Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

Zou hij bij jullie een basisplek hebben eigenlijk? Dat vraag ik me af eerlijk gezegd... 

Denk ook dat jullie z'n salaris niet zouden willen betalen. Berghuis zit op ruim 2, denk niet dat hij voor hetzelfde geld naar Ajax wil en denk dat Ajax op hun beurt geen 3 miljoen wil betalen en hem in de categorie Tadic, Haller en Klaassen gaat belonen. 

En ik heb de hoop dat Berghuis ook wel inziet dat hij een van de belangrijkste Feyenoorders van deze eeuw is, dat niet op het spel wil zetten en dat hij in die 5 jaar dat hij inmiddels bij ons speelt wel enige vorm van clubliefde heeft opgebouwd. Anders was hij destijds wel naar PSV gegaan.

Ik spiegel mezelf dus maar voor dat hij niet wil:D en als ie wel gaat zou ik nog eerder Sjaak Troost met z'n achterlijke clausule erop aankijken dan Berghuis zelf.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me heel raar. Antony en Neres zijn toch gewoon beter. Hebben ook meer snelheid/diepte en kunnen nog voor een mooie prijs verkocht worden ook mits goed (Europees) seizoen. Voelt vooral als Feyenoord pesten. Of misschien wel juist PSV pesten. Dat ze bij Ajax denken: goh, Max en Berghuis met voorzetjes op Luuk de Jong, dat is wat te veel van het goede. Weghalen die Berghuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Mag hopen dat het Feyenoord pesten is. Steven echt niet welkom in Amsterdam. Naja on koffie te zetten misschien. 

reden om je seizoenskaart op te zeggen. Moet die bloeier echt niet in een Ajax shirt. Er zijn weinig voetballers waar ik echt een hekel aan heb, maar aan Berghuis heb ik echt de schurft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Elsjorro1990:

Zo, dan wordt mijn clubliefde wel even heel erg getest zeg. Berghuis bij Ajax. ik word er bijna misselijk van. 

Ik kan alleen maar om lachen. IK hoorde vandaag voor eerst op Discord van een osm crewgenoot. Dit is toch een grap alvast voor 1 april volgend jaar? Ga dan nog liever voor Gakpo ofzo...

Heeft Marc Overmars Corona te pakken en is ie delirius ofzo? Berghuis?!?! Hij moet minimaal ziek zijn, anders valt dit niet te verantwoorden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kyrill:

Ik kan alleen maar om lachen. IK hoorde vandaag voor eerst op Discord van een osm crewgenoot. Dit is toch een grap alvast voor 1 april volgend jaar? Ga dan nog liever voor Gakpo ofzo...

Als Gakpo voor 4 miljoen is op te halen; direct doen! Maar denk dat PSV voor hem (zeker aan Ajax) minstens 20-25 miljoen zal vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Als Gakpo voor 4 miljoen is op te halen; direct doen! Maar denk dat PSV voor hem (zeker aan Ajax) minstens 20-25 miljoen zal vragen.

Werd er eerst ook over Mo-tje gezegd en die kan je nu gratis ophalen zowat:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Socrates:

Lijkt me heel raar. Antony en Neres zijn toch gewoon beter. Hebben ook meer snelheid/diepte en kunnen nog voor een mooie prijs verkocht worden ook mits goed (Europees) seizoen. Voelt vooral als Feyenoord pesten. Of misschien wel juist PSV pesten. Dat ze bij Ajax denken: goh, Max en Berghuis met voorzetjes op Luuk de Jong, dat is wat te veel van het goede. Weghalen die Berghuis.

Berghuis draagt al 4 jaar een armetierig Feyenoord, waar Antony en Neres nooit op een lange termijn beslissend zijn geweest voor de gedoodverfde titelkandidaat in deze competitie. Berghuis was afgelopen seizoen in zijn eentje al bij meer doelpunten direct betrokken dan Antony en Neres bij elkaar. Zegt genoeg natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook een reden waarom die niet bij Feyenoord zitten, hè. Zijn allebei ook nog een stuk jonger. Antony is completer en talentvoller en Neres heeft in die CL-campagne een niveau gehaald waar Berghuis alleen maar van kan dromen. Die kan helemaal niet mee in dat tempo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Urbeto:

Berghuis draagt al 4 jaar een armetierig Feyenoord, waar Antony en Neres nooit op een lange termijn beslissend zijn geweest voor de gedoodverfde titelkandidaat in deze competitie. Berghuis was afgelopen seizoen in zijn eentje al bij meer doelpunten direct betrokken dan Antony en Neres bij elkaar. Zegt genoeg natuurlijk. 

Dat zegt niet genoeg. Alleen al wetende dat er een Tadic naast speelt die goals (incl penals) en assists opeist. 

Berghuis heeft een iets sterker linker been (schot, voorzet), maar op andere vlakken (snelheid, wendbaarheid, mentaal, toekomstperspectief) minder dan Antony. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Socrates:

Er is ook een reden waarom die niet bij Feyenoord zitten, hè. Zijn allebei ook nog een stuk jonger. Antony is completer en talentvoller en Neres heeft in die CL-campagne een niveau gehaald waar Berghuis alleen maar van kan dromen. Die kan helemaal niet mee in dat tempo. 

Geld inderdaad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Jij stelde dat ze beter zijn, terwijl ze volgens jou dus meer potentie hebben. Dat is natuurlijk niet hetzelfde. En tja, een aantal goede wedstrijden van 2/3 jaar geleden als argument aanhalen.. Dat is toch wel wat tragikomisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Neres intrinsiek beter ja, zeker voor op Europees niveau zou ik hem de zware voorkeur geven. Antony is vergelijkbaar, maar veel meer talent, dus wel zonde om hem op de bank te zetten. Berghuis zou een aardige invaller zijn voor in de competitie, maar dat zal die wel niet willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites