Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Vind wel dat na dit incident de hele Ajax-selextie gestraft moet worden. Mijn voorstel is om in de eerste vijf wedstrijden van het volgend seizoen zonder een speler uit de huidige selectie te spelen. Collectief straffen die boel! Wat denken ze wel die spelers!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Mansveld:

Vind wel dat na dit incident de hele Ajax-selextie gestraft moet worden. Mijn voorstel is om in de eerste vijf wedstrijden van het volgend seizoen zonder een speler uit de huidige selectie te spelen. Collectief straffen die boel! Wat denken ze wel die spelers!?

Ja met 11 andere namen spelen is helemaal geen straf voor de Ajax supporter 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste actie van het seizoen van Berghuis. Ik zal wel geen opmerkingen over Twente supporters maken. Ik zeg bijvoorbeeld NIET dat het allemaal amoebes zijn, ik denk het wel. Maar ik mag alles denken, hoop dat die persoon flink last van die klap voor zijn kanis heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arezo:

Beste actie van het seizoen van Berghuis. Ik zal wel geen opmerkingen over Twente supporters maken. Ik zeg bijvoorbeeld NIET dat het allemaal amoebes zijn, ik denk het wel. Maar ik mag alles denken, hoop dat die persoon flink last van die klap voor zijn kanis heeft.

Ah eigen rechtertje spelen is wel goed als het in jouw straatje past?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-5-2023 om 13:18 zei PJHoutman:

Dit ja. Echt bizar dat ik sommige Ajacieden hem nu als aanwinst zie betitelen. Niveau Thom Haye/Marko Vejinovic.

Ik heb vanmiddag weer naar Kenneth Taylor en Davy Klaassen zitten kijken. Slechter kan hij echt niet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mansveld:

Ah eigen rechtertje spelen is wel goed als het in jouw straatje past?

Ik ben gewoon geen fan van discriminatie. Snap best dat als dat over je teamgenoot gezegd wordt dat je dan een klap uitdeelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arezo:

Ik ben gewoon geen fan van discriminatie. Snap best dat als dat over je teamgenoot gezegd wordt dat je dan een klap uitdeelt.

Ik ook niet. Maar om je dan zo te gedragen vind ik bijna net zo kansloos. Zeker als meneer Berghuis dat doet. Is het Brobbey zelf dan heb ik er nog wel respect/begrip voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vertel kinderen dagelijks dat iedereen gelijk is en we geen onderscheid mogen maken tussen mensen en dat het heel lelijk en verwerpelijk om iemand met een donkere huidskleur een kankerzwarte te noemen. Laat duidelijk zijn: geweld lost nooit iets op, ik snap zijn reactie alleen wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Arezo:

Ik vertel kinderen dagelijks dat iedereen gelijk is en we geen onderscheid mogen maken tussen mensen en dat het heel lelijk en verwerpelijk om iemand met een donkere huidskleur een kankerzwarte te noemen. Laat duidelijk zijn: geweld lost nooit iets op, ik snap zijn reactie alleen wel. 

Tsja, dan is het ook begrijpelijk als ik Kökçü ga slaan, met zijn homofobische gedrag. 

6 uur geleden zei Mansveld:

Ik ook niet. Maar om je dan zo te gedragen vind ik bijna net zo kansloos. Zeker als meneer Berghuis dat doet. Is het Brobbey zelf dan heb ik er nog wel respect/begrip voor. 

Inderdaad, maar Brobbey staat hier met zijn 21 jaar allang boven, terwijl Berghuis met zijn 31 jaar zijn frustraties over zijn kutseizoen moet botvieren op een dom boertje van Twente. 

Ik vind het echt achterlijk gedrag om maar te gaan rammen als iemand iets zegt dat me niet bevalt. Dan kan ik maandelijks klappen uitdelen. 

bewerkt door Hakai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

:-D Vroeg me gisteren toch wel af of we niet gewoon verder hadden kunnen gaan met Schreuder. Alleen al aan die vraag denken is een teken dat Johnnie niet het maximale eruit heeft gehaald.

Ik heb zin in volgend seizoen, maat. Heel snel vergeten dit allemaal. Nieuwe trainer, nieuwe spelers, kom maar door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites