Johnnie niet het maximale eruit heeft gehaald. Ik heb zin in volgend seizoen, maat. Heel snel vergeten dit allemaal. Nieuwe trainer, nieuwe spelers, kom maar door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten