Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

47 minuten geleden zei Socrates:

@Noordzijde die op Zuid zit vind ik dus heel hypocriet, hè. Noem je dan Zuidzijde.

Ajax speelt in een te laag tempo en krijgt een paar counters om de oren, 2-2. 

Destijds nooit bij nagedacht. Normaal zit ik overigens wel op Noord, naast uitvak.

Mijn username komt uit het feit dat ik uit de ‘noordzijde’ van het land kom :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Thierryvane:

Hele leuke opstelling van de U18. Die pakken we mee. (y) 

Yes! Verrassend dat Sarfo rechtsachter speelt. Verder een heel talentvolle en jonge ploeg. Aertssen - Hato is een heerlijk duo. Hopelijk krijgt Aertssen die foutje uit zijn spel. Vos en Idumbo op het middenveld ook prachtig en voorin vooral fan van Vink en Kalokoh. Moest het niet lopen trapt Van Bohemen er wel een vrije trap in. De kwaliteit op de bank valt me wel wat tegen, hoewel ik benieuwd ben naar Gorter en Hamouchi bij de u18.

33 minuten geleden zei La Pulga:

Broertje van Gorter daar? 

Waar is ons Belgisch talent eigenlijk? 

Olaf Gorter, geen familie van denk ik. Talentvolle middenvelder van de u17.

Idumbo staat in de basis, dat is het grootste belgische talent van Ajax ;) Maar jij bedoelt Rayane Bounida waarschijnlijk. Die verwacht ik (voorlopig) niet op dit niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Mohammed Kudus zal tegen Rangers voor het eerst dit seizoen in de basis staan, zo meldt Studio Jaxie. Kudus zou dan als hangende spits moeten functioneren. Om 18.45 uur wordt er in de Johan Cruijff ArenA afgetrapt.

Met Kudus in de basis elf zal er dus iemand moeten zijn die plaatsmaakt voor de Ghanees. Volgens Studio Jaxie zal dit Brian Brobbey zijn. De aanval van de Amsterdammers zal dus bestaan uit Steven Bergwijn, Mohammed Kudus en Dusan Tadic. Tadic zal dan vanaf de rechterkant spelen en Bergwijn vanaf links.

Verder zullen er geen verrassingen zijn in de opstelling van de ploeg van Alfred Schreuder. Kenneth Taylor zal weer de plaats van Davy Klaassen centraal op het middenveld overnemen. Klaassen kreeg afgelopen weekend de voorkeur, maar moet nu weer genoegen nemen met een plaats op de bank. Ook Steven Berghuis en Edson Álvarez staan op het middenveld.

In de defensie verandert er niets na afgelopen weekend. Jurriën Timber en Calvin Bassey zullen het centrale duo vormen met Daley Blind en Devyne Rensch als links- en rechtsback. Remko Pasveer staat zoals vanouds weer onder de lat. Studio Jaxie is live te zien op AT5 rond de klok van 18.10 uur, in de rust en na afloop. Namens Ajax Showtime zal Thijs Zwagerman te gast zijn.

Geen idee hoe betrouwbaar zij zijn alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zou wel heel slecht zijn.

"Goh, om die Kudus kunnen we ook niet meer heen, hè?"

"Nee, maar ja, wie moet er dan uit?"

"Tadic?"

"Haha, ga jij het hem vertellen?"

"Nee, oké. Berghuis?"

"Zit 'ie wéér met z'n chagrijnige kop op de bank."

"Dat moet je ook niet willen, nee. Nou, zeg het maar dan: Taylor of Brobbey?"

"Taylor hebben we vorige week al op de bank gezet, laten we Brobbey maar doen dan."

Link naar opmerking
Deel via andere websites