cimbomcu Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Ik ben er ook bij vanavond, fucking zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Ja, de hype op zo'n CL dag begint zich alweer op te bouwen. Potverdikkie, wat heb ik hier zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Is inderdaad niet verplicht. Fucking matchday boys! Om 16:00 richting Amsterdam. Kippenvel filmpjes hé. Genietennnnnnnn. 3-0 vandaag. Invaller Kudus maakt de derde en roept keihard om Socrates. Mooie avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 43 minuten geleden zei Noordzijde: @Thierryvaneheel veel zin in! Waar zit jij? 429 de gekste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 36 minuten geleden zei Dansmeister: 3-0 vandaag. Invaller Kudus maakt de derde en roept keihard om Socrates. Mooie avond. Zin in In principe het ideale 'inkompotje'; maar deze verliezen en de hel breekt een klein beetje los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 46 minuten geleden zei Thierryvane: 429 de gekste! Lekker plekje! Ik 425, hopen op een mooi sfeertje op zuid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 No kudus no party Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 47 minuten geleden zei Rogier.: Zin in In principe het ideale 'inkompotje'; maar deze verliezen en de hel breekt een klein beetje los. Heb je van het weekend the old firm gezien? Als je van Rangers verliest vanavond, kun je jezelf beter uitschrijven voor de CL dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 (bewerkt) Moeten wel effe het sfeertje goed erin brengen op zuid dan boys, @Thierryvane @Noordzijde @MetalMichael Dat dacht PSV ook. 7 september 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 @Noordzijde die op Zuid zit vind ik dus heel hypocriet, hè. Noem je dan Zuidzijde. Ajax speelt in een te laag tempo en krijgt een paar counters om de oren, 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Dit gaat gewoon 4-0 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Hele leuke opstelling van de U18. Die pakken we mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 (bewerkt) Broertje van Gorter daar? Waar is ons Belgisch talent eigenlijk? 7 september 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 47 minuten geleden zei Socrates: @Noordzijde die op Zuid zit vind ik dus heel hypocriet, hè. Noem je dan Zuidzijde. Ajax speelt in een te laag tempo en krijgt een paar counters om de oren, 2-2. Destijds nooit bij nagedacht. Normaal zit ik overigens wel op Noord, naast uitvak. Mijn username komt uit het feit dat ik uit de ‘noordzijde’ van het land kom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Nooit geweten dat Marit van Bohemen nog bij de jonkies mocht spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 37 minuten geleden zei Thierryvane: Hele leuke opstelling van de U18. Die pakken we mee. Yes! Verrassend dat Sarfo rechtsachter speelt. Verder een heel talentvolle en jonge ploeg. Aertssen - Hato is een heerlijk duo. Hopelijk krijgt Aertssen die foutje uit zijn spel. Vos en Idumbo op het middenveld ook prachtig en voorin vooral fan van Vink en Kalokoh. Moest het niet lopen trapt Van Bohemen er wel een vrije trap in. De kwaliteit op de bank valt me wel wat tegen, hoewel ik benieuwd ben naar Gorter en Hamouchi bij de u18. 33 minuten geleden zei La Pulga: Broertje van Gorter daar? Waar is ons Belgisch talent eigenlijk? Olaf Gorter, geen familie van denk ik. Talentvolle middenvelder van de u17. Idumbo staat in de basis, dat is het grootste belgische talent van Ajax Maar jij bedoelt Rayane Bounida waarschijnlijk. Die verwacht ik (voorlopig) niet op dit niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Sarfo gisteren nog assistje bij Jong in zijn debuut als back. Zijn hem aan het omtrainen @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Vink Net 16 jaar, lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Vinkgoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Kinderen vanavond maar om 18:30 naar bed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Hoe doet Kremers het bij Jong/O18 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Citaat Mohammed Kudus zal tegen Rangers voor het eerst dit seizoen in de basis staan, zo meldt Studio Jaxie. Kudus zou dan als hangende spits moeten functioneren. Om 18.45 uur wordt er in de Johan Cruijff ArenA afgetrapt. Met Kudus in de basis elf zal er dus iemand moeten zijn die plaatsmaakt voor de Ghanees. Volgens Studio Jaxie zal dit Brian Brobbey zijn. De aanval van de Amsterdammers zal dus bestaan uit Steven Bergwijn, Mohammed Kudus en Dusan Tadic. Tadic zal dan vanaf de rechterkant spelen en Bergwijn vanaf links. Verder zullen er geen verrassingen zijn in de opstelling van de ploeg van Alfred Schreuder. Kenneth Taylor zal weer de plaats van Davy Klaassen centraal op het middenveld overnemen. Klaassen kreeg afgelopen weekend de voorkeur, maar moet nu weer genoegen nemen met een plaats op de bank. Ook Steven Berghuis en Edson Álvarez staan op het middenveld. In de defensie verandert er niets na afgelopen weekend. Jurriën Timber en Calvin Bassey zullen het centrale duo vormen met Daley Blind en Devyne Rensch als links- en rechtsback. Remko Pasveer staat zoals vanouds weer onder de lat. Studio Jaxie is live te zien op AT5 rond de klok van 18.10 uur, in de rust en na afloop. Namens Ajax Showtime zal Thijs Zwagerman te gast zijn. Geen idee hoe betrouwbaar zij zijn alleen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Dit zou wel heel slecht zijn. "Goh, om die Kudus kunnen we ook niet meer heen, hè?" "Nee, maar ja, wie moet er dan uit?" "Tadic?" "Haha, ga jij het hem vertellen?" "Nee, oké. Berghuis?" "Zit 'ie wéér met z'n chagrijnige kop op de bank." "Dat moet je ook niet willen, nee. Nou, zeg het maar dan: Taylor of Brobbey?" "Taylor hebben we vorige week al op de bank gezet, laten we Brobbey maar doen dan." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Is die wedstrijd al om 18.45 ja? Potverdorie, moet ik nog op tijd weg van mijn werk ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Kinderen vanavond maar om 18:30 naar bed. Voor de tv bedoel je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten