JanVertonghen Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Nu al zin in volgende week! #SchreuderArmy Wat denk je, Wijndal - Bassey of zoals het vandaag stond met Berghuis op het middenveld erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Volgende week zondag kunnen we zo maar 8 punten achterstaan op feyenoord..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Of 1 voor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Als dit het laatste zetje was voor Schreuder dan was het toch nog een fijne avond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 10 uur geleden zei JanVertonghen: Wat denk je, Wijndal - Bassey of zoals het vandaag stond met Berghuis op het middenveld erbij? Ik wil Bassey nooit meer op de back zien in een viermans-verdediging. Dus mijn voorkeur gaat uit naar Wijndal. Ligt er verder aan of Rensch kan spelen en de rest fit is. Bergwijn - Brobbey - Chico Berghuis - Tadic - Alvarez Wijndal - Bassey (?) - Timber - Rensch Rulli De Vrij werd vorige week genoemd. Misschien niet eens zo’n gek idee. En wat moet Zerrouki kosten @Jotew ? Ik ben (al langer) fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 (bewerkt) @Thierryvane er zijn nooit bedragen genoemd door Twente wat hij daadwerkelijk op moet leveren.. Maar denk dat als Ajax komt dat ze zo richting de 10 a 12 gaan. Ze weten immers wat er bij jullie zoal is binnen gekomen afgelopen zomer Overigens wel bijzonder. In de tijd dat hij met wat anderen overkwam vanuit de jeugd had ik juist in Zerrouki het minste vertrouwen, haha. Overigens heb ik ook nog ene Daan Rots in de aanbieding. Van de 30.000 man die hem kwijt wil is er vast wel één die hem persoonlijk wil komen brengen! 15 januari 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 (bewerkt) Bosz zojuist met een open sollicitatie, ik ben fan. Jammer dat het alleen in FM is. 15 januari 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 45 minuten geleden zei La Pulga: Bosz zojuist met een open sollicitatie, ik ben fan. Jammer dat het alleen in FM is. De vertrekwens voor Schreuder snap ik. Maar de meeste Ajacieden waren toch ook blij dat Bosz vertrok? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 (bewerkt) Denk dat Bosz nu wel met open armen ontvangen wordt? Liever kamikazedruk dan geen tactiek. 15 januari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Bosz is inderdaad de beste optie als je per se een Nederlandse trainer wil. Zou voor mij genoeg reden zijn om eens buiten de landsgrenzen te kijken, maar ik ga daar helaas niet over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 ach die bosz wordt ook overal ontslagen. Huntelaar vd sar enz moeten ook allemaal oprotten. Ongelooflijk geblunderd qua aankopen. 150 miljoen weg gedonderd. En de club is weer terug bij af. Wat in jaren is opgebouwd is nu vernietigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Bosz zou echt kut zijn, zwaar overschat omdat hij verfrissend was na Frank. Nu voor hem kiezen zou weer zo'n typische veilige keuze zijn waar je niets mee opschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 2 uur geleden zei Hakai: Bosz zou echt kut zijn, zwaar overschat omdat hij verfrissend was na Frank. Nu voor hem kiezen zou weer zo'n typische veilige keuze zijn waar je niets mee opschiet. Hielp ons wel mooi af van types als riedewald, tete en gudelj. De non voetballers weg juich ik dan wel weer toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 33 minuten geleden zei voetbalfan14: Hielp ons wel mooi af van types als riedewald, tete en gudelj. De non voetballers weg juich ik dan wel weer toe Bassey en Alvarez kunnen hun borst natmaken dan haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 18 uur geleden zei JanVertonghen: Bosz is inderdaad de beste optie als je per se een Nederlandse trainer wil. Zou voor mij genoeg reden zijn om eens buiten de landsgrenzen te kijken, maar ik ga daar helaas niet over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 38 minuten geleden zei Thierryvane: Even normaal doen hè Vane? Zal natuurlijk wel in het rijtje kale trainers passen. Frank de Boer was gewoon de laatste trainer met haar, en dat was niet eens van hemzelf. Benieuwd naar zondag. Persoonlijk ga ik uit van een goede Feyenoord een slecht Ajax en een hele dubieuze 0-1 overwinning, want zo gaat het altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Wie je ook aanstelt mocht Schreuder eindelijk moeten oprotten, slechter kan het niet. Ik verwacht dat het zelfs met John Heitinga beter zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Ik hoop nog altijd op Hasenhüttl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 7 minuten geleden zei Thierryvane: Ik hoop nog altijd op Hasenhüttl. Ik herinner mij die man van Southampton. Ik weet het zo net nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Wim Jonk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Schreuder nog steeds niet ontslagen. Dit weekend een nieuwe kans boys! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Wordt dat zijn Slot denk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 36 minuten geleden zei Erwin.: Wordt dat zijn Slot denk je? Gele kaart! Als Ajax 'gewoon' wint van Feyenoord dit weekend is er voor het bestuur geen enkele reden om Schreuder te ontslaan denk ik. Heb sowieso het gevoel dat de Ajax leiding per sé het gelijk wil halen. In de zin dat ze staan voor het gekozen pad met Schreuder (wat ergens te prijzen is) en daar dus niets aan gaat veranderen voorlopig. Ik ga nu waarschijnlijk iets zeggen wat iedereen gek vind. Maar zijn we met z'n allen (Ajax fans, Nederlandse voetbalfans in het algemeen) niet ook gewoon wat te verwend geraakt de laatste jaren? Waren die Europa League finale en Champions League halve finale niet ook gewoon hele bijzondere uitschieters? Evenals de overmacht in de competitie? Dat staat dan wel even los van het feit van het zwalkende aankoopbeleid dit seizoen. Het opgebouwde vermogen is met het uigegeven geld natuurlijk wel gewoon verkwanseld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Ik zou het helemaal met je eens zijn @Michaelinho*, als ik iets van een lijn of een idee kon ontdekken bij Schreuder. Echter, ik zie geen enkel idee terug op het veld, ik hoor louter slappe teksten zoals dat het best goed was tegen Den Bosch en eigenlijk ontwikkeld geen enkele speler zich positief. Dus los van dat we natuurlijk verwend zijn geraakt en het aankoopbeleid niet bepaald goed is, is Schreuder gewoon echt geen goede trainer. Hij haalt verre van het maximale uit deze groep en niemand wordt beter. Voeg daarbij dat ik ook geen duidelijk plan zie of visie en ik denk dat je gewoon afscheid van hem moet nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Belgische voetbalvrienden: is dit wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten